Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Όπως ο Ροναλντο ειχε εξαφανιστεί στον τελικό με Γερμανία,ετσι κι αυτός..Οι μεγαλοι παικτες όμως δεν αφηνουν τετοιες ευκαιρίες που παρουσιάζονται ΜΙΑ φορά..Αντε τωρα Μεσσι,γυρνα το κι εσυ στο ποκερ..μεσι σλατα γαμησου αγορακι μου
αιντε μπραβο
παρεα με τον μιλερ εννοειται
χαλαρωσε Γερμανοτσολια....
αυριο ερχεται η Μερκελ να σου ριξει και αλλο....
Όπως ο Ροναλντο ειχε εξαφανιστεί στον τελικό με Γερμανία,ετσι κι αυτός..Οι μεγαλοι παικτες όμως δεν αφηνουν τετοιες ευκαιρίες που παρουσιάζονται ΜΙΑ φορά..Αντε τωρα Μεσσι,γυρνα το κι εσυ στο ποκερ..
Και βέβαια κάθε ομάδα εκπροσωπεί και την χώρα της και ό,τι αυτή συμβολίζει και η ΣΗΜΕΡΙΝΗ Γερμανία εκπροσωπεί ένα σύγχρονο ανεπτυγμένο δημοκρατικό και κοινωνικό κράτος που είχε και έχει, τόσο αυτό όσο και ο λαός του, πολλά άλλα πράγματα να επιδείξει πέραν από το ποδόσφαιρο και την ψύχωση με αυτό.
Κάποιοι συμπατριώτες μας, Έλληνες με χαμηλή αυτοεκτίμηση, που αναμένουν κάποιοι άλλοι να καθαρίζουν πάντα για αυτούς, επέλεξαν την Αργεντινή ως τον τιμωρό της κακής Γερμανίας για τα υπαρκτά ή ανύπαρκτα δεινά τους και την ευθύνη της Γερμανίας για αυτά.
Το αποψινό αποτέλεσμα θα επέτρεπε να πούμε σε όλους αυτούς ένα μεγαλοπρεπές
[size=20pt]ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ.[/size]
Τα γεμάτα ψώρα/λεύκα σάπια αρχίδια τι σκατά έχεις βάλτα στον πάτο σου.[size=20pt]ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ.[/size]

Τωρα καταλαβαίνετε γιατι ο διαδοχος του Μαραντονα ΔΕΝ εχει γεννηθεί ακομη...
Γιατι ο Μαραντονα και με ένα ποδι θα επαιρνε το ματς σημερα.
Δεν θα περπατουσε προκλητικα επι μια ωρα επειδή θα ειχε βαβά.
κατι ειχε γινει και παραλίγο να μην παιξει,ειχε χαπακωθεί ο μαλακας και κατερευσε..μα ο ροναλντο ειχε βαλει 2 γκολ το 2002![]()
Αστειεύεσαι.όπως το 1990;![]()
Τον τελικο με τη Γαλλια το 1998 λες. Όχι το 2002.κατι ειχε γινει και παραλίγο να μην παιξει,ειχε χαπακωθεί ο μαλακας και κατερευσε..