Νέα

Mundial 2014

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 249K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Ποια ομάδα πιστεύετε ότι θα κατακτήσει το φετινό Mundial ?

  • ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ

    Ψήφοι: 70 44,0%
  • ΓΕΡΜΑΝΙΑ

    Ψήφοι: 89 56,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    159

taurus1

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.533
Κριτικές
31
Like
1.590
Πόντοι
6.305
Και πάμε να το ξαναπούμε.. Η Γερμανία δεν έχει άμυνα!
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.795
Like
57.760
Πόντοι
12.756
Δε μπορουσες να βαλεις το σιγουρο... :S  :'(
 

πιπης___

Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.462
Like
2
Πόντοι
16
E ρε πουστη την γκαντεμια μας μεσα... βαλτο ρε να παλαβωσουμε λεμε
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
[size=15pt]Αντε γαμήσου ιγκουαιν γαμώ το σπίτι σου και γαμώ τη γκόμενα σου!!![/size]


1221481428bo7f6_1374639708288772.jpg
 

πιπης___

Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.462
Like
2
Πόντοι
16
Σας γλυτωσε το δοκαρι μουνακια... ταμπουρωθηκατε πισω αλλα στο δευτερο θα σας γλεντησουν οι Γερμαναραδες !!!
 

Expanding Mindfuck

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2010
Μηνύματα
1.491
Like
0
Πόντοι
16
Ο Λαβετσι δεν μοιαζει λιγο με τον Τζαβελλα;
Φατσικα εννοω γιατι ποδοσφαιρικα τους χωριζει η αβυσσος
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.258
Like
52
Πόντοι
366
μπαλαδόροι από την μία κάνουν τους άλλους να φαίνονται ξυλοκόποι, αν βρουν την κεφάλα του κλόζε κάτι θα κάνουν οι τσαρλατάνοι της μπάλας :jerking:


ντροπή για τους αργεντίνους να παίζουν τόσο σοφτ, βραβείο φερ πλέυ θέλουν ή το τρόπαιο, ο άλλος ο μλκς πήγε να του σπάσει το γόνατο και έφαγε μόνο κίτρινη ο εγκληματίας :jerking:
 

Expanding Mindfuck

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2010
Μηνύματα
1.491
Like
0
Πόντοι
16
Επισης, χωρις να ειμαι ή να θελω να το παιξω ειδημων, ο Μεσσι δεν ψιλοχανεται οταν παιζει στα ακρα, τουλαχιστον με την εθνικη του;
 

taurus1

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.533
Κριτικές
31
Like
1.590
Πόντοι
6.305
3,6 το διπλό της Αργεντινής (στοιχιμαν).. Στο τσακ είμαι να ποντάρω τις μισές εφημερίες Ιουνίου..
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Επισης, χωρις να ειμαι ή να θελω να το παιξω ειδημων, ο Μεσσι δεν ψιλοχανεται οταν παιζει στα ακρα, τουλαχιστον με την εθνικη του;

Δεν παίζει στα άκρα, πίσω από τον επιθετικό παίζει
 

nick07

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2009
Μηνύματα
3.706
Like
1
Πόντοι
16
0-0 θα λήξει. Κλασικός κουβάς το παιχνίδι.
 

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.750
Κριτικές
48
Like
33.541
Πόντοι
29.086
3,6 το διπλό της Αργεντινής (στοιχιμαν).. Στο τσακ είμαι να ποντάρω τις μισές εφημερίες Ιουνίου..

Οχι, τις μισές αλλά αξίζει ένα ποντάρισμα. Μάλλον θα κριθεί στο γκολ και έχουμε καλές πιθανότητες [ ως Αργεντινή ] έτσι όπως εξελίσσεται.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom