Νέα

Οδηγική συμπεριφορά - Έλεος!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thaleia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 772
  • Εμφανίσεις 33K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.393
Like
49.121
Πόντοι
10.131

Τη σαφή πρόοδο της Ελλάδας στην προσπάθεια βελτίωσης της οδικής ασφάλειας καταγράφει η νέα έκθεση της Ε.Ε., κατατάσσοντας τη χώρα μας στη δεύτερη θέση της λίστας των κρατών-μελών με τη μεγαλύτερη μείωση τροχαίων δυστυχημάτων.
 

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.135
Like
9.754
Πόντοι
2.306

Συνελήφθησαν δύο οδηγοί που έκαναν κόντρες στη Βούλα​

Οι δύο οδηγοί ΙΧ ξεπέρασαν τα 150 χιλιόμετρα σε σημείο όπου το επιτρεπόμενο όριο ήταν 50​


 

Malaperds

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.813
Κριτικές
14
Like
5.036
Πόντοι
6.495
Πριν 20 λεπτά Βουλιαγμένης , ύψος Αλίμου είμαι στο κόκκινο φανάρι. Με το που άναβει πράσινο για αυτοκίνητα τρέχει 16χρονη περίπου να περάσει το δρόμο. Πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο μου την ώρα που έφευγα και φυσικά φρεναρα απότομα. Τα είδα όλα.
Την έβρισα, κατέβηκαν, της τράβηξα σφαλιάρα, ζήτησε συγνώμη και έφυγα. Δεν θα με στείλει φυλακή γιατί είναι μαλακισμένο.
Αυτό γιατί ευθύνη έχουν και οι πεζοί.
 

Thanos03

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.209
Like
1.591
Πόντοι
216
Πριν 20 λεπτά Βουλιαγμένης , ύψος Αλίμου είμαι στο κόκκινο φανάρι. Με το που άναβει πράσινο για αυτοκίνητα τρέχει 16χρονη περίπου να περάσει το δρόμο. Πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο μου την ώρα που έφευγα και φυσικά φρεναρα απότομα. Τα είδα όλα.
Την έβρισα, κατέβηκαν, της τράβηξα σφαλιάρα, ζήτησε συγνώμη και έφυγα. Δεν θα με στείλει φυλακή γιατί είναι μαλακισμένο.
Αυτό γιατί ευθύνη έχουν και οι πεζοί.

Τύπε και η κοπέλα τρόμαξε και σοκαρίστηκε σίγουρα. Έκανε λάθος και το παραδέχτηκε αφου ζήτησε συγνώμη.
Εντάξει σε τρόμαξε γιατί θα μπορούσες να της κάνεις κακό χωρίς να φταίς και να χεις πρόθεση, ομως η σφαλιάρα ήταν εντελώς αχρείαστη.
Επιπλέον μπορεί να μπλέξεις, τη στιγμή που λόγω καλών αντανακλαστικών και τύχης γλίτωσες τα χειρότερα.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.393
Like
49.121
Πόντοι
10.131
Πριν 20 λεπτά Βουλιαγμένης , ύψος Αλίμου είμαι στο κόκκινο φανάρι. Με το που άναβει πράσινο για αυτοκίνητα τρέχει 16χρονη περίπου να περάσει το δρόμο. Πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο μου την ώρα που έφευγα και φυσικά φρεναρα απότομα. Τα είδα όλα.
Την έβρισα, κατέβηκαν, της τράβηξα σφαλιάρα, ζήτησε συγνώμη και έφυγα. Δεν θα με στείλει φυλακή γιατί είναι μαλακισμένο.
Αυτό γιατί ευθύνη έχουν και οι πεζοί.
Και το έγραψες εδω μεσα οτι έδωσες σφαλιάρα σε 16χρονο κοριτσι για να σου δώσουμε συγχαρητήρια; Τι να σου πω ρε.

Λες και εμεις οταν είμασταν πιτσιρικάδες δεν περάσαμε ποτε τελευταία στιγμη απο φανάρι.
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.472
Like
2.755
Πόντοι
456
Πικέρμι σήμερα, πηγαίνοντας για εκπτωτικό χωριό, δεξί λωρίδα σταματάω στο πορτοκαλί φανάρι, δεν ξέρω που έχει κάμερες κ που όχι, πίσω μου ανοιχτό Βαν πλακωνεται στα φρένα κ ευτυχώς ήταν η άδεια η αριστερή λωρίδα κ έστριψε εκεί αλλιώς θα με πέρναγε από πάνω..
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.393
Like
49.121
Πόντοι
10.131
Πικέρμι σήμερα, πηγαίνοντας για εκπτωτικό χωριό, δεξί λωρίδα σταματάω στο πορτοκαλί φανάρι, δεν ξέρω που έχει κάμερες κ που όχι, πίσω μου ανοιχτό Βαν πλακωνεται στα φρένα κ ευτυχώς ήταν η άδεια η αριστερή λωρίδα κ έστριψε εκεί αλλιώς θα με πέρναγε από πάνω..
Πίστεψε οτι θα περάσεις και για αυτο ερχόταν αφρεναριστος. Τωρα τελευταία τις περισσότερες φορες σταματάω στο κίτρινο, ποτε θα έρθει κανένας και θα μου την φορέσει απο πισω άγνωστο!
 

j 1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2010
Μηνύματα
595
Like
1.250
Πόντοι
206
Έτσι γίνεται παντού.:confused:
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.436
Like
1.762
Πόντοι
216
Πριν 20 λεπτά Βουλιαγμένης , ύψος Αλίμου είμαι στο κόκκινο φανάρι. Με το που άναβει πράσινο για αυτοκίνητα τρέχει 16χρονη περίπου να περάσει το δρόμο. Πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο μου την ώρα που έφευγα και φυσικά φρεναρα απότομα. Τα είδα όλα.
Την έβρισα, κατέβηκαν, της τράβηξα σφαλιάρα, ζήτησε συγνώμη και έφυγα. Δεν θα με στείλει φυλακή γιατί είναι μαλακισμένο.
Αυτό γιατί ευθύνη έχουν και οι πεζοί.
Σηγουρα εχει και ο πεζος ευθυνη. Αλλα στις περισσοτερες περιπτωσεις η νομοθεσια δινει προτερεοτητα στον πεζο. Εισαι τυχαιρος που σταματησε το επισοδιο εκει, θα μπορουσε να μπλεξεις ασχημα, κι ας εχεις δικαιο. Δεν εχουμε κυκλοφοριακη αγωγη! Ουτε σαν πεζοι, ουτε σαν οδηγοι
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.393
Like
49.121
Πόντοι
10.131

Στη σύλληψη ενός 66χρονου προχώρησαν το απόγευμα του Σαββάτου (4/4) αστυνομικοί στον Πειραιά, έπειτα από επεισόδιο που σημειώθηκε κατά τη διαδικασία βεβαίωσης τροχονομικής παράβασης.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από το Αστυνομικό Τμήμα Δημοτικού Θεάτρου για εξύβριση, απείθεια, απειλή και υπεξαγωγή εγγράφου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αστυνομικοί μετέβησαν στο σημείο κατόπιν σήματος του Κέντρου Άμεσης Δράσης σχετικά με παράνομη στάθμευση. Κατά τη διάρκεια της βεβαίωσης της παράβασης, ο 66χρονος, ιδιοκτήτης του οχήματος, φέρεται να επιχείρησε να παρεμποδίσει τη διαδικασία, προκαλώντας φθορά στο μπλοκ βεβαίωσης, ενώ παράλληλα εξύβρισε και απείλησε τον αστυνομικό.

Η κατάσταση κλιμακώθηκε, με αποτέλεσμα να σημειωθεί και σωματική επίθεση σε βάρος του αστυνομικού.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
 

anacondablyat

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2024
Μηνύματα
160
Like
532
Πόντοι
21
Πριν 20 λεπτά Βουλιαγμένης , ύψος Αλίμου είμαι στο κόκκινο φανάρι. Με το που άναβει πράσινο για αυτοκίνητα τρέχει 16χρονη περίπου να περάσει το δρόμο. Πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο μου την ώρα που έφευγα και φυσικά φρεναρα απότομα. Τα είδα όλα.
Την έβρισα, κατέβηκαν, της τράβηξα σφαλιάρα, ζήτησε συγνώμη και έφυγα. Δεν θα με στείλει φυλακή γιατί είναι μαλακισμένο.
Αυτό γιατί ευθύνη έχουν και οι πεζοί.
Όσο δίκιο κ αν έχεις, ξέφυγες ( αν οντως επαιξε σφαλιαρα )...
Αν σε αυτή που εκανε ηλιθιότητα αντιδρούμε έτσι, στους άλλους/ες που κανουν συνειδητά χοντρές μαλακίες που βάζουν σε κίνδυνο και την δική μας ζωή, τι κάνουμε ; δίκανο ;
Και επίσης όταν εμείς κανουμε λάθος ( εκτός απο τους απόλυτα και παντοτε αλανθαστους ) τι κανουμε ; σεπούκου ;
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.653
Κριτικές
173
Like
39.823
Πόντοι
38.529
  • Θυμός
Αντιδράσεις: j 1973

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.472
Like
2.755
Πόντοι
456
Αυτό που πάνε στο κωριό όλα τα μεγάλοστελέχη και παρκάρουν τα εταιρικά SUV μέσα στην αγορά και πέρα από το μποτιλιάρισμα, εμποδίζουν την ορατότητα στα πιτσιρίκια που περνάνε τους δρόμους, να το κοιτάξουμε..
Σε γνώριζα ρε καραμητρο, και από τότε που ήσουν ξυπόλητος και οδηγούσες φλορέτα, δεν εντυπωσιάζεις κανέναν με αυτά τα καραγκιοζιλικια..
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.084
Κριτικές
174
Like
119.003
Πόντοι
46.423
Εγγρ.
21 Φεβ 2023
Μηνύματα
3.655
Κριτικές
23
Like
25.749
Πόντοι
8.296
Πριν 20 λεπτά Βουλιαγμένης , ύψος Αλίμου είμαι στο κόκκινο φανάρι. Με το που άναβει πράσινο για αυτοκίνητα τρέχει 16χρονη περίπου να περάσει το δρόμο. Πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο μου την ώρα που έφευγα και φυσικά φρεναρα απότομα. Τα είδα όλα.
Την έβρισα, κατέβηκαν, της τράβηξα σφαλιάρα, ζήτησε συγνώμη και έφυγα. Δεν θα με στείλει φυλακή γιατί είναι μαλακισμένο.
Αυτό γιατί ευθύνη έχουν και οι πεζοί.
Καλά της έκανες! Θα θυμάται τη σφαλιάρα και δεν θα το ξανακάνει! Αφού δεν τις έφαγε από αυτούς που έπρεπε όταν έπρεπε ας την φάει από έναν άγνωστο έστω και καθυστερημένα. Εμείς στην ηλικία γιατί είχαμε τα μάτια μας 14 δηλαδή;;;
 

christina9999

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2025
Μηνύματα
9
Like
88
Πόντοι
0
Εχουν αυξηθει ιδιαιτερα και τα αλκοτεστ τελευται!
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.137
Κριτικές
15
Like
30.956
Πόντοι
7.046
Σε μια χώρα μη - Μπανανία, θα έμπαινε φυλακή για 2-5 χρόνια, μόνο για τον κίνδυνο που εξέθεσε στους γύρω του. Εδώ, χώρα Τσιπροκουλοσημίτιδων.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom