Βρε δεν είπα το αντίθετο αλλά όχι και σύγκριση με την Αλεξάνδρα η με την Έρρικα ,νταξ είπαμε αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλαΚαλα. Η πορεια της θα φανει Δεν γινεται να παιζει τοσο καλο θεατρο. Δεν εχω παει μια φορα
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).