Nikos34@
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 59
- Like
- 160
- Πόντοι
- 0
đến số cá nhân của bạn?hãy gọi cho tôi khi bạn có thể.....hẹn sớm gặp lại.
Θα σου κανω δωρο το βιβλιαρακι που εχω οταν σε δω παλι αγαπητε μου....
đến số cá nhân của bạn?hãy gọi cho tôi khi bạn có thể.....hẹn sớm gặp lại.
Θα σου κανω δωρο το βιβλιαρακι που εχω οταν σε δω παλι αγαπητε μου....
Đúngđến số cá nhân của bạn?
Tôi ở bên ngoài Athens. Khi tôi đến ..... tôi sẽ gọi ngay.
tôi sẽ ở đâyTôi ở bên ngoài Athens. Khi tôi đến ..... tôi sẽ gọi ngay.
Chúng tôi đã bị lạc trong bản dịch. Tôi đang đợi bạn ở Thessaloniki hoặc một nơi nào đó gần đótôi sẽ ở đây
cũngΕίστε μαλακες... Σκάστε επιτέλους
Είστε μαλακες... Σκάστε επιτέλους
Δεν σταματάει αυτό το τσόκαρο η idida,έχει κάνει 4 λογαριασμούς και μας πρήζει τα αρχίδια η isida που έφαγε τον πούλο από την Αλεξάνδρακαι τώρα ψαρεύει πελάτες,άρρωστη πίνει πολύ .
έτσι μίλα με τον εαυτό σου και κόψε τα ναρκωτικά, μου είχες πει ότι έχεις πάει βιετνάμ ,είσαι τόσο καμμένη κα μας τα έχεις πρήξει.khi chúng ta gặp nhau, tôi muốn bạn nói với tôi bằng tiếng Việt
Isida η Αλεξάνδρα σε σούταρε και ξέρεις τον λόγο.Αφου ο/η/το Mike.b δεν επιβεβαιώνει ούτε καν τα λεγόμενά του τότε είναι απλά ένα κομπλεξικό ή κακόβουλο τρολ.
Τα συμπεράσματα δικά σας......
ΥΓ Αν θέλει ας πει την αποψη της και η Αλεξάνδρα, έτσι για να φυγουν και οι λιγοστές υπόνοιες.....
Εσύ το ξεκίνησες τσόκαρο isidaΖητώ συγνώμη. Αρκετά τρόλαρα αλλα δεν το ξεκίνσα εγω.....
Οσα δεν φτανει η αλεπου, αστα για το τσακαλι θα περασει μετα ..... καλημεραέτσι μίλα με τον εαυτό σου και κόψε τα ναρκωτικά, μου είχες πει ότι έχεις πάει βιετνάμ ,είσαι τόσο καμμένη κα μας τα έχεις πρήξει.
Το μονο που ξεκινησα ηταν να δουλευω εκτος αλεξανδρας κ ειδα ποσο με εκρυβε τελικα. Αφου σε 2 μηνες εγινε πανικοςΕσύ το ξεκίνησες τσόκαρο isida
Δεν εχω αρχισει ακομα......Εσύ το ξεκίνησες τσόκαρο isida
Σε έδιωξε η Αλεξάνδρα,είσαι όλη την ημέρα εδώ και γράφεις ,session 0 ,άλλες αφέντρες δεν έχουν χρόνο να γράφουν γιατί έχουν sessionΟσα δεν φτανει η αλεπου, αστα για το τσακαλι θα περασει μετα ..... καλημερα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Το μονο που ξεκινησα ηταν να δουλευω εκτος αλεξανδρας κ ειδα ποσο με εκρυβε τελικα. Αφου σε 2 μηνες εγινε πανικος
Εισαι σουργελο τρελο τελικα. Τωρα ξυπνησα βρε στοκεΣε έδιωξε η Αλεξάνδρα,είσαι όλη την ημέρα εδώ και γράφεις ,session 0 ,άλλες αφέντρες δεν έχουν χρόνο να γράφουν γιατί έχουν session
Μα αφου οι αλλες ειναι διακοπες τωραΣε έδιωξε η Αλεξάνδρα,είσαι όλη την ημέρα εδώ και γράφεις ,session 0 ,άλλες αφέντρες δεν έχουν χρόνο να γράφουν γιατί έχουν session
Ααα και που σαι... τσοκαρο με κορδονια οχι απλο ε? Αχαχαααα ομορφαντρα μου εσυΕσύ το ξεκίνησες τσόκαρο isida