Νέα

Οι καλύτερες στο αυταρχικό πρόγραμμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα alex498
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Ετικέτες
    αυταρχικό
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Cman

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2016
Μηνύματα
446
Κριτικές
2
Like
508
Πόντοι
21
Από escort παίδες πολύ καλή, μα πολύ είναι η Alison, γαμαει δυνατά, με είχε κάνει σκλάβο της, χαστούκια, φτυσίματα, κατούρημα, ποδολαγνεια, λεκτική ταπείνωση… στραπον πολλά και καλά. Είναι απίστευτη, από πέρυσι είναι η αφέντρα μου και με έχει κάνει ότι θελει
 

mariosbell

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιαν 2022
Μηνύματα
137
Κριτικές
1
Like
724
Πόντοι
81
Από escort παίδες πολύ καλή, μα πολύ είναι η Alison, γαμαει δυνατά, με είχε κάνει σκλάβο της, χαστούκια, φτυσίματα, κατούρημα, ποδολαγνεια, λεκτική ταπείνωση… στραπον πολλά και καλά. Είναι απίστευτη, από πέρυσι είναι η αφέντρα μου και με έχει κάνει ότι θελει
Καλημέρα. Εννοείς την Ρουμάνα που έχει σπίτι στην Αριστοτέλους Καλλιθέα?
 

Cman

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2016
Μηνύματα
446
Κριτικές
2
Like
508
Πόντοι
21
Ρουμάνα ξανθιά είναι. Δεν ξέρω που έχει σπίτι μια και εγώ δεν είμαι από αθηνα
 

Mgeorge1111

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιαν 2014
Μηνύματα
632
Κριτικές
27
Like
2.135
Πόντοι
3.066
Από escort παίδες πολύ καλή, μα πολύ είναι η Alison, γαμαει δυνατά, με είχε κάνει σκλάβο της, χαστούκια, φτυσίματα, κατούρημα, ποδολαγνεια, λεκτική ταπείνωση… στραπον πολλά και καλά. Είναι απίστευτη, από πέρυσι είναι η αφέντρα μου και με έχει κάνει ότι θελει
αυτή είναι?
 
  • Like
Αντιδράσεις: Cman

Cman

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2016
Μηνύματα
446
Κριτικές
2
Like
508
Πόντοι
21
Ρουμάνα ξανθιά είναι. Δεν ξέρω που έχει σπίτι μια και εγώ β
αυτή είναι?
Ναι αυτή η γυναικάρα… φίλε είναι απίστευτο παιδί
 

Mgeorge1111

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιαν 2014
Μηνύματα
632
Κριτικές
27
Like
2.135
Πόντοι
3.066
Ρουμάνα ξανθιά είναι. Δεν ξέρω που έχει σπίτι μια και εγώ β

Ναι αυτή η γυναικάρα… φίλε είναι απίστευτο παιδί
με τιμες τι παιζει? Γιατι βλεπω 200 την ωρα που ειναι ΠΟΛΥ τσιμπιμενο.
Δεν βλέπω να λεει και πολλα για αυταχρικο. Πως και εκανες αυταρχικο μαζι της. Εχει καμια αγγελια που να λεει πιο πολλα για αυταρχικο;
 

Cman

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2016
Μηνύματα
446
Κριτικές
2
Like
508
Πόντοι
21
Τιμές όπως βλέπεις… το κάνει πολύ καλά το αυταρχικό, πίστεψε με, στο λέω σαν έμπειρος που είμαι με αρκετά σεσιον με πολλές και γνωστές, είναι αστέρι. Με είχε κάνει πάσα μια άλλη αφέντρα σε αυτήν. Είχα σεσιον και με τις δυο μαζί αρκετές φορες
 

Duke1992

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2018
Μηνύματα
17
Like
10
Πόντοι
0
Τιμές όπως βλέπεις… το κάνει πολύ καλά το αυταρχικό, πίστεψε με, στο λέω σαν έμπειρος που είμαι με αρκετά σεσιον με πολλές και γνωστές, είναι αστέρι. Με είχε κάνει πάσα μια άλλη αφέντρα σε αυτήν. Είχα σεσιον και με τις δυο μαζί αρκετές φορες
οσο καλη και να ειναι 200 για 1 ωρα ειναι παρα πολλα εσυ δλδ και με τις 2 για ενα σεσσιον σου εφευγε σχεδον ενα μηνιατικο?
 

steath

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2017
Μηνύματα
232
Κριτικές
1
Like
622
Πόντοι
81
οσο καλη και να ειναι 200 για 1 ωρα ειναι παρα πολλα εσυ δλδ και με τις 2 για ενα σεσσιον σου εφευγε σχεδον ενα μηνιατικο?
Ενταξει καποιοι μηνιατικο μπορει να εχουν 5000 απο εισοδηματα .. μην το βλεπεις ετσι. Μακαρι να ανοικαμε σε αυτους. :)
 

Mgeorge1111

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιαν 2014
Μηνύματα
632
Κριτικές
27
Like
2.135
Πόντοι
3.066
Ενταξει καποιοι μηνιατικο μπορει να εχουν 5000 απο εισοδηματα .. μην το βλεπεις ετσι. Μακαρι να ανοικαμε σε αυτους. :)
αυτη με 200 ή Λόλα με 120-130 ποσα παιρνει... νομίζω δεν θέλει πολύ σκέψη!
 

Cman

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2016
Μηνύματα
446
Κριτικές
2
Like
508
Πόντοι
21
οσο καλη και να ειναι 200 για 1 ωρα ειναι παρα πολλα εσυ δλδ και με τις 2 για ενα σεσσιον σου εφευγε σχεδον ενα μηνιατικο?
Εγώ πάω φίλε μισή ώρα με 140 και το ντουο επειδή με ξέρει μου το είχε χατηρικα στα 160 μισή ώρα πάντα. Δυστηχως δεν μου βγαίνει πιο συχνά γιατί όντως είναι πολλά τα λεφτά αλλά κρητη δεν υπάρχουν πολλές επιλογές
 

Mgeorge1111

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιαν 2014
Μηνύματα
632
Κριτικές
27
Like
2.135
Πόντοι
3.066
Τιμές όπως βλέπεις… το κάνει πολύ καλά το αυταρχικό, πίστεψε με, στο λέω σαν έμπειρος που είμαι με αρκετά σεσιον με πολλές και γνωστές, είναι αστέρι. Με είχε κάνει πάσα μια άλλη αφέντρα σε αυτήν. Είχα σεσιον και με τις δυο μαζί αρκετές φορες
Η άλλη ποια είναι?
 

pervsexmate

Ανώτατος
Εγγρ.
17 Μαρ 2013
Μηνύματα
564
Κριτικές
286
Like
5.077
Πόντοι
11.870
Δεν βλεπω καποια αναφορα στο Femdom Gala που θα γινει σε λιγες μερες.
Πιστευω θα ειναι η μεγαλυτερη εκδηλωση που θα εχει γινει στην Ελλαδα και απο τις μεγαλυτερες παγκοσμιως.
Εχω μιλησει με αρκετες απο τις Κυριες που θα ερθουν για συναντηση καθως δεν εχω χρονο για να παρεβρεθω εκει. Θα ερθουν πολυ δυνατες Κυριες!
Εχει καποιος να πει κατι παραπανω;
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zohs91

Mgeorge1111

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιαν 2014
Μηνύματα
632
Κριτικές
27
Like
2.135
Πόντοι
3.066
Δεν βλεπω καποια αναφορα στο Femdom Gala που θα γινει σε λιγες μερες.
Πιστευω θα ειναι η μεγαλυτερη εκδηλωση που θα εχει γινει στην Ελλαδα και απο τις μεγαλυτερες παγκοσμιως.
Εχω μιλησει με αρκετες απο τις Κυριες που θα ερθουν για συναντηση καθως δεν εχω χρονο για να παρεβρεθω εκει. Θα ερθουν πολυ δυνατες Κυριες!
Εχει καποιος να πει κατι παραπανω;
σκεφτουμουν ακριβως το ιδιο! Οι κυριες που θα ερθουν είναι απιστευτες!! τι σου ειπαν για συναντηση εκτος event? Γενικα δεν εχω καταλαβει την φαση ακριβως του event? ξερει καποιος κατι παραπανω να μας πει?
 

pervsexmate

Ανώτατος
Εγγρ.
17 Μαρ 2013
Μηνύματα
564
Κριτικές
286
Like
5.077
Πόντοι
11.870
σκεφτουμουν ακριβως το ιδιο! Οι κυριες που θα ερθουν είναι απιστευτες!! τι σου ειπαν για συναντηση εκτος event? Γενικα δεν εχω καταλαβει την φαση ακριβως του event? ξερει καποιος κατι παραπανω να μας πει?
Η φαση ειναι οτι θα μαζευτουν σε εναν χωρο κοντα στην Αθηνα και θα ακολουθηθει το προγραμμα που λεει στο σαιτ.
Για καποιον που εχει το χρονο να παει εκει η τιμη ειναι καλη και πιστευω θα αξιζει με 1000.
Η καθεμια μου απαντησε τα δικα της, τι να πρωτογραφω εδω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom