Φίλε δεν θέλω να στο χαλάσω, αλλά αν θες 100% ασφάλεια, αράζεις σπίτι και την βγάζεις με καμιά τσόντα. Απο την στιγμή όμως που ανοίγεις την πόρτα και βγαίνεις έξω, πάντα ξέρεις ότι αναλαμβάνεις ένα ρίσκο, απ' το να σου πέσει ένα κεραμίδι στο κεφάλι, να τρακάρεις, να κολλήσεις κάποιο μικρόβιο και πάει λέγοντας.
Πολλά λέγονταν και πολλά ακούγονταν στο παρελθόν ως φήμες, όμως προσωπικά ουδέποτε υπέπεσε στην αντίληψη μου κάτι σχετικό παρ' ότι είχα τιμήσει πλειστάκις τα γνωστά τοις πάσι dungeons της εποχής. Πολλά λέγονταν επίσης και για διάφορα ξενοδοχεία, αλλά ούτως ή άλλως εγώ αποφεύγω τα ξενοδοχεία γιατί τα θεωρώ ακατάλληλα για τέτοιου είδους ενασχολήσεις.
Στο δια ταύτα, η συμβουλή είναι να δεις αυτή που σου κάνει "κλικ" και να πας. Απο τις εδραιωμένες στο χώρο δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι, δεν πρόκειται να διακινδυνεύσουν τη φήμη τους και το όνομα τους για μια μαλακία που είναι και ποινικά κολάσιμη. Αν πας όμω φοβούμενος και τη σκιά σου, θα πάει τζάμπα η συνεδρία.