Το είχ
Παιδιά νοίκιασα ένα διαμέρισμα που έχω για να μείνουν 3 γυναίκες , εκ των υστέρων κατάλαβα ότι κατά 90% αυτές θα είναι στριπτιτζουδες! Λέτε να έχω φασαρίες με δαυτες;
Κάθε γνώμη σεβαστή.
Το είχα ξανα-αναφέρει στο παλιό φόρουμ αλλά θα το ξαναπώ.
'Εμενα στην ίδια πολυκατοικία με μια στριπτηζού πριν 4-5 χρόνια. Το είχε πάντα καθαρό, βέβαια έφερνε καναν πελάτη το βράδι μετά το σχόλασμα, γενικά είχε πολλά τηλεφωνήματα, αρκετοί άντρες μπαινοέβγαιναν (όλοι φραγκάτοι με κάτι αμαξάρες) αλλά μπούληδες.
Τα είχα φτιάξει μαζί της κανα μηνα, αλλά μετά αν και τα χαλάσαμε γαμιόμασταν αραιά και που. Μου είχε γνωρίσει μια Ουκρανέζα φίλη της, κι αυτή είχε νοικιάσει λίγο πιο πέρα σπίτι, γενικά μερικές φορές αργούσαν το νοίκι κανα 10ήμερο, αλλά όλα οκ.
ΥΓ. Υπάρχει μεγάλη περίπτωση να γαμας καλά μουνιά καθώς όπως λες θα αλλάζουν οι κοπέλες. Σκέψου όμως πως όπως κατάλαβα είναι οργανωμένο κύκλωμα, και αν γίνει κανα ντου θα τραβάνε και σένα που το εκμεταλεύεσαι αλλά και τον ιδιοκτήτη. Και αντε μετά να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας.
