davarits
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 4.758
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
ΕΓΩ θα προτεινα παραλια αρκαντια και παραλια οτραντα ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΟ για κανονικες διακοπες χωρισ κανενα προβλημα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και για χορις προβληματα τσαμπα ομορφες διακοπες ΠΡΟΤΑ ΚΑΡΟΛΟΜΠΟΥΡΚΑς ΣΤΑ 40 ΚΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΝΤΕΣΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΖΑΤΟΚΑ
ΟΝΤΕΣΣΑ ΣΤΑ Β ΔΙΑΛΟΓΗς ΜΕΡΗ ΤΟ ΤΟΝΙΖΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΗΝΔΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΔΥΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΤΑ!!!!!
ΟΝΤΕΣΣΑ ΣΤΑ Β ΔΙΑΛΟΓΗς ΜΕΡΗ ΤΟ ΤΟΝΙΖΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΗΝΔΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΔΥΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΤΑ!!!!!
Εγω ετσι το καταλαβα.Αν ομως ειναι οπως τα λες η γραφειοκρατια θα ειναι τρομερη!Εγω το περασα για ιδιωτικη επιχηριση
ειναι!
