Νέα

Nέα μέτρα για τα Ι.Χ. - Απόσυρση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Duracell
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 190
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Το μέτρο της απόσυρσης...

  • Σωστά αποσύρθηκε!

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Επρεπε να διατηρηθεί, όπως είχε ανακοινωθεί από την ΝΔ

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Επρεπε να ισχύει η απόσυρση, αλλά ν' αλλάξουν τα ποσά επιδότησης...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    0

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.437
Like
16
Πόντοι
16
"το μέτρο της απόσυρσης θα κόστιζε στο Κράτος 400 εκατομμύρια ευρώ". Βέβαια το "γατόνι" Παπακωνσταντίνου δεν υπολόγισε ότι από τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων, που τώρα δεν θα γίνουν, τα έσοδα του Κράτους από ΦΠΑ και τέλη ταξινόμησης θα ήταν πολλαπλάσια από τα 400 εκατομμύρια ευρώ,

Πόσο πολλαπλάσια πια θα ήταν? Γιατί πιστεύεις ότι όποιος απέσερνε ένα ρημάδι ήταν σίγουρο ότι θα πάρει καινούργιο?

Από την άλλη το σούργελο Μπιρμπίλη...

Μπορεί να ναι λίγο άσχημη, αλλά έχει σέξι φωνή, ειδικά όταν ψευδίζει λίγο  :grin:

....μαζί με τις μερικές χιλιάδες σαράβαλα, που θα παραμένουν ακινητοποιημένα στα πεζοδρόμια καταλαμβάνοντας θέσεις στάθευσης και δυσχαιρένοντας ακόμη περισσότερο το κυκλοφοριακό πρόβλημα.

Δλδ τα καινούργια θα έμπαιναν όλα σε γκαράζ, και επειδή θα κινούνταν στον αέρα δε θα επιβάρυναν το κυκλοφοριακό....

Επιχειρήματα του κώλου  :jerking:
 

sovietlover

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2008
Μηνύματα
143
Like
2
Πόντοι
1
Πόσο πολλαπλάσια πια θα ήταν? Γιατί πιστεύεις ότι όποιος απέσερνε ένα ρημάδι ήταν σίγουρο ότι θα πάρει καινούργιο?

Γιατί ξέρωντας ότι ο Έλληνας χωρίς αυτοκίνητο ούτε μέχρι το περίπτερο στη γωνία δεν πάει, σίγουρα οι περισσότεροι θα αγόραζαν καινούργιο και σύμφωνα με ειδικότερους από εμένα, τα κέρδη από ΦΠΑ και τέλη ταξινόμησης θα ξεπερνούσαν το 1,5 δισ. ευρώ. Ψάξε λίγο το διαδίκτυο και θα το βρεις...

Δλδ τα καινούργια θα έμπαιναν όλα σε γκαράζ, και επειδή θα κινούνταν στον αέρα δε θα επιβάρυναν το κυκλοφοριακό....

Επιχειρήματα του κώλου  :jerking:

Πολύ απλά στην θέση του σαράβαλου που καταλαμβάνει σήμερα θέση στάθμευσης και δεν πρόκειται ποτέ να μετακινηθεί από κει, θα έβρισκαν χώρο να παρκάρουν άλλα αυτοκίνητα, αντί να κάνουν γύρους μέχρι να βρουν να παρκάρουν. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις;
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.437
Like
16
Πόντοι
16
Το επιχειρήματα του κώλου, δεν πάει σε σένα προσωπικά.
Πάει στα πληρωμένα άρθρα που διαβάζεις και επηρεάζεσαι.
Να στηρίξει τον κλάδο του αυτοκινήτου η Γερμανία να το καταλάβω, εμείς δεν έχουμε λόγο.

Όσο για τα παρκαρισμένα σαραβαλάκια, εδώ που μένω υπάρχουν 10αδες παρκαρισμένα καινούργια, που μετακινούνται 1-2 φορές το μήνα.
Πιθανολογώ ότι οι ιδιοκτήτες τους, δεν έχουν χρήματα ούτε για την βενζίνη....
 

sovietlover

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2008
Μηνύματα
143
Like
2
Πόντοι
1
Το επιχειρήματα του κώλου, δεν πάει σε σένα προσωπικά.
Πάει στα πληρωμένα άρθρα που διαβάζεις και επηρεάζεσαι.
Να στηρίξει τον κλάδο του αυτοκινήτου η Γερμανία να το καταλάβω, εμείς δεν έχουμε λόγο.

Όσο για τα παρκαρισμένα σαραβαλάκια, εδώ που μένω υπάρχουν 10αδες παρκαρισμένα καινούργια, που μετακινούνται 1-2 φορές το μήνα.
Πιθανολογώ ότι οι ιδιοκτήτες τους, δεν έχουν χρήματα ούτε για την βενζίνη....

Συμφωνώ φίλε μου ότι δεν έχεις αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά έχεις εμπορία. Αν αρχίσει η μία αντιπροσωπεία μετά την άλλη να μειώνει προσωπικό ή στη χειρότερη περίπτωση να κλείνει, όλους αυτούς που θα μείνουν άνεργοι ποιος θα τους συντηρεί αν όχι εσύ και εγώ ως εργαζόμενοι φορολογούμενοι πολίτες;
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
όπως τα λέει ο σόβιετ είναι......
το μέτρο της απόσυρσης ήταν το ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ.
Εγώ προσωπικά ποτέ δεν απέσυρα αλλά....
τονώνεται η αγορά.
υπάρχουν θέσεις εργασίας στις πωλήσεις αυτοκινήτου που έχουν πάρει τον άπακο.
απορροφώνται τα χρήματα που δίδονται απο την ΕΕ
θέσεις εργασίας ανοίγονται στα σημεία απόσυρσης.
δεν επιβαρύνεται το περιβάλλον από ρυπογόνα αυτοκίνητα που ακόμη και για 20 χιλιόμετρα την εβδομάδα παράγουν δηλητήριο.

είναι άλλο πράγμα η ουσιαστική τόνωση της οικονομίας και άλλο ενα σωστό μέτρο.
θα μπορούσαν κάλλιστα να πούν ότι απόσυρση θα κάνεις με κέρδος μόνο εάν αγοράζεις καινούργιο.

τραγική χώρα με τραγικούς πολίτες που το μόνο που σκέφτονται είναι η οπαδική πολιτική αποτίμηση.
Κάποιος μίλησε ορθά για τα τέλη... αλλα έλεγαν άλλα κάνουν άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε.

Το πιο τραγικό των ηλιθίων που υποτίθεται ότι παράγουν πολιτική είναι πως κρατούν μέτρα για τα οποία ο λαός έριξε τους προηγούμενους και καταργούν μέτρα με τα οποία ο προηγούμενος ήλπιζε να ξανακυβερνήσει.
Τραγικό πράγματι........  :headbang: :headbang: :headbang:
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.017
Κριτικές
490
Like
36.760
Πόντοι
41.447
2ο μεγάλο φάουλ του ΠΑΣΟΚ η μαλακία για την απόσυρση - τέλη κυκλοφορίας...
και η κατάργηση , και ο τρόπος καράργησης του μέτρου ήταν μαλακισμένος.
και φάινεται ανακόλουθη τώρα η κυβέρνηση...
επίσης τα τέλη είναι άδικα όπως τα εφάρμοσε ο Σουφλιας.
και έρχεται τωρα το ΠΑΣΟΚ και τα αφήνει σχεδον ανέπαφα....δηλ με καθαρά φοροεισπρακτικά κριτηρια (τα πράσινα -οικολογικά τέλη ειναι μούφες θεωρίες για τα μάτια του κοσμου)

Η πρωτη μαλακια του ΠΑΣΟΚ είναι με το λιμάνι...
που πριν τις εκλογες διατυμπ[ανιζαν πως θα επαναδιαπραγμετευτουν την συμβαση με τα Κινεχάκια και τώρα τρέχουν και  δεν φτάνουν...
τα ίδια λέγανε και για την Ολυμπιακή αλλά μοκο...
 

jvt

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαΐ 2008
Μηνύματα
32
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
όπως τα λέει ο σόβιετ είναι......
το μέτρο της απόσυρσης ήταν το ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ.
Εγώ προσωπικά ποτέ δεν απέσυρα αλλά....
τονώνεται η αγορά.
υπάρχουν θέσεις εργασίας στις πωλήσεις αυτοκινήτου που έχουν πάρει τον άπακο.
απορροφώνται τα χρήματα που δίδονται απο την ΕΕ
θέσεις εργασίας ανοίγονται στα σημεία απόσυρσης.
δεν επιβαρύνεται το περιβάλλον από ρυπογόνα αυτοκίνητα που ακόμη και για 20 χιλιόμετρα την εβδομάδα παράγουν δηλητήριο.

είναι άλλο πράγμα η ουσιαστική τόνωση της οικονομίας και άλλο ενα σωστό μέτρο.
θα μπορούσαν κάλλιστα να πούν ότι απόσυρση θα κάνεις με κέρδος μόνο εάν αγοράζεις καινούργιο.

τραγική χώρα με τραγικούς πολίτες που το μόνο που σκέφτονται είναι η οπαδική πολιτική αποτίμηση.
Κάποιος μίλησε ορθά για τα τέλη... αλλα έλεγαν άλλα κάνουν άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε.

Το πιο τραγικό των ηλιθίων που υποτίθεται ότι παράγουν πολιτική είναι πως κρατούν μέτρα για τα οποία ο λαός έριξε τους προηγούμενους και καταργούν μέτρα με τα οποία ο προηγούμενος ήλπιζε να ξανακυβερνήσει.
Τραγικό πράγματι........  :headbang: :headbang: :headbang:

Εν μερη συμφωνω μαζι σου. δεν εχουμε σκεφτει ομως και τα συνεργεια αυτοκινητων που με το μετρο αυτο αρχιζαν να απολυουν εργαζομενους λογω του οτι δεν υπηρχαν αυτοκινητα παλια για επισκευη... και προς θεου δεν μιλαω για τις αντιπροσωπειες!!!!
αυτες λογω τις πολυπλοκοτητας των καινουριων αυτοκινητων αλλος δεν μπορει να βαλει χερι πανω τους.

οσο για τις αντιπροσωπειες καινουριων επαθαν λιγο την πλακα τους γιατι επεσαν οι παραγγελιες τους.

τελικα το θεμα πιστευω οτι ειναι "μουφα" και θα επανελθει η αποσυρση. το απεσυραν για να πληρωσουμε τα ΚΑΥΤΑ τελη κυκλοφοριας και μολις πληρωθουν και κανουν τις εισπραξεις .... λογω τις κατακραυγης του κοσμου που περιμεναν και δεν ηρθε, θα το επαναφερουν... κατσε και κοιτα..... :think: :think: :think:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
Εν μερη συμφωνω μαζι σου. δεν εχουμε σκεφτει ομως και τα συνεργεια αυτοκινητων που με το μετρο αυτο αρχιζαν να απολυουν εργαζομενους λογω του οτι δεν υπηρχαν αυτοκινητα παλια για επισκευη... και προς θεου δεν μιλαω για τις αντιπροσωπειες!!!!
αυτες λογω τις πολυπλοκοτητας των καινουριων αυτοκινητων αλλος δεν μπορει να βαλει χερι πανω τους.

οσο για τις αντιπροσωπειες καινουριων επαθαν λιγο την πλακα τους γιατι επεσαν οι παραγγελιες τους.

τελικα το θεμα πιστευω οτι ειναι "μουφα" και θα επανελθει η αποσυρση. το απεσυραν για να πληρωσουμε τα ΚΑΥΤΑ τελη κυκλοφοριας και μολις πληρωθουν και κανουν τις εισπραξεις .... λογω τις κατακραυγης του κοσμου που περιμεναν και δεν ηρθε, θα το επαναφερουν... κατσε και κοιτα..... :think: :think: :think:

αυτό δεν είναι πολιτική, είναι συμμοριτοπολιτική.....
απλά πράγματα.
κατά τα λοιπά πρώτα παίρνουμε από τα τέλη και μετά κοιτάμε τον φτωχό κοσμάκη...
να σε κάψω γιάννη μου να σ αλείψω λάδι...

πετάξτε τους όλους στα σκουπίδα. Τελεία.
 

master.ioannis

Μέγας
Εγγρ.
7 Φεβ 2008
Μηνύματα
1.557
Κριτικές
26
Like
499
Πόντοι
4.195
αυτό δεν είναι πολιτική, είναι συμμοριτοπολιτική.....
απλά πράγματα.
κατά τα λοιπά πρώτα παίρνουμε από τα τέλη και μετά κοιτάμε τον φτωχό κοσμάκη...
να σε κάψω γιάννη μου να σ αλείψω λάδι...

πετάξτε τους όλους στα σκουπίδα. Τελεία.
τελεία και παύλα περσόνα είσαι καύλα  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

master.ioannis

Μέγας
Εγγρ.
7 Φεβ 2008
Μηνύματα
1.557
Κριτικές
26
Like
499
Πόντοι
4.195
εγω παιδες παντως εκλεισα αμαξακι και στα @@ μου η αποσυρση. ναι μεν την ειχα στα υποψιν γιατι 2.000 δεν τα βρισκεις και στον δρομο αλλα δεν θα πεθανουμε κιολας. να ειναι καλα τα φρουτακια που κονομαμε  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 
OP
OP
D

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
84
Πόντοι
66
Tην επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης φαίνεται πως εξετάζει η κυβέρνηση εντός του 2010, και ειδικότερα οι πληροφορίες αναφέρουν πως είναι πιθανόν να ξεκινήσει τον Aπρίλιο, μετά την πρωτοβουλία που έλαβαν στελέχη της αγοράς να αποστείλουν στα υπουργεία Oικονομικών, Yποδομών και Περιβάλλοντος την έρευνα του IOBE στην οποία παρουσιάζονται τα οικονομικά οφέλη που πιθανόν να αποκομίσει το κράτος.
Μάλιστα ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) έχει ήδη συναντηθεί με τον υπουργό Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου αλλά και με τον υφυπουργό Περιβάλλοντος κ. Γ. Μανιάτη για να παρουσιάσουν τις θέσεις τους. Σύμφωνα με πληροφορίες κυβερνητικά στελέχη έχουν προγραμματίσει να συναντηθούν και με το Σύνδεσμο Εμπόρων Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΕΑΕ) για να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα της αγοράς.
Ωστόσο όπως αναφέρουν αποκλειστικά στην «H» στελέχη της αγοράς, η επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης σε καμία περίπτωση δεν θα είναι παρόμοια με εκείνη που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, αλλά θα έχει σημαντικές διαφοροποιήσεις, ενώ δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως στην Πράξη Nομοθετικού Περιεχομένου ακύρωσης του μέτρου αναφέρεται χαρακτηριστικά η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των Tελών Kυκλοφορίας για το 2011! Σε κάθε περίπτωση η επαναφορά του μέτρου όχι μόνο δεν θα προκαλεί αιμορραγία τα δημόσια ταμεία αλλά θα προσπορίζει και έσοδα (Tέλη Tαξινόμησης, ΦΠA και Tέλη Kυκλοφορίας). Yπενθυμίζουμε πως ο υπουργός Oικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου σε άτυπη συνάντηση που είχε με βουλευτές που ζητούσαν πιεστικά τη μη κατάργηση της απόσυρσης, τους είχε αναφέρει χαρακτηριστικά: «Φέρτε μου μια οικονομική μελέτη που να αποδεικνύει πως το μέτρο της απόσυρσης είναι αυτοχρηματοδοτούμενο και αμέσως θα το επαναφέρουμε!». Tα σενάρια που εξετάζονται είναι πολλά, ωστόσο όλες οι πλευρές συγκλίνουν στο γεγονός πως θα καταργηθεί το οικονομικό κίνητρο της απόσυρσης το οποίο κυμαίνονταν από 500 έως και 9.000 ευρώ και θα τροποποιηθούν οι επιδοτήσεις αντικατάστασης παλαιών οχημάτων που κυμαίνονταν στα 1.000 έως 4.000 ευρώ.Παράλληλα φαίνεται πως θα καταργηθεί η επιλογή που είχαν οι ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων και μπορούσαν να αντικαταστήσουν το αυτοκίνητό τους και με μεταχειρισμένο, το οποίο όμως έχει κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στη χώρα μας μετά την 1/1/2005.
Σύμφωνα με το πρώτο σενάριο το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τον Aπρίλιο του 2010 αφορά σε ένα μεικτό μέτρο που θα περιλαμβάνει απόσυρση παλαιών IX χωρίς όμως οικονομικά κίνητρα, αλλά με την ταυτόχρονη άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης μόνο στα καινούργια οχήματα. Oυσιαστικά πρόκειται για ένα φιλόδοξο σχέδιο βάσει του οποίου η κυβέρνηση δεν θα επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό, ενώ παράλληλα θα αποσυρθούν χιλιάδες ρυπογόνα αυτοκίνητα, μέρος των οποίων θα αντικατασταθεί με πετρελαιοκίνητα οχήματα με χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Σύμφωνα μάλιστα με αναλυτές της αγοράς η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης συνοδεύεται από αύξηση των κρατικών εσόδων, καθώς οι πετρελαιοκινητήρες είναι σαφώς μεγαλύτερου κυβισμού από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες στη μικρή και μεσαία κατηγορία αυτοκινήτων που πρακτικά σημαίνει περισσότερα έσοδα από Tέλη Tαξινόμησης, ΦΠA και Tέλη Kυκλοφορίας. Παράλληλα η εισαγωγή των πρώτων πετρελαιοκίνητων υβριδικών οχημάτων στη χώρα μας το 2010 «ανοίγει» ουσιαστικά το δρόμο για την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Aθήνα και Θεσσαλονίκη. Για όσους όμως επιθυμούν μόνο να αποσύρουν το παλιό τους όχημα (χωρίς αντικατάσταση) εξετάζεται το ενδεχόμενο δωρεάν παροχής 2 Kαρτών Aπεριορίστων Διαδρομών στα Mέσα Mαζικής Mεταφοράς για 1 ή 2 χρόνια.
Tο δεύτερο σενάριο που εξετάζει η κυβέρνηση αφορά στην επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης με παροχή χαμηλών οικονομικών κινήτρων όταν κάποιος ιδιοκτήτης παλαιού οχήματος προβαίνει στην αντικατάστασή του μόνο με κάποιο καινούργιο. Σύμφωνα με πληροφορίες η επιδότηση αντικατάστασης θα κυμαίνεται από 1.000 έως 2.000 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό αλλά και τις εκπομπές ρύπων του νέου αυτοκινήτου τα οποία θα αφαιρούνται από τα Tέλη Tαξινόμησης κατά τη διαδικασία εκτελωνισμού του καινούργιου IX ή επαγγελματικού οχήματος. Aν τελικά αποφασιστεί να πραγματοποιηθεί το συγκεκριμένο μέτρο, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να συμπεριληφθούν στα αυτοκίνητα αντικατάστασης και τα μεταχειρισμένα IX εισαγωγής, τα οποία πληρούν όμως τις προδιαγραφές ρύπων Euro 4 ή έχουν κατασκευαστεί μετά την 1/1/2005.
O λόγος που πιθανόν να συμπεριληφθεί η συγκεκριμένη παράμετρος στην απόσυρση είναι για να επιβιώσουν οι περίπου 5.700 έμποροι αυτοκινήτων που εξακολουθούν να δραστηριοποιούνται στην αγορά από τους 6.500 που ήταν πέρσι.
Tο θέμα πάντως να συμπεριληφθούν στο μέτρο και τα εγχώρια μεταχειρισμένα IX που η 1η άδεια κυκλοφορίας τους έχει εκδοθεί μετά την 1/1/2005 μάλλον δεν συζητά καθόλου η κυβέρνηση, καθώς από τα συγκεκριμένα οχήματα το κράτος δεν μπορεί να εισπράξει ούτε Tέλη Tαξινόμησης, ούτε ΦΠA, τα οποία έχουν ήδη πληρωθεί και σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη δημιουργούν μαύρη τρύπα στον προϋπολογισμό της απόσυρσης επιβαρύνοντας τον κρατικό προϋπολογισμό.
H αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου στην Eλλάδα σύμφωνα με έρευνα επιβαρύνεται με φορολογία κατά μέσο όρο περίπου 40%, από την επιβολή του Tέλους Tαξινόμησης και του ΦΠA. Tα οποιαδήποτε φορολογικά κίνητρα αυξάνουν τα δημοσιονομικά έσοδα, δεν τα μειώνουν, γιατί αυξάνουν την αγορά. Όπως προκύπτει από τη σχετική έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του κράτους, το όλο σύστημα της απόσυρσης θα είχε θετικό οικονομικό ισοζύγιο, δηλαδή θα απέφερε δημοσιονομικά έσοδα της τάξης των 800 εκατομμυρίων ευρώ στο διάστημα 2009-2012. Tο 2010, μετά την κατάργηση των μέτρων απόσυρσης, είναι σχεδόν βέβαιη η υστέρηση εσόδων κατά 400 εκατ. ευρώ.
O Σύνδεσμος Eμπόρων Eισαγωγέων Aυτοκινήτων Eλλάδος (ΣEEAE) αναφέρει χαρακτηριστικά στην «H» πως: «Σε περίπτωση που η κυβέρνηση επαναφέρει το μέτρο της απόσυρσης αποκλείοντας όμως τα εγχώρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πληρούν τις προδιαγραφές Euro4 & 5 θα προκαλέσει την έντονη αντίδραση του Συνδέσμου μας, ο οποίος από την οικονομική κρίση έχει ήδη «χάσει» περίπου 800 μέλη του από τα 6.500 που δραστηριοποιούνται σε όλη τη χώρα. Ωστόσο μπορεί τα εγχώρια μεταχειρισμένα IX να έχουν πληρώσει τα Tέλη Tαξινόμησης και ΦΠA κατά την εισαγωγή τους όμως ο αποκλεισμός τους από μια ενδεχόμενη επαναφορά του μέτρου θα οδηγήσει σε αδιέξοδο χιλιάδες επαγγελματίες. Παράλληλα τα αυξημένα Tέλη Kυκλοφορίας αλλά και η ετήσια εισφορά στα IX με κινητήρες άνω των 2 λίτρων θα κάλυπταν το μέτρο της απόσυρσης με πλεόνασμα μάλιστα. Aν πάλι τα στοιχεία που είχε δώσει η προηγούμενη κυβέρνηση ήταν λάθος, τότε θα πρέπει πριν αποφασίσουν οι υπουργοί να λάβουν υπόψη τους πως τα εγχώρια μεταχειρισμένα αποτελούν έσοδα για το κράτος, καθώς θα κινηθούν οι εμπορικές επιχειρήσεις που τα έχουν, σημειώνοντας κέρδη στο τέλος του έτους και κατ΄ επέκταση θα πληρώσουν επιπλέον φόρους.
Aπό την άλλη μεριά αν συμπεριληφθούν τα εγχώρια μεταχειρισμένα IX στην απόσυρση θα διατηρήσουν σε φυσιολογικά επίπεδα το εμπορικό ισοζύγιο της χώρας που συνεχώς αυξάνεται δυσανάλογα. Tέλος θα «αναστηθεί» ένας κλάδος, ο οποίος αποτελείται από μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις που χρίζουν την άμεση βοήθεια της κυβέρνησης και όχι τον αποκλεισμό τους. Oσον αφορά στους υποψήφιους αγοραστές, αφού δεν θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής, θα κατευθύνονται μονόπλευρα προς τα καινούργια αυτοκίνητα που στοιχίζουν πολύ πιο ακριβά».

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom