Νέα

Μπουρδέλα για πρωκτικό

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 864K
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
στο Φωκαίας 19 πρωινή βάρδια Αλίνα.

μικρούλι, τρυφερό μωράκι με φουλ πρόγραμμα.

λεπτό κορμάκι, μικρό βυζάκι και λεπτό κωλαράκι!!!!!!!!!

καλο μου ακουγεται, υπαρχει ακομα η εν λογω κορασις?
 

LEON13

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2010
Μηνύματα
17.449
Κριτικές
2
Like
55
Πόντοι
166
στο Φωκαίας 19 πρωινή βάρδια Αλίνα.

μικρούλι, τρυφερό μωράκι με φουλ πρόγραμμα.

λεπτό κορμάκι, μικρό βυζάκι και λεπτό κωλαράκι!!!!!!!!!

Οτι πρεπει για ξεκωλιασμα !!!  :zfuck: :zfuck: :zfuck:
 

astronautis@@@

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2012
Μηνύματα
1.126
Κριτικές
9
Like
170
Πόντοι
296
Τώρα τελευταία κάνω τρομερά κωλογαμήσια με την Πωλίνα, το πουράκι που δουλεύει
Βέργας 3 στο δεξί, πρωινή βάρδια. Πολύ πάθος, κωλοδαχτύλιασμα, γλυφομούνι μέ-
χρι χυσίματος και την τελευταία φορά που πήγα ξεκώλιασμα σε ιεραποστολική στά-
ση, όπου στην αρχή το πήγα σιγά, μετά με τράβηξε για να μπεί όλος μέσα. Έκανα
ένα από τα καλύτερα ξεπατώματα τα τελευταία χρόνια.
ενδιαφερον :think: για πες.. εμφανησιακα πως ειναι??
 

batraxos!!

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Φεβ 2012
Μηνύματα
11.417
Κριτικές
5
Like
6.432
Πόντοι
1.206

xarisma

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Απρ 2007
Μηνύματα
783
Κριτικές
124
Like
1.903
Πόντοι
8.445
ποιος είναι ο οίκος αυτός αδερφέ?

Κωνσταντινουπόλεως 166 το υπόγειο?

 

batraxos!!

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Φεβ 2012
Μηνύματα
11.417
Κριτικές
5
Like
6.432
Πόντοι
1.206
ποιος είναι ο οίκος αυτός αδερφέ?

Κωνσταντινουπόλεως 166 το υπόγειο?
ναι αδερφε αυτος εγω που εντρυφώ στην κωλοτρυπίδα εδω και καιρο εχω βρει την υγεια μου
 

n.smirni76

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
29 Αυγ 2010
Μηνύματα
27.172
Κριτικές
1.310
Like
338.062
Πόντοι
49.090

koyiot1312

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2013
Μηνύματα
1.898
Κριτικές
14
Like
80
Πόντοι
26
δεν παίζει φίλε.....να την χύσεις στο στόμα στη μάπα ναί , κώλο όχι....
η Αντριάννα έχει τα μαλλιά της (αν δεν είναι περούκα) αφέλειες.
νεασμυρνη τεταρτη 2 απογευματινη εγω δεν γραφω μπατιλιες ετσι την παρουσιασε ετσι τα λεω και εγω.και ξαναλεω δεν λεω για την <θεια>.τσεχα μιλφ ξανθια μακρυ μαλλι βυζι 3 φυσικο
 

n.smirni76

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
29 Αυγ 2010
Μηνύματα
27.172
Κριτικές
1.310
Like
338.062
Πόντοι
49.090
ρε τύπε δεν έγραψες ούτε βάρδια ούτε τίποτα....καινούργια είναι δηλαδή αυτή η Αντριάννα ? πώς και δεν την έχω δεί  :think: :think: :think:
 

koyiot1312

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2013
Μηνύματα
1.898
Κριτικές
14
Like
80
Πόντοι
26
ρε τύπε δεν έγραψες ούτε βάρδια ούτε τίποτα....καινούργια είναι δηλαδή αυτή η Αντριάννα ? πώς και δεν την έχω δεί  :think: :think: :think:
εγραψα ρε συ.προηγουμενη τεταρτη 10 μιση βραδυ,μαλλον καινουργια ειναι για αλιονα πηγα και μου βγηκε αυτη.και εγω πρωτη φορα την ειδα αρκετα πατωσιμο και φαγωσιμο κατεμε
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom