Οι νέες κάμερες έχουν πιάσει δουλειά από την περασμένη Τρίτη - Σε ποιους δρόμους της Αθήνας έχουν καταγραφεί οι περισσότερες παραβάσεις - Τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
www.protothema.gr
Στην κάθοδο της λεωφόρου Συγγρού, στο ύψος της Αγίας Φωτεινής (Νέα Σμύρνη - Καλλιθέα), η κάμερα με Τεχνητή Νοημοσύνη ξεκίνησε να λειτουργεί την περασμένη Τρίτη.
Από το πρωί εκείνης της ημέρας μέχρι και το μεσημέρι της Παρασκευής κατέγραψε περίπου
2.000 παραβιάσεις του ΚΟΚ. Για την ακρίβεια, σε αυτό το διάστημα κατέγραψε περισσότερες από
1.000 παραβιάσεις οδηγών που δεν φορούσαν ζώνη ασφαλείας ή
μιλούσαν στο κινητό τηλέφωνο ενώ οδηγούσαν. Στη «φάκα» (ή καλύτερα στον… φακό) της ΑΙ κάμερας πιάστηκαν και περισσότεροι από 800 οδηγοί οι οποίοι είχαν υπερβεί το
όριο ταχύτητας του σημείου στη Συγγρού (90 χ.α.ώ.).
...η ΑΙ κάμερα που έχει τοποθετηθεί και λειτουργεί στη λεωφόρο Μεσογείων - Χαλανδρίου κατέγραψε
480 οδηγούς που παραβίασαν τον ερυθρό σηματοδότη.
Ενώ και στη λεωφόρο Βουλιαγμένης - Τήνου, η κάμερα με Τεχνητή Νοημοσύνη κατέγραψε 285 οδηγούς που αδιαφόρησαν για το κόκκινο φανάρι και το παραβίασαν