Να την βλεπαμε κιολας....μεσα στα σκοταδια ειναι οι φωτο
Με 180 ευρω, δεν ειχε να πληρωσει ουτε την ΔΕΗ ???
Να την βλεπαμε κιολας....μεσα στα σκοταδια ειναι οι φωτο
αστην δεν πειράζει,ηρθε,ψωνίστηκε,δεν βρήκε τίποτα,θα φύγει...η καθε μια κοστολογει το μουνι της όσο θελει λες και έχει ISO
αστην δεν πειράζει,ηρθε,ψωνίστηκε,δεν βρήκε τίποτα,θα φύγει...η καθε μια κοστολογει το μουνι της όσο θελει λες και έχει ISO

Καλησπέρα σε όλους το εν λόγο τεμάχιο θέλει προσοχή γιατί η Grace Jones είναι μουν@ρ@ μπροστά της!!! Κριτική δεν έχει γραφτεί γιατί απλά δεν υπάρχει στα call-girls. Οι φώτος είναι πολύ σωστά τραβηγμένες!!!
.βασικα τι γινετε ρε παιδια ολες η παλιες και καλες την εκαναν.λετε να κανοθν κατι μονες τους???????????????????????????????μακαρι για να δοθμε παλι καμια ασπρη μερα
