troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
καλα πλακα κανεις...παιζει ο θρυλος σημερα...να δουμε αρναουτογλου λες?παμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

καλα πλακα κανεις...παιζει ο θρυλος σημερα...να δουμε αρναουτογλου λες?παμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

στις 21.45 θα το αλαξουμε ρε..........καλα πλακα κανεις...παιζει ο θρυλος σημερα...να δουμε αρναουτογλου λες?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

στις 21.45 θα το αλαξουμε ρε..........
στο σορβαιβαλ ειπαν σκαστε στα κοριτσια μαν :S :S :S :Sμας ζάλισαν με τα σκυλιά και τα γατιά, στη γωνία τον περιμένουν τον μαυριδάκο
δεν πειραζει....Βρέχει και στην ανεξάρτητη καταλονία.![]()
Φοβάμαι μην μπερδέψω τα κανάλια.δεν πειραζει....
τους γαμαμε και με βροχη
δεν πειραζει....
τους γαμαμε και με βροχη