Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τι εγινε?
Καταπιαμε τη γλωσσα μας?
Γιατι δεν μιλατε?
Οι ξεβρακωμένοι δεν μιλανε...

Ε ναι μωρε να μας το παιζει το καθε γατακι εδω μεσα κλωνοντεντεκτιβ ενω υπαρχει ο μεγιστος κοσνικ που πριν καλα,καλα γραφτη ο κλωνος τον εχει παρει χαμπαρι.
Α άλλο ε? Στον antebellum να το πεις. Αυτος το βρηκε.Αλλο είναι αυτο ρε επικειμενε mr malaka![]()
Αυτόν θα τον βρισετε ή μπα?
Πού ειστε γατακια?
Γαργαρα?
Γκουγκλαρουν τα γατακια...Σιωπη...
Φορτσαρε κι αλλο το εχεις τον τιτλο στο τσεπακι μεγαλε
Τι εγινε?
Καταπιαμε τη γλωσσα μας?
Γιατι δεν μιλατε?
Οι ξεβρακωμένοι δεν μιλανε...
Α άλλο ε? Στον antebellum να το πεις. Αυτος το βρηκε.

Ε ναι μωρε να μας το παιζει το καθε γατακι εδω μεσα κλωνοντεντεκτιβ ενω υπαρχει ο μεγιστος κοσνικ που πριν καλα,καλα γραφτη ο κλωνος τον εχει παρει χαμπαρι.
αυτό είναι poll η "επίσημη" top 11δα του μουντιάλ είναι το castrol index στο site της FIFA
και δεν έχει Messi
Φορτσαρε κι αλλο το εχεις τον τιτλο στο τσεπακι μεγαλε![]()
Αυτος έγραψε ένα ποστ, εσύ μανι μανι 3 πανηγυρίζοντας! Πού να 'ξερες![]()
αυτό είναι poll η "επίσημη" top 11δα του μουντιάλ είναι το castrol index στο site της FIFA
και δεν έχει Messi
Εσύ είσαι ο stim ;)

τυπε δεν παρακολουθουσες το σαιτ πριν γραφτεις?Ποιός είναι αυτός πάλι? Έχετε γαμηθεί στους κλώνους εδω μέσα και έχετε μπλέξει τα μπούτια σας βλέπω![]()
Αλλο είναι αυτο ρε επικειμενε mr malaka![]()
Παρακολουθουσε επιλεκτικα τύπετυπε δεν παρακολουθουσες το σαιτ πριν γραφτεις?![]()

γιαυτο και δεν τον ξερει τυπεΠαρακολουθουσε επιλεκτικα τύπε![]()
εγω δεν κανω γιατι δεν βρισκω το λογο να κανω, θυμασαι τοτε που με μιουταραν τι σε ελεγα ;)είχα και εγώ κλώνους και ξέρω πώς σκέφτονται ;)
Τύπε θα γινεις μισητος.άστο να πάει στο διάολο, εδώ που ζώ ήταν θέμα στα sports news ότι ο Messi δε μπήκε στην τοπ 11δα του μουντιάλ ... ακόμα και στην Αργεντινή το λένε
η επίσημη τοπ 11δα της FIFA είναι το Castrol Index

Φορτσαρε κι αλλο το εχεις τον τιτλο στο τσεπακι μεγαλε![]()

