Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Έφαγαν ένα από τα καλύτερα μουνέτα του παιχνιδιού οι κάργες!

επρεπε να το γραψεις με ασπρα γραμματα και οχι με ροζ, για να το βλεπουμε καλυτερα![]()

Να σου πω την αλήθεια το σκέφτηκα...![]()
![]()

Και κακιστρω η αγαμητη!!!Υπάρχει αμπαλος σε αυτό τον κόσμο που θα έμπαινε Κούμπα ;
Πείτε με να τον κράξω.
Ποιο κοντοπούτανο ρε τύπε ;
Εδώ μιλάμε για τον κοντορεβυθούλη.
αυτη η βρανα, τι στο μπουτσο εχει στην κεφαλα της και ντυνεται σα γριετζω.
μια χαρα μουνακι ειναι απ'οσο βλεπω στο instagram της.
https://www.instagram.com/p/Bwzt7g8ACVV/
Το παίζει παρθένα ρεεέεεεε συ!
Ενώ η άλλη η Lis που το έχει γυρίσει στις γυναίκες τα τελευταία έτη!
...δεν εξηγηται αλλιως 
ρε η lis πρεπει να κουρευεται με το κρανος των s.s....δεν εξηγηται αλλιως
μου φερνει και addams family / uncle fester χαλαροτατα

νταξ μας επεισε και αυτη.
ρε φιλε msakis ουτε μια ανακοινωση τα καριολια.
μας αφησαν με το πουλι στο χερι λεμε...
και έγινε καλά!Τελικά ήπιε το υγρό πυρκαι έγινε καλά!
ΝΑΙ οι πούστηδες ρεεέεεεε @papaphilips
στον κουδουναρη και στον γαβαλα και
στην χριστοπουλου και στην στικουδη.στον κουδουναρη και στον γαβαλα και
στην χριστοπουλου και στην στικουδη.
εφυγε και το Κιαρακι στο τελευταιο επεισοδιο... πολυ γκαντεμια λεμε.
Τώρα να δούμε πώς θα το κάνουν.. αν και λογικά θα το τρέξουν μόνο και μόνο για να το τελειώσουν σύντομα, αν και εφόσον "ξανά" ξεκινήσουν τα γυρίσματα..!

παπαρια φιλε, ετσι οπως παει η κατασταση παμε για μετα την πρωτομαγια και αν...
Ο ΙΟΣ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ, ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ !!!![]()

Δυστυχώς η κατάσταση είναι πολύ πιο άσχημη απ'ότι πιστεύουμε!![]()
![]()