ΤΖΟΤΖΟΣ
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 734
- Κριτικές
- 6
- Like
- 382
- Πόντοι
- 26
πριν 10 χρονια ηταν αρχες ,εγω προ 5ετιας ,πολυ καλη θα ελεγα ,παντα μαζι με ΜισελΚάτια η Μισελ.;
πριν 10 χρονια ηταν αρχες ,εγω προ 5ετιας ,πολυ καλη θα ελεγα ,παντα μαζι με ΜισελΚάτια η Μισελ.;
Ειναι ανενεργήΗ Ηλέκτρα Γαλανού κάνει ραντεβού; Επίσης άξιζει;
Παίζει να ξανά ενεργοποιηθεί;Είναι καιρό ανενεργή;Αν και όταν ενεργοποιηθεί αξίζει πάντως
Δεν την ξέρω προσωπικά, δεν έχω πληροφόρησηΠαίζει να ξανά ενεργοποιηθεί;Είναι καιρό ανενεργή;
Πήγαινε με τη θεανω. Έχει χώρο στη περιοχή που θα μείνειςΚαλησπέρα όντως αξίζει η Ηλέκτρα Γαλανού και καλή κοπέλα δλδ είναι ντόμπρα κοπέλα αλλά δεν δουλεύει τώρα και εγώ προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί της αλλά τίποτα Θα έρθω Αθήνα που με προτείνετε να πάω σε κάποια κοπέλα που κάνει αυταρχικό Αμπελόκηποι θα μείνω , πάντως θα ήθελα με την Σεσίλια Τι προτείνετε
Αααα οκ ωραία ευχαριστώ πολύ για την πρόταση σου , πάντως δεν έχω θέμα με τις περιοχές κάποια άλλη Ποια θα λέγατε σαν δεύτερη επιλογή ; λίγα πράγματα τα ξέρω από περιοχές μια που είδα ότι έχει στούντιο με κοπέλες μια Άντζελα Ζήση τι φάση γτ διάβασα ότι ήταν αγόρι πριν είναι στο ΟριεντάλΠήγαινε με τη θεανω. Έχει χώρο στη περιοχή που θα μείνεις
Θες αφεντρα ή υπηρεσίες στούντιο...?Αααα οκ ωραία ευχαριστώ πολύ για την πρόταση σου , πάντως δεν έχω θέμα με τις περιοχές κάποια άλλη Ποια θα λέγατε σαν δεύτερη επιλογή ; λίγα πράγματα τα ξέρω από περιοχές μια που είδα ότι έχει στούντιο με κοπέλες μια Άντζελα Ζήση τι φάση γτ διάβασα ότι ήταν αγόρι πριν είναι στο Οριεντάλ
Ε δεν έχω θέμα κυρίως αφέντραΘες αφεντρα ή υπηρεσίες στούντιο...?
ΑφέντραΚαλα, οταν ξεκαθαρίσεις, ξαναρωτας
Φιλαράκι σίγουρα ; Καταστάλαξες ; Εάν ναι τράβα εκεί που σε είπε στους ΑμπελόκηπουςΑφέντρα
Τράνς είναι. Ηταν αγορι παλιότερα.Άντζελα Ζήση τι φάση γτ διάβασα ότι ήταν αγόρι πριν είναι στο Οριεντάλ
εχεις αγγελία για Θεανω?Πήγαινε με τη θεανω. Έχει χώρο στη περιοχή που θα μείνεις
Αααα οκ ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία γιατί δεν δείχνει πάντως για τρανςΤράνς είναι. Ηταν αγορι παλιότερα.
Αααα οκ ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία γιατί δεν δείχνει πάντως για τρανς
Δεν εχει η Αντζελα. Ειναι εγχειρισμενη. Στο σωμα δεν καταλαβαινεις διαφορα. Αλλα η φωνη τουλ. οταν την ειχα δει εγω, δεν ηταν και πολυ γυναικειαΜόλις δεις το καβλι θα καταλάβεις