baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
Θα κάνω ένσταση για μείωση της ποινής.Π-5...

Θα κάνω ένσταση για μείωση της ποινής.Π-5...

+ την πετονιά για παλαμάρι.. :S :S :SΟ Καλογρίδης πέρασε τ κουταβάκι για μαιμού. :S :S :S
Η παρτόλα της παρέας και η στριμμένη φίλη που βλέπει να την πέφτουν στην φίλη της. :S :S :S

Σιχαμενες dykes και οι 3,Τη βγαλανε τη ζηλεια αμεσως τυπε. :S :S :S
Μην τους μιλας σε βλεπουνε για νυφη λεει η Κολετσα. Ποσο ηλιθια. :S :S :S
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Οι δύο μεγάλες τραγουδίστριες της Ελλάδος με το μεγάλο ρεπερτόριο την έκτη αίσθηση και την έκτη αίσθηση. :S :S :S

Και ο τσάνγκ δεξία του.Σκληρος καριολης φαινεται ο καλλιτεχνης. :S :S :S![]()
![]()