Νέα

Nitro 102,5 στα FM της Αθήνας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Οξαποδω
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2
  • Εμφανίσεις 773
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
4.027
Κριτικές
28
Like
13.831
Πόντοι
17.045
Nitro 102,5 στα FM της Αθήνας (και stream στο Internet).

Πολύ καλό πρόγραμμα, χωρίς διαφημίσεις, χωρίς ειδήσεις.
Ωστόσο, το σήμα μερικές φορές χάνεται και ξαναέρχεται μετά από λίγη ώρα.
Μάλλον ο σταθμός είναι στα τελευταία του.
Αναρωτιέμαι που βρίσκουν τα λεφτά και πληρώνουν το ρεύμα που καίει ο πομπός στον Υμηττό...

 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Ο Nitro και ο Sfera αν δεν κάνω λάθος άνηκαν στον Κωστόπουλο,πώς γίνεται ο ένας να συνεχίζει και μάλιστα απο τους κορυφαιούς στο ελληνικό ρεπερτόριο σταθμούς και ο άλλος να καταρέει.
 

Krish

Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2015
Μηνύματα
94
Κριτικές
2
Like
130
Πόντοι
0
Τα κομμάτια που έχουν ακουστεί από τον Nitro δυστυχώς πολύ δύσκολα θα ξανά ακουστούν τουλάχιστον σε Ελληνικό ραδιόφωνο ακόμα και από Best και τον UP που πλέον είναι μόνο ιντερνετικα ο δευτερος.

Σαν χθες θυμάμαι τον Κωτσόπουλο πριν καμιά δεκαριά χρόνια στο 12-2 το μεσημέρι να να γίνετε της μουρλής απο τα House που έβαζε.

Πολύ κρίμα που κατάντησε έτσι ένας από τους ποιο επιτυχημένους σταθμούς,μακάρι να βρεθεί μια λύση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom