τυπε μην ριχνεις τις απαιτησεις σου .δικαιουμαστε να δουμε σαλπιγγες και ωοθηκες,δεν ζηταμε τιποτα που δεν μας ανηκει :S :S :S
Γιατι ως τωρα δειχνανε το στραπον του καλογριδη.. :S :S :S
τυπε μην ριχνεις τις απαιτησεις σου .δικαιουμαστε να δουμε σαλπιγγες και ωοθηκες,δεν ζηταμε τιποτα που δεν μας ανηκει :S :S :S


Δεν ψηφιζουν τα μελη του μπου, μονο αγωνιστικους χαιρετισμους στελνουν..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Κάποιος σφύριξε στην Ευαγγελία ότι έχει fan club στο bou και επενδύει για μελλοντικές ψηφοφορίες.
Πάλι καλά που δεν έχει αρνητικές ψήφους γιατί μετά από αυτό το μπάνιο θα την έστελναν αδιάβαστη οι ελεεινίδες.
Ευαγγελία γερά πάρτουςβγάλε καιτα βρακιά![]()

τυπε μην ριχνεις τις απαιτησεις σου .δικαιουμαστε να δουμε σαλπιγγες και ωοθηκες,δεν ζηταμε τιποτα που δεν μας ανηκει :S :S :S

θα μπορουσα να ζητησω και φωτο με ακα τσιμπουκια της τυπε αλλα ειδες ,περιοριζομαιΕίσαι ολιγαρκής τύπε. Μου αρέσει που υπάρχουν ακόμα τύποι που ικανοποιούνται μόνο με τα αυτονόητα![]()
:S :S :SMου κάνει εντύπωση που δεν τα πετάξανε Μαντώ και Κολέτσα και τα πέταξε η γενικά αφανής Πλατανιώτη !


. Την έδειχνε πριν καθιστή και έχασα το μέτρημα στις ζάρες της κοιλιάς της. Ο Καλογρίδης παίζει να'χει καλύτερο σώμα 
Η παραγωγή μάλλον βάζει τους παίκτες που θεωρεί είναι οι πιο εμφανίσιμοι για πιπεράτες σκηνές με προϊόντα η χωρίς. Δεν ξέρω και αν παίρνουν τίποτα έξτρα οι αβανταδόροι όταν σχολιάζουν και μοστράρουν προϊόντα η αν είναι γενική τους υποχρέωση μέσα στο μισθό τους.
στυγνη εκμεταλλευση του μπανιστηριού μας τυπε...εμεις τον παιζουμε και αλλοι πληρωνονται... :- :-
. Και 1 μήνα ρε μαλάκες τι δείχνατε ? Αλλά αφού είδατε ότι το βαρύ πυροβολικό σας
παίζει στο 19-22% (και πολύ είναι με τα σαπάκια που έχει μέσα),έπρεπε να περάσει 1 μήνας για να δούμε 2 ομάδες μπλέ και κόκκινους και αγωνίσματα 1-1 και όχι ένα μπούγιο να κάνει κάτι. Άιντε βάλτε Σάκη παζέλ και ντάνο κομποσκοίνι μπας και σωθεί η κατάσταση
.:oακουγεται οτι θα γινει παρελαση απο μουνοχειλα σημερα :- :S :S :S
:S :S :Sακουγεται οτι θα γινει παρελαση απο μουνοχειλα σημερα :- :S :S :S
γεια σου τυπε Αντζελο:o:S :S :S
:S :S :Sκαι καποιες με κοφτες τυπε :- :S :S :SΘα παίξει γλίστρημα και είναι αρκετά πολλές με αθλητικά σλιπάκια μου φάνηκε στο τρέιλερ.
Τυπε θα δούμε πετονιες;και καποιες με κοφτες τυπε :- :S :S :S
