Νέα

Nomads ANT1

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 194K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια η σκεψη σας για το επερχομενο reality

  • O Αρναου ειναι πολυ βλαξ

    Ψήφοι: 119 50,0%
  • Ο ΑΝΤ1 ολο μκιες reality ψαχνει να βρει

    Ψήφοι: 44 18,5%
  • Ντανος για δημαρχος

    Ψήφοι: 75 31,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    238

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
θα ξεράσω...  :vomit:

και πίνω coca cola τώρα.

ούτε με θυληπρεπή αρσενικό δεν πάω, ούτε αγγίζω. μη με αηδιάζετε...  :vomit: :effemine:
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.490
Κριτικές
3
Like
3.645
Πόντοι
786
ρεζίλι των αθλητών ο Νικόλας... ας πάρει το μπούλο...

0.jpg
 

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.813
Πόντοι
3.346
θα ξεράσω...  :vomit:

και πίνω coca cola τώρα.

ούτε με θυληπρεπή αρσενικό δεν πάω, ούτε αγγίζω. μη με αηδιάζετε...  :vomit: :effemine:
Ρε τέντυ,πάνω που είπα καλή κουβέντα.Εχεις πάει με γυναίκα ποτέ?Στην Ευαγγελία οχι θα έλεγες?
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ακούσατε τι είπε ο Γιωργάρας μου? :inlove:

θυμάστε πριν πολλές πολλές σελίδες που είχα πει ότι είναι ο μόνος που μου αρέσει? :grin:

χεχεχεχε.... τώρα καταλάβαμε όλοι τι είναι αυτό που με τράβαγε σ' αυτόν τον αντράκο!!!!

υγ. κάποιος είχε πει ότι μπορεί να κάνει κονέ... ας το κάνει pls...
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
απαντήστε μονολεκτικά...

τον λόγο για τον οποίο πρέπει να σας κρατήσουν στο nomads.

- Ναι
- Όχι

:S
 

damiano17

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.291
Κριτικές
10
Like
24.112
Πόντοι
7.865
Το σημερινό ήταν κομένο και ραμένο για τις γυναίκες. Οι άντρες δεν είχαν τύχη.

Κρίμα που δεν έπαιξε η Ευαγγελία σήμερα, θα χάριζε υπέροχα στιγμιότυπα :bigdick:

Τουλάχιστον θα είναι πιο ξεκούραστη την Παρασκευή για να πετάξει την Χανταμπάκενα έξω. :dancing:

Ελπίζω επιτέλους να βάλουν κάτι δίκαιο. Νομίζω ότι το κράτημα της αναπνοής μέσα στο νερό που είχα ξαναπροτείνει είναι το ιδανικό :sunglasses:
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
άντε να τελειώνει η μαλακία να δούμε Λιάγκα...  :worship:
 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.032
Κριτικές
1
Like
16.301
Πόντοι
3.836
Νάσο άσχετο αλλά έχω κάτι φίλους που είναι για να ψηφίσουν.
Ενδιαφέρεσαι;
 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.032
Κριτικές
1
Like
16.301
Πόντοι
3.836
Τριψήφιο νούμερο :rolleyes:
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
7 μέλη και 23 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

σε λίγο το θρεντ μου θα έχει περισσότερο κόσμο από το nomads...
τόσο ξεφτίλα

το παιχνίδι εννοώ...  :hi:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Μεγάλο βρωμόμουνο η Μαντώ.  :think:
 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.032
Κριτικές
1
Like
16.301
Πόντοι
3.836
Νάσο,διάλεξες Στέκα οπότε αναλαμβάνεις την ευθύνη των όσων συμβούν :S :S :S
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Νάσο,διάλεξες Στέκα οπότε αναλαμβάνεις την ευθύνη των όσων συμβούν :S :S :S
ελεγα να βγουμε ολοι μαζι να δουμε τα αποτελεσματα σε κανα sport cafe ..καλοδεχουμενος :grouphug: :S :S :S
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom