Νέα

Nomads ANT1

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 194K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ποια η σκεψη σας για το επερχομενο reality

  • O Αρναου ειναι πολυ βλαξ

    Ψήφοι: 119 50,0%
  • Ο ΑΝΤ1 ολο μκιες reality ψαχνει να βρει

    Ψήφοι: 44 18,5%
  • Ντανος για δημαρχος

    Ψήφοι: 75 31,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    238

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
πολυ μουνις φαινεται ο καμπιας :vomit:
ο ΠΠΟ Ζομπιδης τι γελαει συνεχεια σαν βλακας :think: :S :S :S
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
αυγα φλαμιγκο σημερα.... :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Θα καβουλάνε αυγα οι μλκς.
 

Επισκέπτης
πολυ μουνις φαινεται ο καμπιας :vomit:
ο ΠΠΟ Ζομπιδης τι γελαει συνεχεια σαν βλακας :think: :S :S :S

Ποιος ειναι ο καμπιας τυπε;
:think:
Υ.Γ
Απο τις κλωτσιες στα ρινγκ γελαει συνεχεια...εκανε οιδημα στον εγκεφαλο και πιεζει το κεντρο που ελεγχει τη χαρα.Ηδη του εχουν κανει προταση για Τζοκερ στο επομενο Μπατμαν. :S :S :S
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
σίγουρα είχε τρία αυγά και έφαγε το ένα 
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
Ποιος ειναι ο καμπιας τυπε;
:think:
Υ.Γ
Απο τις κλωτσιες στα ρινγκ γελαει συνεχεια...εκανε οιδημα στον εγκεφαλο και πιεζει το κεντρο που ελεγχει τη χαρα.Ηδη του εχουν κανει προταση για Τζοκερ στο επομενο Μπατμαν. :S :S :S

:kneel: :kneel: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
ρε γιατί μπαίνετε σε κάθε θρεντ και κοροιδεύετε τους ανθρώπους...
κι εγώ μόλις άρχισε το επεισόδιο σκεφτόμουν ότι για τον ζαμπίδη... δεν μπορεί να τον αντιπαθήσει κανείς... φαίνεται ότι είναι καλό παιδί... δηλαδή και χωρίς να τον γνωρίζεις αυτό αισθάνεσαι.

τεσπα...

εγώ όποτε βλέπω το τρέιλερ με τον μαυρίδη, θέλω να τον πάρω αγκαλίτσα τον ζουζουνάκο και να τον φίλησω.
... και μετά να μπει μέσα μου ...και ...και....
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Ποιος ειναι ο καμπιας τυπε;
:think:
Υ.Γ
Απο τις κλωτσιες στα ρινγκ γελαει συνεχεια...εκανε οιδημα στον εγκεφαλο και πιεζει το κεντρο που ελεγχει τη χαρα.Ηδη του εχουν κανει προταση για Τζοκερ στο επομενο Μπατμαν. :S :S :S
αυτος ο γλιτσας με τα πρασινα τυπε,ο ντεμεκ αρχηγος :vomit:
:headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
ρε γιατί μπαίνετε σε κάθε θρεντ και κοροιδεύετε τους ανθρώπους...
κι εγώ μόλις άρχισε το επεισόδιο σκεφτόμουν ότι για τον ζαμπίδη... δεν μπορεί να τον αντιπαθήσει κανείς... φαίνεται ότι είναι καλό παιδί... δηλαδή και χωρίς να τον γνωρίζεις αυτό αισθάνεσαι.

τεσπα...

εγώ όποτε βλέπω το τρέιλερ με τον μαυρίδη, θέλω να τον πάρω αγκαλίτσα τον ζουζουνάκο και να τον φίλησω.
... και μετά να μπει μέσα μου ...και ...και....
μπαχαλακηδες χυσολαγνε :S :S :S
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom