λοιπο ενα και ενα κανουν δυο. νιωθω την αναγκη να πουμε να ζητησω ενα τεραστιο συγγνωμη στο σεβαστο μελος @TEA ειναι κριμας και αδικο που ενα τοσο δα ποστ εφερε τοσο μεγαλη αναστατωση. για αυτο σκοπευω να επανορθωσω με μια ακρως αληθινη κουβεντα αγαπης και συμπαθειας...
λοιπο ενα και ενα κανουν δυο. νιωθω την αναγκη να πουμε να ζητησω ενα τεραστιο συγγνωμη στο σεβαστο μελος @TEA ειναι κριμας και αδικο που ενα τοσο δα ποστ εφερε τοσο μεγαλη αναστατωση. για αυτο σκοπευω να επανορθωσω με μια ακρως αληθινη κουβεντα αγαπης και συμπαθειας...
τυπε καποια στιγμη πρεπει να κανουμε και ενα διαλειμμα απο το σκουπιδιασμα. ειμαστε ολοι ΑΝΘΡΩ'ΠΟΙ ολοι ποναμε ολοι γελαμε, ολοι εχουμε συναισθηματα. νιωθω μεγαλη την αναγκη να βγω και να μιλησω απο καρδιας στην @TEA μια κουβεντα μεταμελειας και συμπαθειας
τυπε καποια στιγμη πρεπει να κανουμε και ενα διαλειμμα απο το σκουπιδιασμα. ειμαστε ολοι ΑΝΘΡΩ'ΠΟΙ ολοι ποναμε ολοι γελαμε, ολοι εχουμε συναισθηματα. νιωθω μεγαλη την αναγκη να βγω και να μιλησω απο καρδιας στην @TEA μια κουβεντα μεταμελειας και συμπαθειας
τυπε καποια στιγμη πρεπει να κανουμε και ενα διαλειμμα απο το σκουπιδιασμα. ειμαστε ολοι ΑΝΘΡΩ'ΠΟΙ ολοι ποναμε ολοι γελαμε, ολοι εχουμε συναισθηματα. νιωθω μεγαλη την αναγκη να βγω και να μιλησω απο καρδιας στην @TEA μια κουβεντα μεταμελειας και συμπαθειας
τυπε καποια στιγμη πρεπει να κανουμε και ενα διαλειμμα απο το σκουπιδιασμα. ειμαστε ολοι ΑΝΘΡΩ'ΠΟΙ ολοι ποναμε ολοι γελαμε, ολοι εχουμε συναισθηματα. νιωθω μεγαλη την αναγκη να βγω και να μιλησω απο καρδιας στην @TEA μια κουβεντα μεταμελειας και συμπαθειας