ρε μονο π.μ. ανταλλάξαμε ουτε τηλ δε μιλησαμε αλλα ζηταγε 100 + χοτελι. βαλε και τη βετζινα να ερθω από κιατο και διοδιΑ Θα μου πηγαινε κοντα στα 180 και δεν πηρα :S
Ειδες τυπε τι επικο χαβαλε κανανε πριν 10 χρονια;Εγραφε η αλλη οτι εχει προβλημα το σκυλακι της και εμπαινε ο Πιπαλεκος και της ελεγε να το πεταξει απο το μπαλκονι....μιλαμε για τρελο χιουμορ. :S :S :S
όχι αυτή μου εγραφε ότι θελει δωρακι και τα σχετικα. εδωσε ευκολα τηλεφωνο κι ενώ ηταν να κανονίσουμε συναντηση, ποσο δεν ειχε πει μετα δεν σηκωνε το τηλ. οποτε την εγραψα, παιζει να εχω ακομα τα π.μ. που μου εστελνε στο αλεκος2
μαλακα δεν εχουμε ολοι τις αλλαξοκωλιες στο μυαλο μας όπως εσυ. γιατι δεν πας απλα να γαμηθεις με τα φιλαράκια σου και φυτρώνεις εκει που δεν σε σπερνουν ? :S :S
όχι αυτή μου εγραφε ότι θελει δωρακι και τα σχετικα. εδωσε ευκολα τηλεφωνο κι ενώ ηταν να κανονίσουμε συναντηση, ποσο δεν ειχε πει μετα δεν σηκωνε το τηλ. οποτε την εγραψα, παιζει να εχω ακομα τα π.μ. που μου εστελνε στο αλεκος2
Λες σε καμια 10ρια χρονια να λεμε για αυτους κι αυτες που γραφαν στο site πριν 20 χρονια ? Πλακα θα εχει.
Εγω ειμαι μεταναστης και ο χρονος ειναι χρημα εδω. Αλλα καποια στιγμη θα το τελειωσω.
μαλακα δεν εχουμε ολοι τις αλλαξοκωλιες στο μυαλο μας όπως εσυ. γιατι δεν πας απλα να γαμηθεις με τα φιλαράκια σου και φυτρώνεις εκει που δεν σε σπερνουν ? :S :S