iwantcherries
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Απρ 2024
- Μηνύματα
- 9
- Like
- 2
- Πόντοι
- 0
Ξέρει κανείς ποτέ και αν επιστρέφει η Ρίτα?
Σεπτέμβριο μου είχε πειΞέρει κανείς ποτέ και αν επιστρέφει η Ρίτα?
Ασ είναι ρατσίστρια σε αυτο το θέμα και να προσεχή ποιον δεχεται ,γιατι πανω απτα λεφτα ειναι η υγειαΗ Καρίνα μάλλον από αύριο η μεθαύριο θα είναι στο μαγαζί, ρε παιδιά φτάνει με το θέμα αν σταματησε το ελεύθερο, όταν θα είναι δυνατόν θα ξανακάνει
Εχτές το βράδι περνώντας απο τα σοκάκια της αμαρτίας,μπροστά απο το free house μινωταύρου στο δεξί ίδρυμα βλέπω μια γνωστή φυσιογνωμία.
Πλησιάζω και βλέπω εξω απο την πόρτα την θεία μόνικα.Κάπνιζε τσιγάρο και τις λέω δουλεύεις?Ναι ως υπηρεσία.
Μου είπε οτι πιάνει δουλεία ως ιέρια του σεχ χαριτολογώντας απο την ερχόμενη πεμτη.
Πέμτη εως κυριακή 2 εως 7 το μεσημέρι απο δω και μπρός.Εκανα ενα τσιγάρο μαζί της ,καυλαντίσαμε λίγο και έφυγα,
λέγοντας της οτι θα περάσω για ''επισκεπτήριο''.Εγω την θεία μόνικα την ξέρω απο σχεδόν τις αρχές που άρχισε
και παίζει χημεία μεταξύ μας και με βγάζει γούστα που αλλού πουθενά δεν τα βρίσκω,οπότε συναθλητές,όσοι πιστοί
προσέλθετε...Αν δεν αλλάξει τπτ δλδ και ξαναχαθεί,αλλά τούτη την φορά μου είπε οτι θάναι πια πρόγραμμα απο δω και πέρα.
Πως ειναι αυτη και που?Επιτέλους μετά από πολύ καιρό και πολλές άστοχες επιλογές, πέτυχα την Έρρικα. Δεν ξέρω γιατί δεν γράφεται τίποτα για αυτήν, αλλά εγώ προσωπικά πέρασα πολύ ωραία, τόσο που μπήκα δεύτερη φορά στο καπάκι
Καλή είναι,στο Λας Βέγκας όμως ήταν πιο ενεργή στο κρεβάτι τώρα βαριέται δυστηχως παράδειγμα το πιο απλό αντί να βγει με τακούνια βγαίνει με παντόφλες ότι να ναι,έχω πολλά χρόνια να δω την Ντονα. Είναι αυτή που δούλευε στο Λας Βέγκας; Αν είναι η ίδια είναι πολύ καλή κοπέλα.
και γω αυτο τις ειπα οτι εξαφανιζεσαι αλλα με ειπε τουτη την φορά θα ειναι προγραμμα κανονικα.Αντε να δουμεκαι σε μένα τα ίδια έλεγε και συνεχόμενα ήταν άφαντη
με ειχε πει η μονικα οτι μιλησε με την τσαρινα και οταν την ρωτησε αν σκοπευει να ξαναγυρισει στην δουλεια,η τσαρινα δεν την ειπε ουτε οχι ουτε ναι και μαλλον για αυτο πλανηθηκε η ειπωθηκε οτι θα ξαναγυρισει η τσαρινα.Μαλλον βιαστικη εκτιμιση ηταν αν το ειπε η μονικα αυτοΑυτη δεν ειναι που ειχε βγαλει μια βρωμα οτι η τσαρινα θα γυρισει στο free house? Ακομα γελανε οι πετρες να της πειτε.
Μην λες μπαρουφες! Η Καρίνα πήγε στον οδοντίατρο και είναι μια χαρά.Δεν ισχύει τίποτα από αυτά που γράφεις.Ειναι η βασίλισσα της πίπας.Το γυμνό στοματικό είναι 50 κ το απλό 40.Ειναι λογικο να σταματησε η Καρινα το γυμνο τσιμπουκι αφου πηγαιναν ΟΛΟΙ οι γυφτοι και οι πακιδες και την εχυναν στο στομα..... ειχε ακουστει οτι κολλησε "παρασημο" ....αυτα τα γουστα θελουν προσοχη
Τσιμπησε λιγο τις τιμες!Μην λες μπαρουφες! Η Καρίνα πήγε στον οδοντίατρο και είναι μια χαρά.Δεν ισχύει τίποτα από αυτά που γράφεις.Ειναι η βασίλισσα της πίπας.Το γυμνό στοματικό είναι 50 κ το απλό 40.
Αν δεις μερικες σελιδες πισω Εχει αναφερθει απο αλλο συναγωνηστη που κολλησε ΣΜΝ μετα απο ακαποτη πιπα.....εγω δεν ειμαι πελατης της Καρινας δεν με ενδιαφερει απλα το να κανει σε Ολους CIM ειναι αρκετα επικινδυνοΜην λες μπαρουφες! Η Καρίνα πήγε στον οδοντίατρο και είναι μια χαρά.Δεν ισχύει τίποτα από αυτά που γράφεις.Ειναι η βασίλισσα της πίπας.Το γυμνό στοματικό είναι 50 κ το απλό 40.