Νέα

Νέα Υόρκη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Μανώλης_Δ
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 427
  • Εμφανίσεις 137K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
γραφω την ερωτηση εδω και οποιος εχει παει σε αρκετες πολεις της αμερικης και ξερει ας απαντησει
ποιο απο τα δυο ταξιδια αξιζει περισσοτερο απο αποψη τουριστικου ενδιαφεροντος;
1) νεα υορκη - καταραχτες νιαγαρα - τοροντο - ουασινγκτον
ή
2) νεα υορκη - λας βεγκας - λος αντζελες - σαν φρανσισκο;

και επισης

απο μπουρδελιαρικης αποψεως το δευτερο ταξιδι που εχει μεσα βεγκας και ατζελες ειναι πολυ πιο μπροστα η και η νεα υορκη με την ουασινγκτον ειναι καλες μπουρδελοπολεις (μιλαω για συνολο ερωτικων υπηρεσιων, εσκορτ, μασαζ, στριπ κλαμπς κλπ)
 

gbeyyt11

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.512
Like
142
Πόντοι
16
γραφω την ερωτηση εδω και οποιος εχει παει σε αρκετες πολεις της αμερικης και ξερει ας απαντησει
ποιο απο τα δυο ταξιδια αξιζει περισσοτερο απο αποψη τουριστικου ενδιαφεροντος;
1) νεα υορκη - καταραχτες νιαγαρα - τοροντο - ουασινγκτον
ή
2) νεα υορκη - λας βεγκας - λος αντζελες - σαν φρανσισκο;

και επισης

απο μπουρδελιαρικης αποψεως το δευτερο ταξιδι που εχει μεσα βεγκας και ατζελες ειναι πολυ πιο μπροστα η και η νεα υορκη με την ουασινγκτον ειναι καλες μπουρδελοπολεις (μιλαω για συνολο ερωτικων υπηρεσιων, εσκορτ, μασαζ, στριπ κλαμπς κλπ)

Τυπε χωρις να εχω παει ποτε Αμερικα, ολοι ξερουν οτι στο ΛΒ αμα εχεις λεφτα κουραζεσαι να γαμας (μουναρες). Και λιγο να το χεις στο παιχνιδι γαμας και μη εκδιδομενες.
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Τυπε χωρις να εχω παει ποτε Αμερικα, ολοι ξερουν οτι στο ΛΒ αμα εχεις λεφτα κουραζεσαι να γαμας (μουναρες). Και λιγο να το χεις στο παιχνιδι γαμας και μη εκδιδομενες.
τυπε εχω δει κι εγω το χανγκοβερ και τα ντοκυμαντερ του σκαι με το μπανυ ραντς για το λας βεγκας
το θεμα ειναι οτι τα δυο ταξιδια εχουν διαφορα τιμης πανω απο 1.000 ευρω και αυτο το χιλιαρικο θα ηταν καλα να το ξοδεψω στη νεα υορκη και την ουασινγκτον ΑΝ υπηρχε εκει εγγυημενα πληθωρα καλων πορνοεπιλογων
απο αμερικη δεν ξερω τιποτα, φανταζομαι θα υπαρχει πολυ πραμα στη νεα υορκη αλλα αν πας αγνωστος μεταξυ αγνωστων μπορει να φας φολες και να χασεις ευκαιριες λογω αγνοιας
γι αυτο ρωταω, αν αξιζει η νεα υορκη και η ουασινγκτον και υπαρχουν πληροφοριες για αυτες, θα τις προτιμησω
αλλιως θα σφιξω το κωλαρακι μου και θα πλερωσω τα εξτρα λεφτα του δευτερου ταξιδιου
και επισης θα με ενδιεφερε να μαθω και απο τουριστικο ενδιαφερον πως ειναι τα δυο ταξιδια
εχω ακουσει οτι οι κατρραχτες του νιαγαρα ειναι εκπληκτικης ομορφιας
 

gbeyyt11

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.512
Like
142
Πόντοι
16
τυπε εχω δει κι εγω το χανγκοβερ και τα ντοκυμαντερ του σκαι με το μπανυ ραντς για το λας βεγκας
το θεμα ειναι οτι τα δυο ταξιδια εχουν διαφορα τιμης πανω απο 1.000 ευρω και αυτο το χιλιαρικο θα ηταν καλα να το ξοδεψω στη νεα υορκη και την ουασινγκτον ΑΝ υπηρχε εκει εγγυημενα πληθωρα καλων πορνοεπιλογων
απο αμερικη δεν ξερω τιποτα, φανταζομαι θα υπαρχει πολυ πραμα στη νεα υορκη αλλα αν πας αγνωστος μεταξυ αγνωστων μπορει να φας φολες και να χασεις ευκαιριες λογω αγνοιας
γι αυτο ρωταω, αν αξιζει η νεα υορκη και η ουασινγκτον και υπαρχουν πληροφοριες για αυτες, θα τις προτιμησω
αλλιως θα σφιξω το κωλαρακι μου και θα πλερωσω τα εξτρα λεφτα του δευτερου ταξιδιου
και επισης θα με ενδιεφερε να μαθω και απο τουριστικο ενδιαφερον πως ειναι τα δυο ταξιδια
εχω ακουσει οτι οι κατρραχτες του νιαγαρα ειναι εκπληκτικης ομορφιας

DC παντως λιγο ασυνηθης τουριστικος προορισμος. Αν δεν εχεις τιποτα γνωστους η αλλον προσωπικο λογο, μου φαινεται περιεργο που την επελεγες. ΝΥ θα πρεπει να θελει κανα 10ημερο μινιμουμ για να πεις οτι την ειδες, εκτος κ αν πας μονο για σεξοτουρισμο που σε αυτην την περιπτωση δεν εχεις κανει και την πλεον σωστη επιλογη πολης. Φιλη μου στο Winnipeg μου εχει πει οτι το Τοροντο ειναι κι αυτο ωραια πολη.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.216
Κριτικές
1
Like
1.925
Πόντοι
366
γραφω την ερωτηση εδω και οποιος εχει παει σε αρκετες πολεις της αμερικης και ξερει ας απαντησει
ποιο απο τα δυο ταξιδια αξιζει περισσοτερο απο αποψη τουριστικου ενδιαφεροντος;
1) νεα υορκη - καταραχτες νιαγαρα - τοροντο - ουασινγκτον
ή
2) νεα υορκη - λας βεγκας - λος αντζελες - σαν φρανσισκο;

και επισης

απο μπουρδελιαρικης αποψεως το δευτερο ταξιδι που εχει μεσα βεγκας και ατζελες ειναι πολυ πιο μπροστα η και η νεα υορκη με την ουασινγκτον ειναι καλες μπουρδελοπολεις (μιλαω για συνολο ερωτικων υπηρεσιων, εσκορτ, μασαζ, στριπ κλαμπς κλπ)

Ρε τύπε, τι ερωτήσεις είναι αυτές;

Το 2 ασυζητητί.
 

thanassis33

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2006
Μηνύματα
949
Κριτικές
4
Like
17
Πόντοι
6
Από τα μέρη που αναφέρεις, έχω πάει σε όλα εκτός από Νιαγαρα και Τοροντο.
Επομένως δε θα μπορούσα να ειμαι αντικειμενικός
Απο τουριστική πλευρά η Ουάσινγκτον ειναι πολύ καλή...
Τώρα από μπουρδελικής απόψεως μόνο στο Λας Βέγκας βρίσκεις ανάλογη κίνηση, εμφανώς τουλάχιστον.
Πρεπει να λάβεις υπ' όψιν σου ότι οι τιμές έιναι πολύ πιο ακριβές από Ελλάδα.
Στις άλλες πόλεις πρεπει να ψάξεις πολύ για μπουρδελικές περιπέτειες, άλλωστε ειναι illegal εκτός από ΛΒ.
 
 

nuber1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2014
Μηνύματα
2.897
Κριτικές
14
Like
1.029
Πόντοι
386
Το 2ρο μακράν..η NY είναι χαώδεις και πολύ ακριβή δεν έχει κάτι  το ενδιαφέρον ,πήγαινε   να δεις NBA.....λας βεγκας  μπορείς να πας να δεις το γκραν κανιον,εκπληκτικά χοτελ με πολύ κάλο σέρβις...και φυσικά τα ατελείωτα  πάρτι στης πισίνες :rockon: :rockon: βίζιτες υπαρχουν αρκετές επιλογές όλες ακριβές μινιμουν 150 δολάρια η από γραφείο..η σε στριπ σοου η στα λομπι τον καλών χοτελ...εννοείται  ότι τα στριπτιζαδικα δεν έχουν καμιά σχέση με τα δικά μας εδώ ,για λος αντζελες - σαν φρανσισκο δεν έχω άποψη!!
 

τασος3

Σπουδαίος
Εγγρ.
7 Νοε 2010
Μηνύματα
6.740
Like
8.998
Πόντοι
2.356
γραφω την ερωτηση εδω και οποιος εχει παει σε αρκετες πολεις της αμερικης και ξερει ας απαντησει
ποιο απο τα δυο ταξιδια αξιζει περισσοτερο απο αποψη τουριστικου ενδιαφεροντος;
1) νεα υορκη - καταραχτες νιαγαρα - τοροντο - ουασινγκτον
ή
2) νεα υορκη - λας βεγκας - λος αντζελες - σαν φρανσισκο;

και επισης

απο μπουρδελιαρικης αποψεως το δευτερο ταξιδι που εχει μεσα βεγκας και ατζελες ειναι πολυ πιο μπροστα η και η νεα υορκη με την ουασινγκτον ειναι καλες μπουρδελοπολεις (μιλαω για συνολο ερωτικων υπηρεσιων, εσκορτ, μασαζ, στριπ κλαμπς κλπ)
Το δευτερο ακουγεται σαφως καλυτερο και με διαφορα  :grin: μεσα Απριλη σκεφτομαι για Λας Βεγκας
Για Νεα Υορκη ειδα καποιες πουτανοπιατσες στην 8th Ave μεταξυ 42nd and 48th Street και 9th Ave μεταξυ 44th to 50th Street...
 

kokobikos30

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2015
Μηνύματα
1.377
Κριτικές
4
Like
570
Πόντοι
36
Το δευτερο ακουγεται σαφως καλυτερο και με διαφορα  :grin: μεσα Απριλη σκεφτομαι για Λας Βεγκας
Για Νεα Υορκη ειδα καποιες πουτανοπιατσες στην 8th Ave μεταξυ 42nd and 48th Street και 9th Ave μεταξυ 44th to 50th Street...
Κοντά στο μπουγατσατζιδικο δεν είναι αυτο;
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.564
Πόντοι
7.625

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.642
Πόντοι
48.917
και οδο bowery little italy το bowery bliss κλασσικο σουινγκεραδικο γωνια  delancey
 

John.Greek

Σπουδαίος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
2.549
Κριτικές
38
Like
2.457
Πόντοι
2.606

Συνημμένα

  • March-NYC-05-30-1-720x381.jpeg
    March-NYC-05-30-1-720x381.jpeg
    121,8 KB · Εμφανίσεις: 143
Εγγρ.
9 Μαρ 2008
Μηνύματα
12.028
Κριτικές
4
Like
16.685
Πόντοι
3.936

gpd

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.073
Κριτικές
363
Like
28.197
Πόντοι
36.437
το σίγουρο είναι άμα σε τσακώσουν με βίζιτα την γάμησες
 

dahoo

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
142
Κριτικές
4
Like
143
Πόντοι
1
Πληρωνοντας $6 για ενα μικρο μπουκαλι νερο, $8 o καφες νεροπλυμα απο καντινα, δεν τολμησα καν να δω τι παιζει με escorts :-)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom