Εχτές το βράδι περνώντας απο τα σοκάκια της αμαρτίας,μπροστά απο το free house μινωταύρου στο δεξί ίδρυμα βλέπω μια γνωστή φυσιογνωμία.
Πλησιάζω και βλέπω εξω απο την πόρτα την θεία μόνικα.Κάπνιζε τσιγάρο και τις λέω δουλεύεις?Ναι ως υπηρεσία.
Μου είπε οτι πιάνει δουλεία ως ιέρια του σεχ χαριτολογώντας απο την ερχόμενη πεμτη.
Πέμτη εως κυριακή 2 εως 7 το μεσημέρι απο δω και μπρός.Εκανα ενα τσιγάρο μαζί της ,καυλαντίσαμε λίγο και έφυγα,
λέγοντας της οτι θα περάσω για ''επισκεπτήριο''.Εγω την θεία μόνικα την ξέρω απο σχεδόν τις αρχές που άρχισε
και παίζει χημεία μεταξύ μας και με βγάζει γούστα που αλλού πουθενά δεν τα βρίσκω,οπότε συναθλητές,όσοι πιστοί
προσέλθετε...Αν δεν αλλάξει τπτ δλδ και ξαναχαθεί,αλλά τούτη την φορά μου είπε οτι θάναι πια πρόγραμμα απο δω και πέρα.