Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
βασικά ήταν 140 κιλά γιατί κουβάλαγε 2-3 ούζι και 5-6 χειροβομβίδες πάντα μαζί του !!!!




Εγω στανταρ θα τιε εβαζα να με πληρωνουν σε ειδος...τυχερε μπαγασα...!Παιδιά νοίκιασα ένα διαμέρισμα που έχω για να μείνουν 3 γυναίκες , εκ των υστέρων κατάλαβα ότι κατά 90% αυτές θα είναι στριπτιτζουδες! Λέτε να έχω φασαρίες με δαυτες;
Κάθε γνώμη σεβαστή.
και 2 μπαζουκας, 15 ναρκες εδαφους, 2 θαλασσης και οδηγουσε ενα Leopard-2.
![]()
![]()


Το αφεντικο δεν ειναι βλακας να χανει πελατες, εκτος αν δινει ποδηλατο ,εκει προσεξε
πο πο χιστι μου!θα πιτσιλας αβερτα τορα!!!!τι τιχι και αυτι πουτσαρα μου!χιστα τα ατακτα πορνιδια!μι δειξεις ελεος τιτανοκαυλε μου!!!Παιδιά νοίκιασα ένα διαμέρισμα που έχω για να μείνουν 3 γυναίκες , εκ των υστέρων κατάλαβα ότι κατά 90% αυτές θα είναι στριπτιτζουδες! Λέτε να έχω φασαρίες με δαυτες;
Κάθε γνώμη σεβαστή.
Παιδιά νοίκιασα ένα διαμέρισμα που έχω για να μείνουν 3 γυναίκες , εκ των υστέρων κατάλαβα ότι κατά 90% αυτές θα είναι στριπτιτζουδες! Λέτε να έχω φασαρίες με δαυτες;
Κάθε γνώμη σεβαστή.
1000% θα έχεις προβλήματα...διώξε τις γκόμενες όσο είναι καιρός....στείλτες σε εμένα να τους νοικιάσω το δικό μου.....Παιδιά νοίκιασα ένα διαμέρισμα που έχω για να μείνουν 3 γυναίκες , εκ των υστέρων κατάλαβα ότι κατά 90% αυτές θα είναι στριπτιτζουδες! Λέτε να έχω φασαρίες με δαυτες;
Κάθε γνώμη σεβαστή.

εσυ τι εισαι ? ιεροδουλη ή στριπερ ή μηπως κατι αλλο ?τι λετε ρε παιδια ,οι κοπελες κοιμουνται στην ημερα κ το βραδι παλι για δουλεια ...κ τους γομενους δεν φερνουν στο σπιτι,αμα θελει ας πληρωνει το ξενοδοχειο![]()