txar
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 4.354
- Κριτικές
- 3
- Like
- 2.437
- Πόντοι
- 736
σωνει κ καλα να μας πεισει στη διαρκεια της μεταδοσης οτι το ανυπαρκτο πεναλντι των Ισπανων ηταν οντως πεναλντι..μετα μας ζαλισε τα παπαρια με τον αγκωνα του Φαν Περσι στο 3ο γκολ,για το ποσο μεγαλος τερματοφυλακας ειναι ο Κασιγιας κ οτι οι Ισπανοι κ το 10 ειχαν ξεκινησει με ηττα αλλα μπορει να ναι οιωνος...καμια Ισπανια θα χε παιξει στο στοιχημα κ πηρε τα αρχιδια μου..δεν τον χαλασε τον ψαρα Στις 3μιση που θα αρχισει η συζητηση του ματς Χιλη-Αυστραλια, ο Τσαρτας θα ολοκληρωνει την αναλυση του για την ΟλλανδιαΠω ρε πουστη ακους τον Τσαρτα να κανει αναλυση και κοντεβει να σε παρει ο υπνος.
η ισπανια ποτε ειχε κανει ποτε κατι και δεν το πηραμε χαμπαρι? πρωτη φορα εκανε καλη πορεια το 2010 πριν το απολυτο μηδεν
τι ηταν αυτο ρε?3-5-2 ο φα γκαλ απιστευτα πραγματαΤο 1-5 είχε 200 πριν αρχίσει το ματς
Για το μουντιαλ λεω αλλα και παλι λεω ΠΡΙΝ το 2010 εσυ μου λες μετα που ηταν πριν?? ΠΟΥΘΕΝΑ
ωχ τι εγινε ρε megas alefantos τι εγινε το μεγαλο φαβορι που ελεγες??
η ισπανια ποτε ειχε κανει ποτε κατι και δεν το πηραμε χαμπαρι? πρωτη φορα εκανε καλη πορεια το 2010 πριν το απολυτο μηδεν