Μια χαρά έκατσε το θρεντακι του Κυριάκου σήμερα, αλλιώς θα πλακωνομασταν τώρα για τον ρομα
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μια χαρά έκατσε το θρεντακι του Κυριάκου σήμερα, αλλιώς θα πλακωνομασταν τώρα για τον ρομα
Εγώ φταίω ρε αρκίντι που λύνω και δένω εδώ μέσα και έκανα οτι μπορούσα να ξεχωρίσεις λιγάκι σε αυτή τη ζωή και να ανέβεις ψηλά.Αυτό που θυμάμαι , είναι ότι με είχαν ενημερώσει , ότι ένας μαλάκας με ψευδώνυμο barock , από αρχές αυγούστου, ασχολούνταν όλη μέρα 24/365 με το διαγωνισμό του στέκα , για να με βγάλει πρώτο σε αυτή τη μαλακία !
Από τότε δεν γάμαγες ε ;
Πάει καμιά 10ετία ;;;
Δυστυχώς ... μέσα του μήνα μπορεί να φύγω και να μην μπαίνω !
Εσύ εδώ θα είσαι , μόλις ξαναμπώ 10 με 15 γενάρη ..... θα μου πεις τα νέα της .... ζωής σου !!!!!!!
Πρόσεχε με το μηχανάκι όμως, μη σε χάσουμε !
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Πηγούλα ;;; Λινκ ;;;
ή αυτά δεν είναι για ... εστεμμένους ;;;;
















Διοργανώτρια αρχή ρε αγράμματε.Η διοργανώτρια +?? Αδερφή είναι ο Κυριάκος?? Μωρή Κυριακή?? Εκδηλώσου μωρή
Ε ρε κάτι γέλια......
Κάτσε ρε τύπε, σου φαίνεται δηλαδή απίθανο να πήρε κάποιος ένα seat leon diesel το 2009 και αφού έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος να ξαναγοράσει με δόσεις άλλο ένα το 2017;;;Λακαρε seat leon diesel με λιζινγκ δεν έχω οδηγήσει ποτέ! Τα κυβικά σου πρέπει να είναι πολλά για να ανοίξεις διαλογό μαζί μου![]()





























Φίλε μπουρδιελιαρη αν δεν κάνω λάθος εσύ δεν είχες αναγκάσει υπερναυαγιο mindreader να φύγει κλαίγοντας σαν τον μπέμπη από το σάιτ όταν βγήκε στο τοπ 3 ναυαγίων;Αυτά είναι!!!!!!
Άντε να επιστρέφουμε στις πατροπαράδοτες αξίες του site!!!!
Τα ταλέντα πολλά και ο αγώνας δύσκολος για τους απανταχού μαλάκες του site!!!
Μια χαρά ειναι ο άνθρωπος,Ο χασοδίκης το σηκωνει απο σήμερα
Καλα λες. Γιατι δεν διαγωνιζεται το αστέρι του μπου;Νομίζω ο τύπος @NEW(3) αν και μοιάζει για κλώνος έχει σοβαρό λόγο να λάβει μέρος!!! Ο Καρυπίδης έχει πάει για μπάνιο;;; Γιατί λείπει;;;;
αυτο το σπανιο πουλι λειπει απο το σαη....μεγαλη μορφη,με εφεση στους διαγωνισμους μιστερ μαλακα!....πληγμα.Αντέχεις στην ιδέα να έπεφτε κάτω η χρονιά χωρίς διαγωνισμό και να μην υπήρχε ούτε φέτος εστεμμένος Μαλάκας???
Ετσι έχουν τα πράγματα με τις ατέλειες τους. Στη τελική ας τον έκανε κάποιος άλλος..Δεν τον πήρα από κανένα και ο Στέκας δεν ασχολείται πια..![]()
με οργανωση...στατιστικα....πολλους γυρους μαλακα....τιποτα δεν επεφτε κατω....αυτο το σπανιο πουλι λειπει απο το σαη....μεγαλη μορφη,με εφεση στους διαγωνισμους μιστερ μαλακα!....πληγμα.
Τι μεσον ειχες και σε συμπεριελαβε στην λίστα?Εμεις στην απ εξω,κακουργα κενωνιαμε οργανωση...στατιστικα....πολλους γυρους μαλακα....τιποτα δεν επεφτε κατω....

μια χαρα για κολομβια μπορει,εδω- μεχρι αγρινιο φτανει..αντε χαριστικα αμαλιαδα...μετα κανονικα θελει διαβατηριο και παραβολα παραμονης με τη μερα!Μια χαρά ειναι ο άνθρωπος,
Ψήφισα μόλις , ρχ
ετσι ρε ανθυποτιποτενιε.....Τι μεσον ειχες και σε συμπεριελαβε στην λίστα?Εμεις στην απ εξω,κακουργα κενωνια![]()
ναι ,ξεκαθαρα γεννημενος για να κραταει σκορ μιστερ μαλακα στο μπουρδελα,οπως το χοντρο παιδακι που βαζαμε στις αλανες να κραταει το σκορ....το αλανι μεχρι και καθυστερησεις κρατουσε στους προκριματικους γυρους!με οργανωση...στατιστικα....πολλους γυρους μαλακα....τιποτα δεν επεφτε κατω....

Αυτά θα γίνουν από τον Αύγουστο του 2023 …αυτο το σπανιο πουλι λειπει απο το σαη....μεγαλη μορφη,με εφεση στους διαγωνισμους μιστερ μαλακα!....πληγμα.
Μια χαρά ειναι το παιδί,μια χαρα για κολομβια μπορει,εδω- μεχρι αγρινιο φτανει..αντε χαριστικα αμαλιαδα...μετα κανονικα θελει διαβατηριο και παραβολα παραμονης με τη μερα!
με αυτα που γραφεις παλι καλα που δεν σε εγραψε σαλαμανδρα...και παλι καλα να λες!Δεν με νοιάζει που ειμαι υποψήφιος για Mr MALAKAS 2022 αλλα ρε πουστη μου γράψε σωστά το username μου, Anemodoura ειναι και οχι Anemondoura.
ναι ρε φιλε....ολα στην μελετη τα ειχεναι ,ξεκαθαρα γεννημενος για να κραταει σκορ μιστερ μαλακα στο μπουρδελα,οπως το χοντρο παιδακι που βαζαμε στις αλανες να κραταει το σκορ....το αλανι μεχρι και καθυστερησεις κρατουσε στους προκριματικους γυρους!![]()