Νέα

Μπουρδελο-κατάσταση Θεσσαλονίκης

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 36 άτομα (3 μέλη και 33 επισκέπτες)

Mystiss

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2025
Μηνύματα
186
Like
450
Πόντοι
21
Αυτό που κολάι!??? Μπρο ο κάθε ένας ότι θέλει κάνει .
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Τι ο καθένας ότι θέλει κάνει, αφού δεν κάνει η συγκεκριμένη
Man μην το παίρνεις στραβά.Η πληροφορία είναι πληροφορία.Μπορεί κάποιος να θέλει να την αποφύγει,οπότε βοηθάει να ξέρει σε ποιο σπιτάκι είναι.
 

Mystiss

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2025
Μηνύματα
186
Like
450
Πόντοι
21
Man μην το παίρνεις στραβά.Η πληροφορία είναι πληροφορία.Μπορεί κάποιος να θέλει να την αποφύγει,οπότε βοηθάει να ξέρει σε ποιο σπιτάκι είναι.
Διέκρινα λίγο υφακι πληροφορία έδωσα απλός
 

aristotelis4312

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2016
Μηνύματα
371
Κριτικές
1
Like
1.194
Πόντοι
201
Γρήγορο πέρασμα χωρίς κατάθεση...

Στην ερημίτη στο 5 ποιο ήταν αυτό το μπιμπελό, το οποίο όμως είχε κόσμο, οπότε δεν μπήκα καθώς βιαζομουν αρκετά?
200 ποστ έχουμε γράψει πάνω , μας δουλεύεις ??
 

gagarin

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
3.117
Κριτικές
10
Like
12.981
Πόντοι
8.295
200 ποστ έχουμε γράψει πάνω , μας δουλεύεις ??
Ποιος σε δουλεύει ρε μεγάλε?
Πιστεύεις ότι θυμάμαι τα 15-20 ονόματα που δεν τις έχω δει ποτέ λάιβ απ' έξω?
Βραδινή βάρδια εκτός από τότε που πέρασα απευθείας με Ρεμπέκα έχω να πάω πολύ καιρό.
Είχα μια υποψία ότι μπορεί να είναι αυτή, αλλά ρώτησα καλού κακού.
 

gagarin

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
3.117
Κριτικές
10
Like
12.981
Πόντοι
8.295
Επίσης πρωινό πέρασμα στις 730 έτσι για την αλητεία, μου έκανε εντύπωση ότι στο ουρανού με Μινώταυρου εκεί που ήταν η Αγγελική, από εκεί που είχε τις 2 μεγάλες, πλέον στην πρωινή βάρδια είχε μια ακόμα.πιο μεγάλη κούγκαρ γεμάτη.

Απέναντι ένα γυμνό κοντοπουτανο που δεν μου έκανε αίσθηση να μπω.

Η Σουζάνα μόλις άρχιζε βάρδια.

Ερημίτη 3 η Έλενα.

Αυτά και ένα δύο ακόμα ήταν ανοιχτά.
 

GetYouBarbara

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
19 Απρ 2007
Μηνύματα
6.629
Κριτικές
110
Like
17.908
Πόντοι
33.365
Επίσης πρωινό πέρασμα στις 730 έτσι για την αλητεία, μου έκανε εντύπωση ότι στο ουρανού με Μινώταυρου εκεί που ήταν η Αγγελική, από εκεί που είχε τις 2 μεγάλες, πλέον στην πρωινή βάρδια είχε μια ακόμα.πιο μεγάλη κούγκαρ γεμάτη.

Απέναντι ένα γυμνό κοντοπουτανο που δεν μου έκανε αίσθηση να μπω.

Η Σουζάνα μόλις άρχιζε βάρδια.

Ερημίτη 3 η Έλενα.

Αυτά και ένα δύο ακόμα ήταν ανοιχτά.
Εισαι μεγαλος αλητης. ΑΛΗΤΟΠΑΙΔΟ.
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.526
Κριτικές
54
Like
79.622
Πόντοι
23.656
Επίσης πρωινό πέρασμα στις 7:30 έτσι για την αλητεία, μου έκανε εντύπωση ότι στο ουρανού με Μινώταυρου εκεί που ήταν η Αγγελική, από εκεί που είχε τις 2 μεγάλες, πλέον στην πρωινή βάρδια είχε μια ακόμα.πιο μεγάλη κούγκαρ γεμάτη.

Απέναντι ένα γυμνό κοντοπουτανο που δεν μου έκανε αίσθηση να μπω.

Η Σουζάνα μόλις άρχιζε βάρδια.

Ερημίτη 3 η Έλενα.

Αυτά και ένα δύο ακόμα ήταν ανοιχτά.
....ρε συ космонавт, γαλα μοιραζεις?!?!!? :confused::confused::confused:
 
Τελευταία τροποποίηση:

notorius

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2009
Μηνύματα
134
Κριτικές
19
Like
236
Πόντοι
291
Τι κομοδίνο τι μπιμπελό,ένα και το αυτό! Η Καρολίνα είναι.Αλλά με τη συμπεριφορά της θα πρέπει να μετονομαστεί σε Καρ-ι-ολίνα
Και για τη Λάρα αυτά λέγανε οταν ξεκίνησε και μετά έγινε η θεά
 

gagarin

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
3.117
Κριτικές
10
Like
12.981
Πόντοι
8.295
....ρε συ космонавт, γαλα μοιραζεις?!?!!? :confused::confused::confused:
Τώρα που έφερα το MERE στην Ελλάδα ναι.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Η Ρουμάνα πρασινομάτα;
Όχι μία απροσαρμοστη άλλη, καλό εμφανισιακά, αλλά τζοκερακι τι θα σου κάτσει μέσα.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.526
Κριτικές
54
Like
79.622
Πόντοι
23.656
Τώρα που έφερα το MERE στην Ελλάδα ναι.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Όχι μία απροσαρμοστη άλλη, καλό εμφανισιακά, αλλά τζοκερακι Τόνια σου κάτσει μέσα.
.....θα εχεις και ρωσικα ατια για προσωπικο ή θα φαμε στην μαπα παλι την κυρα-Σουλα με το μουστακι :confused::confused::confused:
 

gagarin

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
3.117
Κριτικές
10
Like
12.981
Πόντοι
8.295

gagarin

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
3.117
Κριτικές
10
Like
12.981
Πόντοι
8.295
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Επιστροφή στα πάτρια εδάφη και απογευματινή πάλι "περιπολία".Η Ερημίτη όνομα και πράγμα,έρημη,με μόνο δύο σπιτάκια ανοιχτά με τις ίδιες.Θα γράψω μόνο τις διαφοροποιήσεις σε σχέση με το προηγούμενο Σάββατο όπου είχα βολτάρει:

Studios Paradise στο μεσαίο η τουμπανιάρα χαμογελαστή Λατίνα Λουσία που είχα δει βράδυ στο Villa Erotica.Casa D'Amore στο μεσαίο η gilf Νικόλ.Φρίξου 12Β AKA Hot Lady μια συμπαθητική μελαμψή milf Σοφία με άπταιστα ελληνικά.Πιο πάνω στο Inside ένα πανέμορφο πιπίνι με ωραίο κορμί και πεταχτό κώλο,με όνομα Μία από τη Λιθουανία.Την έχει πάρει κανείς;Στο Poison ένα λεπτό μιλφάκι Ίνα από την Ουκρανία.

Στο Godiva πέτυχα την τρίτη φορά λόγω φόρτου την περίφημη Ναταλία.Χαμογελαστή στο σαλονάρισμα αλλά δεν είμαι γκιλφάκιας.Venus 2 μία ακόμα με όνομα Νικόλ (άλλο ένα δημοφιλές όνομα για σεξεργάτρια),στο Venus 2.Τσουπωτή με καλούτσικο πρόσωπο.Την είχα πετύχει μια φορά ένα βράδυ μαζί με την Ελληνίδα Μαρίνα.Btw η βραδινή Μαρίνα είναι από τις ελάχιστες,όπως και η Δήμητρα το απόγευμα,που προσφέρουν στα 30 ελεύθερο στοματικό.

Βρήκα στο Black Angels της Νικηφόρου Ουρανού τη δυσεύρετη Νάντια και δεν έχασα την ευκαιρία.Όμορφη καυλόφατσα,κάτω από 30 ετών με κορμάρα,κωλάρα, σφιχτές μπουτάρες και τεράστια φυσικά βυζιά.Πεσμένα μεν λόγω μεγέθους αλλά φυσικά.Ακούς @Μέγας Παπατζής; Πολύ δυνατή στον αγώνα.Ακολουθεί κριτική στην καρτέλα του Bella Donna,αφού το απέναντι Black Angels δεν έχει.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom