Νέα

Nomads ANT1

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 194K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια η σκεψη σας για το επερχομενο reality

  • O Αρναου ειναι πολυ βλαξ

    Ψήφοι: 119 50,0%
  • Ο ΑΝΤ1 ολο μκιες reality ψαχνει να βρει

    Ψήφοι: 44 18,5%
  • Ντανος για δημαρχος

    Ψήφοι: 75 31,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    238

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.134
Πόντοι
9.345
εχασε απο ολγα και αποχωρησε
χαρουμενη και μαλλον θα χωρισε τον πιρφορο της
γιατι το μουνι της πηρε αξια τωρα..
:wanker:
:2funny:
Αμα γινει ετσι θα ρεζιλευτει στο πανελληνιο ο πυρφορος τυπε  :S
 

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.140
Κριτικές
49
Like
7.103
Πόντοι
11.445
εχασε απο ολγα και αποχωρησε
χαρουμενη και μαλλον θα χωρισε τον πιρφορο της
γιατι το μουνι της πηρε αξια τωρα..
:wanker:

θα την δουμε το καλοκαιρι στο Μyκονοs live tv να μοστραρει το κωλαρακι της στους Αραβες ... :erection: :erection:
 

jumaru

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2017
Μηνύματα
3.116
Κριτικές
5
Like
129
Πόντοι
296
Τυπε το νου σου μηπως παραμονευει ο καλογριδης με το στραπον.. :S :S :S
τυπε ειμαι βιτσιοζος αν εχω παρει κολετσα-δημητρα με αυτο τον τροπο θα την φοραγα ανετα και στην καλογριτσα
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
τυπε ειμαι βιτσιοζος αν εχω παρει κολετσα-δημητρα με αυτο τον τροπο θα την φοραγα ανετα και στην καλογριτσα
Και ο γληγόρης να περιγράφη,δεν έχει ξαναγίνει αυτό τρομερό δύσκολο δεν γίνονται αυτά κλπ.   :think:
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.134
Πόντοι
9.345
θα την δουμε το καλοκαιρι στο Μyκονοs live tv να μοστραρει το κωλαρακι της στους Αραβες ... :erection: :erection:

Πολλα κωλαρακια αθλητικα θα δουνε οι αραβες στη μυκονο με ολα αυτα τα σαρβιβορ τυπε  :headbaning2:
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.033
Κριτικές
2
Like
13.433
Πόντοι
3.656
Παλ καλα που δεν επαιξε κανας τσαμπουκας στο ψαροχωρι,
θα τον εκανε σακο του μποξ ο μαι-ται ψαρας.. :2funny:
 

jumaru

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2017
Μηνύματα
3.116
Κριτικές
5
Like
129
Πόντοι
296
τυποι φανταστητε τον ζαμπιδη στο Α σαιρβαιβορ να επαιζε με τους τουρκους σε εκεινα τα μικτα παιχνιδια.οι τουρκοι θα αλλαζαν συκωτια απο τα γελια
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.134
Πόντοι
9.345
Ο παππους κλαταρε  :-(
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Ρόμπα σας έκανε ο κονδός.  :think:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom