οδυσσο εχω σταματησει να κυκλοφορω στην ντιριπασοσκαγια,οπερα,απλα για μενα περασμα ειναι οπωσ για ολο τον κοσμο.ντιριπασοσκαγια μονο βλαμενεσ συναντασ και αν εισαι ξενοσ μπενεισ στην κατηγορια αραβασ,τουρκοσ και καμια δεν εχει διαθεση να σου μιλησει.το καλοκαιρι ανοιχε ενα φοβερο μπαρ ρεστοραν στο κεντρο που την βγαζω τωρα εκει.το garatkoi eda που βρισκεται στην ρισελεβσκα μετα το μπαφαλο ρεστοραν λιγο πιο περα στην γωνια με γρετσκα ουλιτσα.διπλα απο το σουπερμαρκετ τβα σαγκα βρισκετε αυτο το διοροφο τεραστιο μπαρ ρεστοραν.μεσα εχει πολλα εστιατορια,καφε,σουβλακι,ψαρια,πιτσα και wine bar.εκτοσ απο τα ψαρια που μπορει να στοιχισουν ακριβα ειναι φτηνο για καφε,σουωλακι και κρασακι συν οτι εκει δεν πανε οι γυφτοι που βλεπεισ ντιριπασοσκαγιαουτε τισ γκομενεσ εκει βλεπεισ στο κεντρο να περπατανε.εκει συχναζουν ολεσ οι νορμαλ και τοπ γκομενεσ τησ οδυσσου.συνηθωσ 4 κοπελεσ μονεσ η παρεα 10 κοπελεσ με 4 αντρεσ.το κρασακι εχει 300 γριβνα το μπουκαλι το φτηνοτερο και 50 γριβνα το ποτιρι.ειναι ιδανικο μεροσ αν εισαι καλοντυμενοσ,χρημα και μια καλουτσικη εμφανιση να σε βαλουν στην παρεα τουσ.κλινει γρηγορα μεχρι 11 εκτοσ σαβατο μεχρι δυο.δυστηχοσ υπολογιζα θα ηταν χαμοσ τωρα εκει με το κρυο αλλα εκτοσ σαβατου που ηταν φουλ ειχε πολι λιγο κοσμο καθημερινη.μιλαμε για τεραστιο μαχαζι που φενετε λιγοσ κοσμοσ 70 με 100 ατομα την μερα στο καφε και εστιατορια την μερα.γενικα αδεια τωρα ηταν η πολη,ντιριπασοσκαγια μονο τα τουρκοαραβοκινεζικα κυκλοφορουσαν.αραβεσ ειχε και γυναικεσ,οπωσ και 2 τουρκαλεσ τουριστριεσ ποθ μου μιλησαν και ελληνικα
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).