Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μόλις ψήφισα pussy wagon .
Θα συμβούλευα όλους πριν ψηφίσουν να διαβάσουν το τελευταίο post του
στο θέμα του ζακ κωστόπουλου . Πρόκειται για εξαιρετικό μαλάκα.
Θα τον στηρίζω μόνιμα από εδώ και πέρα στον αγώνα του. Αξίζει.
Πιστεύω ότι το τελικό αποτέλεσμα θα τον δικαιώσει . Θα είναι μια άνετη, καθαρή νίκη. Τέτοιοι μαλάκες ποτέ δεν χάνονταν .
Ίσως μετά τη σίγουρη νίκη του, να πρέπει να αλλάξει ο διαγωνισμός.
Να πάρει τον τίτλο του ισόβιου αρχιμαλάκα ο pussy και στο διαγωνισμό κάθε χρόνο
να ψηφίζεται ο αντι-μαλάκας , μετά τον pussy wagon .
Ίσως στο κοντινό μέλλον να μη λέμε ότι ο pussy wagon είναι μαλάκας,
αλλά ότι ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ PUSSY WAGON !
![]()
καλω την διευθηνση του μιστερ μαλακας
στεκα72 και σια
να εξετασει την υποπτη ανατροπη του βαγονιου
θελουμε λεπτομερης αναλυση αυτης της ανατροπης
ρε μαγκες τωρα που επεστρεψε ο πουσ(τ)ι δεν νομιζω ότι εχει νοημα ο διαγωνισμος...ο τυπος σε ένα 24ωρο ριχνει τοσες συσσωρευμενες μαλακιες που είναι αδυνατο να τον ανταγωνιστεί καποιος...πιστευω ότι και μονο στο θρεντ με τιτλο "μπουρδελα σε λεσοθο, ναμιμπια και γη του πυρος" να εγραφε, παλι μιστερ μαλακας θα εβγαινε...
Εσυ αποκλειστηκες και ξετσουτσουρωσες ε?ρε μαγκες τωρα που επεστρεψε ο πουσ(τ)ι δεν νομιζω ότι εχει νοημα ο διαγωνισμος...ο τυπος σε ένα 24ωρο ριχνει τοσες συσσωρευμενες μαλακιες που είναι αδυνατο να τον ανταγωνιστεί καποιος...πιστευω ότι και μονο στο θρεντ με τιτλο "μπουρδελα σε λεσοθο, ναμιμπια και γη του πυρος" να εγραφε, παλι μιστερ μαλακας θα εβγαινε...
Εσυ αποκλειστηκες και ξετσουτσουρωσες ε?
Κρυος ιδρωτας σε ειχε κοψει
Εσυ αποκλειστηκες και ξετσουτσουρωσες ε?
Κρυος ιδρωτας σε ειχε κοψει
ισχυει ρε πουστηελα ρε τυπε, ολοι ξερουμε πως και γιατι εφτασα μεχρι την 5η θεση...ακομα και οι οχτροι μου παραδέχονται ότι δεν κολλουσα με τους υπολοιπους τιτανομαλακες...
Λαθρολαγνος το πουλι?
Τύπε εχεις φαει αμασητο το τρολαρισμα του πουλιου και δεν το εχεις καταλαβει κιολας.
Μπας και ειναι αριστερος κιολας ο τυπος πουλι?
Πιπαλέκο, δαι βαραιθυκαισ;
είναι διακεκριμένος μαλάκας τι δεν καταλαβαίνεις...?καλω την διευθηνση του μιστερ μαλακας
στεκα72 και σια
να εξετασει την υποπτη ανατροπη του βαγονιου
θελουμε λεπτομερης αναλυση αυτης της ανατροπης
είναι διακεκριμένος μαλάκας τι δεν καταλαβαίνεις...?

Δεν ειναι μαλακας...ενας σπασαρχιδης ειναι που νομιζει οτι ειναι αστειο να μπαινει στο σαι και το κανει πουτανα σπαζοντας τα αρχιδια ολων.Απλα εκανε το λαθος να σπασει τα αρχιδια του Αντισθενη και αυτο πληρωνει τωρα.
Εγω μολις διαβασα οτι δεν μπορει να μπαινει στο σαι με κλωνους πεθανα στα γελια...ας του επιτρεψουν να λογκαρει με τον κανονικο λογαριασμο.Τουλαχιστον θα μας σπαει τα αρχιδια με ενα λογαριασμο και οχι με 500...![]()
κάνουμε αγώνα...Δεν ειναι μαλακας...ενας σπασαρχιδης ειναι που νομιζει οτι ειναι αστειο να μπαινει στο σαι και το κανει πουτανα σπαζοντας τα αρχιδια ολων.Απλα εκανε το λαθος να σπασει τα αρχιδια του Αντισθενη και αυτο πληρωνει τωρα.
Εγω μολις διαβασα οτι δεν μπορει να μπαινει στο σαι με κλωνους πεθανα στα γελια...ας του επιτρεψουν να λογκαρει με τον κανονικο λογαριασμο.Τουλαχιστον θα μας σπαει τα αρχιδια με ενα λογαριασμο και οχι με 500...![]()

είμαι εγω ο pussy wagon απεθυνω δημοσιο καλεσμα για να αρχισουν συζητήσεις με σκοπο να παρω το προφιλ μου πισω
χωρις το προφιλ μου δεν αισθάνομαι καλα
ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΕΝΩΠΙΩΝ στο δημοκρατικο λαο του μπου ΝΑ μην γραφω στο θρεντ ολυμπιακου
τα μελη του μπου θα εγγυηθουν να φυλανε τη νομιμοτητα της δηλωσης μου
είμαι υπόλογος στα μελη κα;ι στο λαο που με στηριζει
ανοιχτε το προφιλ και εγω ΔΕΝ ΘΑ γραφω στο θρεντ του ολυμπιακου
ευχαριστω
![]()
ασε το νημα του θρυλου ησυχααααααααα....παντα με ένα λογαριασμο γραφω ρε και εσυ προσεξε γιατι εισαι στοχοποιημενος στο θρεντ του θρυλου
φερνεις λενε αντιρρησεις
παντα με ένα λογαριασμο γραφω ρε και εσυ προσεξε γιατι εισαι στοχοποιημενος στο θρεντ του θρυλου
φερνεις λενε αντιρρησεις