tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.371
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.126
- Πόντοι
- 1.406
ασε θα του στειλω εγω να το κανει ohellraiser76,32mouzalisetapapariaΡε ΠΑΠΑΡΑ θελεις να στειλω ενα pm στον Αντισθενη να σου διορθωσει το νικ;T O M A H A W K!!!!
ασε θα του στειλω εγω να το κανει ohellraiser76,32mouzalisetapapariaΡε ΠΑΠΑΡΑ θελεις να στειλω ενα pm στον Αντισθενη να σου διορθωσει το νικ;T O M A H A W K!!!!
ασε θα του στειλω εγω να το κανει ohellraiser76,32mouzalisetapaparia
γιατι κολλανε πουθενα τα υπολοιπα?Το 32 που κολλαει;
32+32=64+ενα ουζο 12=76Το 32 που κολλαει;

Το ταπερ στα εγγλέζικα πως γράφεται?γιατι κολλανε πουθενα τα υπολοιπα?
Το ταπερ στα εγγλέζικα πως γράφεται?![]()
ταπεργουερ...υπεροχαΤο ταπερ στα εγγλέζικα πως γράφεται?![]()

Η αλλη η ηλιθια κανει κουπι με το μαντηλι!!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!![]()
![]()
![]()
