Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Το καλημέρα, οι ευχες και τα χρόνια πολλά σε αυτό το νήμα είναι σαν ξένη γλώσσα.Σου γάμησαν το νήμα Κυριάκο με τις ευχές και τα χρόνια πολλά τους...

Παικταρά μου ο μήνας έχει 22. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μιλάς ακαταλαβίστικα και αλλόκοτα που δεν καταλαβαίνει σχεδόν κανένας τι λεςκαλές γιορτές σε όλα τα μέλη, όλων των φύλων και φυλών ,όλων των σεξουαλικών προτιμήσεων. Αυτές είναι οι γιορτές ας είναι μια ευκαιρία να κοιτάξουμε μέσα μας και να κατανοήσουμε ότι αυτά που μας ενώνουν είναι περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν.
Αγάπη μόνο ρε μουνιά
Η Μαντώ?σορρυ, αλλα δεν ειναι του "χωρου" μαγκες.
δημιουργώ σασπένς στα μέλη να μην ξέρουν πότε θα σκάσει το επόμενο κύμα σκουπιδιάσματοςΠαικταρά μου ο μήνας έχει 22. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μιλάς ακαταλαβίστικα και αλλόκοτα που δεν καταλαβαίνει σχεδόν κανένας τι λες![]()
Εγώ μόνο του kalogero θα αγοράσω...Το ζητήσατε , το ετοιμάσαμε!
Δεν είναι TGV , δεν είναι Frecciarossa , δεν είναι Shinkansen! Τι είναι ;
Ελλάδα εισαι έτοιμη για τους μεγάλους τελικούς του BOUEFA MR MALAKAS 2022 ;
![]()

καλές γιορτές σε όλα τα μέλη, όλων των φύλων και φυλών ,όλων των σεξουαλικών προτιμήσεων. Αυτές είναι οι γιορτές ας είναι μια ευκαιρία να κοιτάξουμε μέσα μας και να κατανοήσουμε ότι αυτά που μας ενώνουν είναι περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν.
Αγάπη μόνο ρε μουνιά
Μαστορα μια φανελα Πιξουλας με αυτο θελω....Το ζητήσατε , το ετοιμάσαμε!
Δεν είναι TGV , δεν είναι Frecciarossa , δεν είναι Shinkansen! Τι είναι ;
Ελλάδα εισαι έτοιμη για τους μεγάλους τελικούς του BOUEFA MR MALAKAS 2022 ;
![]()
Το ζητήσατε , το ετοιμάσαμε!
Δεν είναι TGV , δεν είναι Frecciarossa , δεν είναι Shinkansen! Τι είναι ;
Ελλάδα εισαι έτοιμη για τους μεγάλους τελικούς του BOUEFA MR MALAKAS 2022 ;
![]()
σε τι άλλα χρώματα βγαίνει;
Το μπλουζάκι papaphilips μπορεί να βγει σε μπλέ με ένα μπουζούκισε τι άλλα χρώματα βγαίνει;
Τα καλτ μπλουζακια ρε εχουν μονο μπροστα σταμπα.....στη πισω πλευρα να εχει κοτοπουλα ειναι τα αγαπημενα του
Εγώ μόνο του kalogero θα αγοράσω...![]()
σορρυ ειμαι λιγο ανενημερωτος απο μοδα- θες να βαλουμε μισα-μισα να αγορασουμε 2 μπλουζακια για το πξ για το ενα δε βλεπω να του μπαινει πολυ μικρα τα βλεπωΤα καλτ μπλουζακια ρε εχουν μονο μπροστα σταμπα.....
Ενω με τα 2 θα μπαινει....αυτος πρεπει να του φτιαξεις κανενα τεντοπανο για να χωραει.σορρυ ειμαι λιγο ανενημερωτος απο μοδα- θες να βαλουμε μισα-μισα να αγορασουμε 2 μπλουζακια για το πξ για το ενα δε βλεπω να του μπαινει πολυ μικρα τα βλεπω
Ρε φιλε κατι απο Γαλλικη Ριβιερα επρεπε να βαλεις για να το πετυχεις 100%....Έχουμε, έχουμε! Το αυθεντικό tshirt "Kalogero" από την επίσημη μπουτικ στις Alpes Mediterranees . Κανονικά συνοδεύεται με δώρο μια τσανάκα πρόβειο γιαούρτι από τη βοσκοπούλα που σπονσονάρει ο Ηγέτης αλλά λόγω διακοπών ρεύματος μας χάλασε....
![]()
