Παιδια καλησπερα.Εχθες τα ξημερωματα πηγα στο κεραμεικου 13, η πουτανα απο εμφανηση αστα να πανε,χαλια,στο δωματιο χαλια,δινει κουλουρι με 20 ευρω...την πηρα ομως, ειπα να κανω ενα ψηχηκο μιας κε ειχα κανει και τοσο δρομο, το δωματιο πολυ βρωμικο,τα σεντονια επισης και γενικα δεν ειναι κατι το οποιο αξιζει αν και δινει κωλο....Δεν το συνιστω...