Και ξερω και ποιος ειναι και πού "υπηρετεί"..Αλλα είναι τόσο πολύ τελειωμε΄νος που δεν μπορείς απλα να ασχοληθείς μαζί του..Πώς ειναι να βλέπεις κάποιον χαζό στο δρόμο και να τον λυπασαι?Ακόμα χειρότερα...
Εγώ η αλήθεια είναι πως δεν έχω ψηφίσει ακόμη , δηλώνω αναποφάσιστος Μπορεί να ρίξω καμιά ψήφο σε κάποια φάση , αλλά 8 είναι πολλές .... απο 1 ως 8 μπορούμε σωστά ;
Ρε Μαλάκα savva …
Δηλαδή τον ψευτογιατρο Leclerc και τον το παρατράγουδο βασιλακόπουλο voltaire δεν τους θεωρείς μαλάκες;
Και δεν μπορείς να κολλήσεις άλλους 6???
Αρχίζω να ανυσηχώ για εσένα και ίσως πρέπει να σου ρίξω καμιά (ψήφο) να συνέλθεις.
Εναλλακτικά ζήτα μου να σου προτείνω ένα combo πακέτο των 8 υποψηφίων προσαρμοσμένο στα μέτρα σου
Και ξερω και ποιος ειναι και πού "υπηρετεί"..Αλλα είναι τόσο πολύ τελειωμε΄νος που δεν μπορείς απλα να ασχοληθείς μαζί του..Πώς ειναι να βλέπεις κάποιον χαζό στο δρόμο και να τον λυπασαι?Ακόμα χειρότερα...