barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.515
- Like
- 29.449
- Πόντοι
- 5.506
όταν ο άλλος , στην αττική, βάζει δίπλα στην οθόνη, εισιτήριο από το μετρό της Νυ, σημαίνει ότι έχει .... πάει !!!
Κανείς δεν δίνει άλλη ερμηνεία.
Μλκ, έχεις κόψει καπίστρι.

όταν ο άλλος , στην αττική, βάζει δίπλα στην οθόνη, εισιτήριο από το μετρό της Νυ, σημαίνει ότι έχει .... πάει !!!
Κανείς δεν δίνει άλλη ερμηνεία.

Θέλω να πάω και γω νέα Υόρκη.. Πήγαινε έλα τα εισητηρια πόσο πάνε, economy class παντα
Για μια ληγούρα δημόσιο υπάλληλο σαν τον barock , είναι αδιανόητο να έχει ταξιδέψει κάποιος εκτός ελλάδος!
Εδώ ο στέκας δεν πάει για μπάνια τον αύγουστο και ασχολείται με αυτή τη μαλακία.
Ο άλλος θα πάει στη ... ΝΥ ;;;;;;;;;;
Από τη δικιά τους πλευρά κατανοητό !!!!!!!
τα εισιτηρια κυμαίνονται τυπε από 650 που ειχα βρει εγω εως 1000 και πανω,αναλογα με πια εταιρεια πηγαίνεις.Θέλω να πάω και γω νέα Υόρκη.. Πήγαινε έλα τα εισητηρια πόσο πάνε, economy class παντα
400 βρες μου και μενα να παω,μια φορα πετυχα 550 θυμαμαι και μετα δεν ξαναβρηκα τετοια τιμη.Nα πας τύπε, αξίζει, είναι εξαιρετικός προορισμός. Εισητήρια βρίσκεις, αναλόγως την περίοδο, ακόμα και κάτω από 400 Ευρώ.
αν παει καποιος μονος του ΝΥ θα χασει τον μποσουλα,η πολη κινειται με γοργους ρυθμους είναι όλα ακριβα ειδικα τα cab και μονο το μετρο σαμπγουει είναι οικονομικο για τις μετακινήσεις,πυκνο δικτυο τακτικα δρομολογια 24ωρες το 24ωρο σε λειτουργεια αν ξερεις τις γραμμες και τις στασεις πας παντου σε μανχαταν μπρονξ κουινσ και μπρουκλιν μονο στειτεν αιλαντ δεν καλυπτει νομιζωΓια μια ληγούρα δημόσιο υπάλληλο σαν τον barock , είναι αδιανόητο να έχει ταξιδέψει κάποιος εκτός ελλάδος!
Εδώ ο στέκας δεν πάει για μπάνια τον αύγουστο και ασχολείται με αυτή τη μαλακία.
Ο άλλος θα πάει στη ... ΝΥ ;;;;;;;;;;
Από τη δικιά τους πλευρά κατανοητό !!!!!!!
400 βρες μου και μενα να παω,μια φορα πετυχα 550 θυμαμαι και μετα δεν ξαναβρηκα τετοια τιμη.
αν παει καποιος μονος του ΝΥ θα χασει τον μποσουλα,η πολη κινειται με γοργους ρυθμους είναι όλα ακριβα ειδικα τα cab και μονο το μετρο σαμπγουει είναι οικονομικο για τις μετακινήσεις,πυκνο δικτυο τακτικα δρομολογια 24ωρες το 24ωρο σε λειτουργεια αν ξερεις τις γραμμες και τις στασεις πας παντου σε μανχαταν μπρονξ κουινσ και μπρουκλιν μονο στειτεν αιλαντ δεν καλυπτει νομιζω
ωραια τυπε αυτό ηθελα αν και μου τη σπαει η σταση που κανει,εγω εψαχνα ανέκαθεν απευθειας.Έλα, πάρε ένα πρόχειρο
Προς επιβεβαίωση των λεγομένων σου, σύμφωνα με τον Picker
"ο Picker δεν θεωρεί τον Peter Van Norden πραγματικό πικεριστή αφού ο μαλάκας δεν μπορεί να γαμήσει σε μπουρδέλο"
Σε live ανταπόκριση πάντα!![]()
![]()
![]()
Σημαντική ενημέρωση....

το 4,5 εκατοστών πουλάκι μου.
Στην ηλικια μας το κρεβατι το εχουμε μονο για ξεκουραση.