Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τον Στέφανο Τζουμάκα?να βάλει και τον τζουμάκα …
Μη νευριάζεις βαρετέ Mr Malaka, αυτές οι μαλακίες σου σε διατηρούν Mr Malaka.Άντε βρες καμιά κανονική δουλειά ρε συριζόπανο μπας και ξεπληρώσετε τα χρέη του μπουρδέλου σας καμιά φορά αντί να σας τα πληρώνουμε εμε΄ις οι υπόλοιποι.
Μουνοπανοβαγόνης?Ο πουσυβαγκον δεν ήταν μαλάκας, ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ ΗΤΑΝ.
Άλλος έχει τα ηνία του Μr Malaka εδώ μέσα, από πούτσα σε πούτσα σκοντάφτεις.Εσύ ρε συριζόπανο θα είσαι μρ μαλάκας στις καρδιές μας.
ΤΣΑΚΩ ΜΕΖΕ ΜΕ ΚΡΕΜΑΆντε φάε καμιά μπουγάτσα με κρέμα μπας και στανιάρεις ρε νούμερο.


Καλή η παρατήρηση αλλά υπάρχει θέμα χρόνου! 31/12/2022 23:59 πρέπει να έχουμε νικητή!
Απο το ποστ σου κρατάω τη διασταύρωση στο final four τού 1ου με τον 4ο και 2ρου με τον 3το για να βγει το ζευγάρι του τελικού!![]()
Αυτό δεν είναι τίποταμε το παπά και τον πχ75 τι φάση παίζει κ μεταξύ τους λένε ο ένας στον αλλο δροσερουλη και κάτι για πακια? μα σε κάθε ποστ όμως..
Ας το αναλάβει κανένας δημόσιος υπάλληλος του σάιτ που έχει χρόνο για όλα αυτά ! Να κάνει και κάτι σοβαρό και παραγωγικό για πρώτη φορά στη ζωή τουΓιατί διαρκεί τόσο πολύ η προκριματική φάση ; Μέχρι τέλος της βδομάδας θα χουν ψηφίσει όσοι είναι να ψηφίσουν , μετά θα βαλτώσει το νήμα.
Η πρόταση του φίλου για φαιναλ 8 ηταν η καλυτερη για να χουν ενδιαφέρον τα νοκ αουτ , με δεδομενο οτι ξερουμε ηδη το νικητή.
Αν όχι , εγώ θα πρότεινα ο 1ος να παει απευθείας τελικό και να γίνουν μπαραζ στις θεσεις 2-5 για τη θεση του φιναλιστ.






20 λεπτα μετα το ανοιγμα του νηματος ο πιξουλης ρωταει γιατι δεν ειναι στη λιστα ο βολκανο και πεντε λεπτα αργοτερα γραφεις οτι "με την συνδρομη σας το τελικο προιον τελειοποιειται".Τον είχα βάλει το ηφαίστιο! Όλοι εδώ κρινόμαστε![]()
Μόνο που ο πιξούλης δεν τον είχε δει..Επιπλέον προσθήκες είναι κάτω από τον τονυ! Και κάποιος μόντ έβαλε και τον νέα σμύρνη και άλλαξε σειρά στον ξύδη …20 λεπτα μετα το ανοιγμα του νηματος ο πιξουλης ρωταει γιατι δεν ειναι στη λιστα ο βολκανο και πεντε λεπτα αργοτερα γραφεις οτι "με την συνδρομη σας το τελικο προιον τελειοποιειται".
Μην πας να του κλεψεις την δοξα ...![]()
Άντε βρες καμιά κανονική δουλειά ρε συριζόπανο μπας και ξεπληρώσετε τα χρέη του μπουρδέλου σας καμιά φορά αντί να σας τα πληρώνουμε εμε΄ις οι υπόλοιποι.
Γιατί δεν έγραψε σαν lefteris μέσα στο 2022 σε αντίθεση με τντ τροβαδούρο!Γιατί δεν γράφετε ότι
cretan336=lefteris38 ;;;
χάνει ψήφους το άτι .
Εντάξει μπορεί να μην κοντράρει το Μέσι Barock , τον Πελέ px75 , τον εουσέμπιο άλεξ , αλλά είναι χαλαρά ένας γιόχαν κρόϊφ της μαλακίας