gagarin
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 3.122
- Κριτικές
- 10
- Like
- 13.009
- Πόντοι
- 8.295
Αυτός είναι το εμπριμε ναυάγιο για το σαη αδερφέΦέτος είναι Η ΧΡΟΝΙΑ…και το Πράσινο Ακρωτήρι φέτος σκόραρε για πρώτη φορά σε παγκόσμιο κύπελλο!!!![]()
Αυτός είναι το εμπριμε ναυάγιο για το σαη αδερφέΦέτος είναι Η ΧΡΟΝΙΑ…και το Πράσινο Ακρωτήρι φέτος σκόραρε για πρώτη φορά σε παγκόσμιο κύπελλο!!!![]()
Δε φτανει που χασαμε.. χασαμε κ τον υπνο μαςΝα δροσιστουμε λιγο μετα την χθεσινη σφαλιαρα
που φαγαμε απο τους Νοτιοαφρικανους!!
![]()
Με γεια μανάρα μου![]()
Ζήτω η τρέλα

Με γεία σας ωραία μου Κυρία ..![]()
Ζήτω η τρέλα

Σχόλιο από τατουατζη;![]()
Ζήτω η τρέλα

......ευτυχως που το σημα του site δεν ειναι αυτο![]()
Ζήτω η τρέλα

Τελειο απλα...![]()
Ζήτω η τρέλα
Τρελοκομείο![]()
Ζήτω η τρέλα
Θα το εκανα ΚΑΙ αυτο ........ευτυχως που το σημα του site δεν ειναι αυτο![]()
Πανέμορφα νύχια ( ο καθένας με τις καυλες του )![]()
Ζήτω η τρέλα
Πανεμορφο κυρια Μαναρα! Με γεια!!![]()
Ζήτω η τρέλα
Ωραίο το tattoo σου. Έπρεπε να μπει και η λέξη CHAMPION για να είναι πιο ολοκληρωμένο...![]()
Ζήτω η τρέλα
Από κάτω έπρεπε να γράψεις & mounopana![]()
Ζήτω η τρέλα

Γιατι;Από κάτω έπρεπε να γράψεις & mounopana![]()
Σωστα !Από κάτω έπρεπε να γράψεις & mounopana![]()
Τι θες filaraqi?Γιατι;

Όπως και να έχει είσαι τρελήΣωστα !

