Νέα

Mundial 2014

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 249K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Ποια ομάδα πιστεύετε ότι θα κατακτήσει το φετινό Mundial ?

  • ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ

    Ψήφοι: 70 44,0%
  • ΓΕΡΜΑΝΙΑ

    Ψήφοι: 89 56,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    159

hustler

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Οκτ 2005
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
1
Like
5.477
Πόντοι
1.056
http://[URL unfurl="true"]www.aeroporika.com/wpimages/wp7e011cc1_1a.jpg[/img[/URL]]
[img]http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/b3/9f/20/die-bayerische-staatsoper.jpg

από που να είναι αυτά μωρέ...  :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think:

λες από αργεντινή μεριά ή βραζιλία ???

Σε ποιο ποτηρακι σε βρίσκω τράμυ ?

250036_10150670551065002_15384_n.jpg
 

asia_fun

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2009
Μηνύματα
3.888
Κριτικές
1
Like
10
Πόντοι
16
εχετε μπερδεψει τα αυγα και τα πασχαλια μερικοι
πιο αντιναζιστης και αντιρατσιστης απο μενα δεν υπαρχει ειναι γνωστο
τοις πασι
ειπαμε οτι 12 χρονια ναζισμου δεν διαγραφουν εκατονταδες χρονια
ανθησης του πολιτισμου τους
δεν μισω κανεναν λαο
ουτε και εχω ιδιαιτερη συμπαθεια σε κανενα λαο

αλλα ο οψιμος λαικιστικος αντιγερμανισμος
που εχουν πολλοι
λογω χρεωκοπιας ειναι για γελια

και γι αυτο το λογο ειπα
να γραψω για το ποσα εχουν
προσφεροι
οι γερμανοι πολιτισμικα
στην ανθρωποτητα

αν ειχατε το αντιστοιχο
μενος με την αργεντινη

αντιαργεντινισμο  :grin:

θα εβρισκα να γραψω υμνους
για την αργεντινη
το τσε γκεβαρα
τον κιρχνερ

το πως μια χωρα μεταναστων απ την ευρωπη
εγινε ενιαιο πολυπολιτισμικο κρατος
και τοσα αλλα  

μισανθωπος να μισω λαους δεν ειμαι

ιδεολογιες οπως ο ναζισμος (κυριως)
και μετα ο κομμουνισμος
μου ειναι απεχθεις
 

DON GIOVANNI

Μέλος
Εγγρ.
21 Σεπ 2011
Μηνύματα
3.666
Like
282
Πόντοι
36
Τευτόνισα νεανίς βιαζόμενη υπό Αργεντίνου  :think: :think: :think: :think: ?

 

Συνημμένα

  • 758.jpg
    758.jpg
    79,1 KB · Εμφανίσεις: 34

asia_fun

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2009
Μηνύματα
3.888
Κριτικές
1
Like
10
Πόντοι
16
ο μποατεγκ εχει μανα γερμανιδα (πατερα γκανεζο) και γεννηθηκε και μεγαλωσε στη γερμανια
το να λες οτι ο μποατεγκ δεν ειναι  γερμανος ειναι ιδιο   με  το  να  λες   οτι  ο  σχορτσιανιτης
δεν ειναι  ελληνας   :uglystupid:

ο  οζιλ  ειναι  τουρκος 3ης  γεννιας  (οι παππουδες του πηγαν στη γερμανια)  :uglystupid:

εχω μακρινες ξαδερφες  στη  γερμανια  απο  μανα  ελληνιδα  και  πατερα  τουρκο
δεν ξερουν καλα  ουτε ελληνικα  ουτε  τουρκικα  :uglystupid:

αν  αυτες  δεν ειναι  γερμανιδες  τοτε τι ειναι?   :uglystupid:


 

DON GIOVANNI

Μέλος
Εγγρ.
21 Σεπ 2011
Μηνύματα
3.666
Like
282
Πόντοι
36
εχετε μπερδεψει τα αυγα και τα πασχαλια μερικοι
πιο αντιναζιστης και αντιρατσιστης απο μενα δεν υπαρχει ειναι γνωστο
τοις πασι
ειπαμε οτι 12 χρονια ναζισμου δεν διαγραφουν εκατονταδες χρονια
ανθησης του πολιτισμου τους
δεν μισω κανεναν λαο
ουτε και εχω ιδιαιτερη συμπαθεια σε κανενα λαο

αλλα ο οψιμος λαικιστικος αντιγερμανισμος
που εχουν πολλοι
λογω χρεωκοπιας ειναι για γελια

και γι αυτο το λογο ειπα
να γραψω για το ποσα εχουν
προσφεροι
οι γερμανοι πολιτισμικα
στην ανθρωποτητα

αν ειχατε το αντιστοιχο
μενος με την αργεντινη

αντιαργεντινισμο  :grin:

θα εβρισκα να γραψω υμνους
για την αργεντινη
το τσε γκεβαρα
τον κιρχνερ

το πως μια χωρα μεταναστων απ την ευρωπη
εγινε ενιαιο πολυπολιτισμικο κρατος
και τοσα αλλα  

μισανθωπος να μισω λαους δεν ειμαι

ιδεολογιες οπως ο ναζισμος (κυριως)
και μετα ο κομμουνισμος
μου ειναι απεχθεις

Συμφωνώ με τα προηγούμενα αλλά στον επίλογο μου τα σκάτωσες με την θεωρία των δύο άκρων  >:( >:( >:( !!
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
ο μποατεγκ εχει μανα γερμανιδα (πατερα γκανεζο) και γεννηθηκε και μεγαλωσε στη γερμανια
το να λες οτι ο μποατεγκ δεν ειναι  γερμανος ειναι ιδιο  με  το  να  λες  οτι  ο  σχορτσιανιτης
δεν ειναι  ελληνας  :uglystupid:

Ο αδερφός του πάντως προτίμησε την εθνική γκάνας
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.375
Κριτικές
7
Like
386
Πόντοι
366
ρε μαλάκες, λέτε να το πάρει η... Βόρεια Κορέα;


[size=14pt]Η Β. Κορέα πανηγυρίζει την ανύπαρκτη πρόκρισή της στους ''16'' του Μουντιάλ![/size] (VIDEO)


Η προπαγάνδα του Κιμ Γιονγκ Ουν στη Βόρεια Κορέα ξεπερνά κάθε φαντασία. Η κρατική τηλεόραση της χώρας μετέδωσε στους Βορειοκορεάτες πως η εθνική τους ομάδα διαπρέπει στο Μουντιάλ της Βραζιλίας, αφήνοντας πίσω της την φάση των ομίλων με τρία στα τρία και με μηδέν παθητικό.

Όπως μεταδόθηκε η εθνική ομάδα της χώρας όχι μόνο βρέθηκε στην πρώτη φάση των τελικών της διοργάνωσης - κάτι που φυσικά δεν συνέβη ποτέ -αλλά κατάφερε να περάσει τον όμιλο με νίκες (7-0 επί της Ιαπωνίας, 4-0 των ΗΠΑ και 2-0 της Κίνας)! Επόμενη αντίπαλός της, εμφανίστηκε η εθνική Πορτογαλίας!

Στο ακόλουθο βίντεο υπάρχουν και φάσεις από επιτυχίες της ομάδας  Κορέας, αλλά και η αποθέωση του Κιμ Γονγκ -Ουν κατά την άφιξή του στη Βραζιλία, κάτι το οποίο και δεν συνέβη ποτέ.



Βάλτε αγγλικούς υπότιτλους
 

asia_fun

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2009
Μηνύματα
3.888
Κριτικές
1
Like
10
Πόντοι
16
Ο αδερφός του πάντως προτίμησε την εθνική γκάνας
δικαιωμα του (του αδεφου του)
που ακυρωνει αυτο οτι ο ντερεκ ειναι και αισθανετε γερμανος
οταν εχει ζησει ολη τη ζωη του στη γερμανια  :uglystupid:
και εχει γερμανιδα μανα  :uglystupid:
το ιδιο ακριβως γερμανιδα μανα τυνησιο πατερα εχει και ο κεντιρα
και αυτος  γερμανια γεννηθηκε
το ιδιο και ο μαριο γκομεζ
και ο κλοζε ειναι πολωνος γερμανικης καταγωγης
απ τον πατερα του  :uglystupid:

εν πασει περιπτωση

αυτοι οι γερμανοι που λετε οτι δεν ειναι γερμανοι
μου φαινονται πιο γερμανοι

απ οτι ειναι ελληνες
ο χολεμπας
ο κονε
η ισως και ο μητρογλου
που ζησαν μια ζωη εξωτερικο  :uglystupid:
 

taurus1

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.533
Κριτικές
31
Like
1.590
Πόντοι
6.305
δικαιωμα του
που ακυρωνει αυτο οτι ο ντερεκ ειναι και αισθανετε γερμανος
οταν εχει ζησει ολη τη ζωη του στη γερμανια  :uglystupid:
και εχει γερμανιδα μανα  :uglystupid:
το ιδιο ακριβως γερμανιδα μανα τυνησιο πατερα εχει και ο κεντιρα
και αυτος  γερμανια γεννηθηκε
το ιδιο και ο μαριο γκομεζ
και ο κλοζε ειναι πολωνος γερμανικης καταγωγης
απ τον πατερα του  :uglystupid:

εν πασει περιπτωση

αυτοι οι γερμανοι που λετε οτι δεν ειναι γερμανοι
μου φαινονται πιο γερμανοι

απ οτι ειναι ελληνες
ο χολεμπας
ο κονε
η ισως και ο μητρογλου
που ζησαν μια ζωη εξωτερικο  :uglystupid:
τί τους λες τώρα..όταν "βορειοηπειρώτες", "ρωσοπόντιοι" και λοιποί έπαιρναν μετάλλια με τα χρώματα της Ελλάδος και γίνονταν αξιωματικοί δε μιλαγε κανείς.και τώρα κρίνουμε τους άλλους.
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
δικαιωμα του (του αδεφου του)
που ακυρωνει αυτο οτι ο ντερεκ ειναι και αισθανετε γερμανος
οταν εχει ζησει ολη τη ζωη του στη γερμανια  :uglystupid:
και εχει γερμανιδα μανα  :uglystupid:
το ιδιο ακριβως γερμανιδα μανα τυνησιο πατερα εχει και ο κεντιρα
και αυτος  γερμανια γεννηθηκε
το ιδιο και ο μαριο γκομεζ
και ο κλοζε ειναι πολωνος γερμανικης καταγωγης
απ τον πατερα του  :uglystupid:

εν πασει περιπτωση

αυτοι οι γερμανοι που λετε οτι δεν ειναι γερμανοι
μου φαινονται πιο γερμανοι

απ οτι ειναι ελληνες
ο χολεμπας
ο κονε
η ισως και ο μητρογλου
που ζησαν μια ζωη εξωτερικο  :uglystupid:

Γιατί ο κέβιν πρινς πού έζησε όλη του τη ζωή; Και μη χειρονομείς μαλάκα αγενή
 

Dyvoir

Τιμημένος
Εγγρ.
2 Δεκ 2012
Μηνύματα
497
Κριτικές
9
Like
328
Πόντοι
21
Γερμανία - Αργεντινή 5:0

ο επιμένων νικά!

 

Συνημμένα

  • Video+mit+der+Ziege+auf+dem+Fahrrad.jpg
    Video+mit+der+Ziege+auf+dem+Fahrrad.jpg
    73,6 KB · Εμφανίσεις: 71

lagonisian

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Ιουν 2011
Μηνύματα
12.582
Κριτικές
284
Like
13.031
Πόντοι
26.470
9.200.000 ευρώ στον άσσο της γερμανίας....καλά...βλέπω κηδείες....
 

Expanding Mindfuck

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2010
Μηνύματα
1.491
Like
0
Πόντοι
16
Εντελως διαισθητικα, νομιζω οτι ο τελικος θα παει παραταση
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom