Istioploos
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Αυγ 2012
- Μηνύματα
- 200
- Κριτικές
- 1
- Like
- 318
- Πόντοι
- 21
Συμφωνώ απόλυτα ότι το καλύτερο αυταρχικό το κάνει η γυναίκα/κοπέλα σου. Ακριβώς επειδή αν θες να υποταχτείς, θες να το κάνεις σε κάποιον που νιώθεις ότι αξίζει να γίνει και όχι σε κάποιον τυχαίο...Όταν το 1991 πήγα με την τότε κοπέλα μου σε ένα Sex Shop στην Πάτρα να αγοράσουμε StrrapOn, οι ιδιοκτήτες δεν ξέρανε καν τι είναι.
Είμαι στον χώρο από την κάβλα μου πάνω από 30 χρόνια.
Έχω πάει με κάποιες - όχι πολλές - επαγγελματίες.
Ένα έχω να πω όμως.
Το καλύτερο Αυταρχικό στο κάνει η κοπέλα - γυναίκα σου.
Όλα ξεκινάνε από τον εγκέφαλο και τις ορμές που δημιουργεί. Αν θες να υποταχτείς, θες να το κάνεις σε κάποιον που νιώθεις ότι αξίζει να γίνει.
Το να πας σε μια επαγγελματία που θα βάλει στην μέση ένα strapon, θα στο χώσει μέσα και θα κάνει απλά μπρος πίσω, δεν νομίζω να γεμίσει το "κενό" κανενός.
Οι περισσότεροι μετά από ένα τέτοιο session φεύγουμε θλιμμένοι αντί για χαρούμενοι. Ο λόγος? απλός...θες να έχεις την αφέντρα σου παραπάνω. Θες να σου γαμάει το μυαλό και όχι τόσο τον κώλο. Θες να σε απογειώνει.
Αυτά ποτέ δεν θα τα βρεις σε επαγγελματία...όσο καλή κι αν είναι.
Το pegging και το demdom είναι η νέα μόδα. Τολμήστε να είτε στην κοπέλα σας τι βίτσια έχετε. Θα εκπλαγείτε από την απάντηση. Πάνω από 70% θα είναι θετική.
Κλείνω λέγοντας ότι κατά την γνώμη μου, οι ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΤΟ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ είναι αυτές που μας γουστάρουν!!!!!
Εκεί που διαφωνώ είναι το πόσο εύκολα θα βρεις μια κοπέλα που να θέλει και να μπορεί να υποδυθεί τον ρόλο της Mistress/Dom/κτλ σε υγιή ψυχολογικά πλαίσια. Μια μεγάλη πλειοψηφία αρνείται να κάνει το παραμικρό, ενώ όσες τα κάνουν κατά πάσα πιθανότητα θα σου γαμήσουν τη ψυχολογία.
Π.χ. Αν της πεις για στραπόν μπορεί να σου αρχίσει τα "σίγουρα δεν είσαι gay" (απαντάς όχι, σίγουρα δεν μου αρέσουν οι άντρες), συνεχίζει "και που το ξέρεις, αν δεν πας πως το ξέρεις;". Και μετά θα έχουν μπει στο μυαλό της ανησυχίες του στυλ "αν μετά από πέντε χρόνια πάει με άντρα;". Ασε που σε κανάν καυγά μπορεί να πετάξει τίποτα του στυλ "τι σοι άντρας είσαι" και άμα χωρίσετε να σε ξεφτυλίσει.
Θυμάμαι μια φορά, ήθελα να ανοίξω αυτό το θέμα στην κοπέλα που είχα τότε (πρώην) που ήταν ιδιαίτερα δυναμική και ανεξάρτητη γυναίκα και ήθελα να πάρει κάποιον κυριάρχο ρόλο στο κρεβάτι. Μια μέρα λοιπόν έρχεται στο σπίτι και μου λεει "Ασε, η κολλητή μου δεν είναι καλά, θυμάσαι ένα παλικάρι που γνώρισε και ήταν εξαιρετικό; της ζήτησε να τον στραπονάρει..."
Είναι πολύ taboo θέμα ακόμα παιδιά...