Νέα

My Style Rocks 3 & 4

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα msakis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 737
  • Εμφανίσεις 79K
  • Ετικέτες
    mystylerocks
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποια θεωρείτε πως θα είναι η φετινή νικήτρια του My Style Rocks ;;

  • Κρίστεν Λεωτσάκου

    Ψήφοι: 10 6,0%
  • Στέλλα Πάσσαρη

    Ψήφοι: 13 7,7%
  • Μαρία Καζαριάν

    Ψήφοι: 22 13,1%
  • Τόνια Κούμπα

    Ψήφοι: 4 2,4%
  • Κορίνα Αδραμιτίδου

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Έφη Γκούτα

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Αμίνα Χακίμ

    Ψήφοι: 8 4,8%
  • Ευρυδίκη Παπαδοπούλου

    Ψήφοι: 41 24,4%
  • Κιάρα Μαρκέζη

    Ψήφοι: 12 7,1%
  • Βασιλική Σουλάνη

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Λένα Χαριζόπουλος

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Δήμητρα Αλεξανδράκη

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Janna Sireac

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Άντζυ Ανδριτσοπούλου

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Κυριακή Κατσογρεσάκη

    Ψήφοι: 6 3,6%
  • Γεωργία (πρώην βιζιτού)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Τζώρτζια Παναγή

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Nelly Rai

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Σοφιάνα Σπίνουλα

    Ψήφοι: 4 2,4%
  • Αρετή Lis

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Θεοδώρα Ρούμπογλου

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Γεωργία Βρανά

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936
Οι υπόλοιποι τύπε μου είτε τρέχουν πίσω από  :alivedick: είτε προτιμούν να βλέπουν τους άμπαλους που το παίζουν σεφ στον STAR.  :thubsdown:

Πρέπει να κάνουν ένα all star με όλες τις μουρλές να γίνει της πόπης.

90% τηλεθέαση.

 

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.391
Like
6.291
Πόντοι
1.056
Οι υπόλοιποι τύπε μου είτε τρέχουν πίσω από  :alivedick: είτε προτιμούν να βλέπουν τους άμπαλους που το παίζουν σεφ στον STAR.  :thubsdown:
Αφού ρε τύπε εκεί στο My Style Rocks είναι άμπαλοι και έδιωξαν από νωρίς τις περισσότερες μουνάρες. Πάει η Κατσογρεσάκη, πάει το ρωσιδάκι, πάει η Αλεξανδράκη. Από την πρώτη εβδομάδα κιόλας έδιωξαν αυτή την Έφη Γκούτα εκ Θεσσαλονίκης μεγάλο ....ταλέντο όπως θα δεις και εσύ. Που να φτουρήσει το παιχνίδι.
 

Συνημμένα

  • efi gkouta1.jpg
    efi gkouta1.jpg
    144,5 KB · Εμφανίσεις: 272
  • efi gkouta2.jpg
    efi gkouta2.jpg
    193,5 KB · Εμφανίσεις: 311
  • efi gkouta3.jpg
    efi gkouta3.jpg
    87,7 KB · Εμφανίσεις: 277

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.427
Like
49.192
Πόντοι
10.131
Αφού ρε τύπε εκεί στο My Style Rocks είναι άμπαλοι και έδιωξαν από νωρίς τις περισσότερες μουνάρες. Πάει η Κατσογρεσάκη, πάει το ρωσιδάκι, πάει η Αλεξανδράκη. Από την πρώτη εβδομάδα κιόλας έδιωξαν αυτή την Έφη Γκούτα εκ Θεσσαλονίκης μεγάλο ....ταλέντο όπως θα δεις και εσύ. Που να φτουρήσει το παιχνίδι.

Έτσι είναι όταν διώχνεις τις τσιμπουκομουναρες λογικό είναι να πάρει την κάτω βόλτα η εκπομπή.
 

mmaanos

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.391
Like
6.291
Πόντοι
1.056
Έτσι είναι όταν διώχνεις τις τσιμπουκομουναρες λογικό είναι να πάρει την κάτω βόλτα η εκπομπή.
Μάλλον φοβήθηκαν ότι επειδή είναι κυρίως γυναικείο το κοινό που παρακολουθεί την εκπομπή, θα έχαναν γυναίκες τηλεθεατριες. Δεν έχουν καταλάβει ότι και οι γυναίκες γουστάρουν να βλέπουν τσιμπουκομουναρες και ξεκωλα στην τηλεόραση. Απόδειξη τα δύο προηγούμενα My style rocks.
 

proedros46

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2010
Μηνύματα
771
Κριτικές
10
Like
267
Πόντοι
606
Τι λέτε βρε άμπαλοι.

Με Κορίνα και Κούμπα μέσα ψάχνετε ακόμα για μουνιά;
Ευτυχως που ειναι ακομα η Ευριδικη και βλεπουμε ενα καλο μουνι....οχι..λαθος...ΜΟΥΝΑΡΑ!!!!!
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
236
Like
61.978
Πόντοι
40.703
Από την πρώτη εβδομάδα κιόλας έδιωξαν αυτή την Έφη Γκούτα εκ Θεσσαλονίκης μεγάλο ....ταλέντο όπως θα δεις και εσύ. Που να φτουρήσει το παιχνίδι.

Wow...Ειναι αυτη η γκουτα?? Καμια σχεση οπως εβγαινε στο γυαλι. Φαινοταν ομορφουλα, αλλα οχι οπως εδω.
Η κατσογρεσακη ηταν παντελως ακυρη εκτος απο πλαστικοποιημενη αηδια. Ουτε να περπατησει δε μπορουσε.
 

proedros46

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2010
Μηνύματα
771
Κριτικές
10
Like
267
Πόντοι
606
μια παλια αλλα καλη φωτο τις....
 

Συνημμένα

  • 661_1000.jpg
    661_1000.jpg
    40,5 KB · Εμφανίσεις: 237

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
236
Like
61.978
Πόντοι
40.703
ναι...η καζαριαν ειναι καλο μουνακι...αλλα μεχρι εκει....

Μα μεχρι εκει θελουμε χαχαχα να ειναι ωραια μουνακια δηλαδη :tooth:
Εμενα μου αρεσει και η κιαρα, το μπεμπε. Πεθαινω για ναζι λεμε.
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
236
Like
61.978
Πόντοι
40.703
μια παλια αλλα καλη φωτο τις....

Ειναι αποκλειστικα για πουτσα μεχρι να σου μαραθει η τυπισσα, το ειχα ξαναγραψει στην αρχη της εκπομπης, αλλα αυτη η φωνη της.... εκνευριστικοτατη λεμε. Μονιμως στο mute θα την ειχα.
 

proedros46

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2010
Μηνύματα
771
Κριτικές
10
Like
267
Πόντοι
606
Μα μεχρι εκει θελουμε χαχαχα να ειναι ωραια μουνακια δηλαδη :tooth:
Εμενα μου αρεσει και η κιαρα, το μπεμπε. Πεθαινω για ναζι λεμε.
ναι...καλη ειναι...αμα αρχιζει τα μιαου της ειναι πολλη καυλα!!!!!
 
Εγγρ.
28 Μαΐ 2011
Μηνύματα
10.151
Κριτικές
7
Like
13.962
Πόντοι
3.936
Μα μεχρι εκει θελουμε χαχαχα να ειναι ωραια μουνακια δηλαδη :tooth:
Εμενα μου αρεσει και η κιαρα, το μπεμπε. Πεθαινω για ναζι λεμε.

Το ίδιο αστείο ναζί στην πασαρέλα κάθε μέρα, κ καλά σπάει τον ώμο.


Βαρέθηκα
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom