Πιστεύω πως το σαιτ δέχεται επίθεση από Ρώσους χάκερς που με τη δημιουργία κλώνων αλλάζουν τις ψήφους.
Δε γίνεται το κυβερνητικό ρεύμα που μας έσωσε από κοβιντ και την λαθρομετανάστευση και που βρίσκεται στη σωστή πλευρά της ιστορίας να μαζεύει τόσους ψήφους ενώ οι της αντιπολίτευσης να εχουν ελάχιστα πουλεν.
Ξεσκίστε το νιμου
Κάποτε του είχα προσφερει χέρι βοηθείας έναντι ευτελούς αντιτίμου να του στήσω την ιντερνετική του περσόνα και να τον κάνω φίρμα στο Μπου…
Και δεν σεβάστηκε το χέρι που πήγε να τον βοηθήσει..