gagarin
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 2 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 3.117
- Κριτικές
- 10
- Like
- 12.981
- Πόντοι
- 8.295
Αδερφέ, εμείς που την ξέρουμε και λίγο παραπάνω, να βγάλουμε στη φόρα τα πάντα για την κοπέλα?Α το συνεχίζεις. Στην ανάρτησή σου δεν μίλησες για μαλακες. Δεν έχει νόημα ολο αυτο. Σε αφήνω με τους φανς σου, να σου λένε πως έχεις πάντα δίκιο. Τονίζω πως κ συγνώμη θα σου ζητούσα αν, και πως δεν είμαι κακοπροαίρετος. Γιορτάζεις και σε λίγες μέρες, μην χαλάμε τις καρδιές μας
Ποτέ γιορτάζει, το επίθετο της, την οικογενειακή της κατάσταση, την προσωπική της ζωή?
Μετά από αυτά, να βγάλουμε και τη δική σου και τη δική μου και όλων?
Δεν παίζεστε μερικοί.

