Θέλουμε αλλαγή προπονητή.Χρήματα υπάρχουν.Βάση υπάρχει.Αν ο Ομπράντοβιτς ήταν στον οσφπ με τους ίδιους παίχτες θα είχε σηκώσει κούπες φέτος.Οσο για τους βάζελους που χαίρονται ας καταλάβουν επιτέλους οτι στο ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝΕ ΦΕΤΟΣ ΤΙΤΛΟ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ!Σε αυτό το άθλημα έχουν ομάδα!Σε όλα τα υπόλοιπα πήραν τα @@ μου!Ποδόσφαιρο πήρα νταμπλ,πόλο πήρα ντάμπλ,βόλλευ πήρα ντάμπλ.Εσείς παλεύατε για την δεύτερη θέση και θεωρείται και επιτυχία που την κατακτήσατε!!Αυτό σας αξίζει!Η 2η θέση...
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Μπάσκετ Ολυμπιακού
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 4K
- Εμφανίσεις 162K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
EvilPlasma
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 7.933
- Κριτικές
- 108
- Like
- 20.593
- Πόντοι
- 26.435
Εσείς παλεύατε για την δεύτερη θέση και θεωρείται και επιτυχία που την κατακτήσατε!!Αυτό σας αξίζει!Η 2η θέση...
Κάτι λένε και για φιέστα...

Κάτι λένε και για φιέστα...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Δεν θα μου κάνει εντύπωση.Εδω είναι η μοναδική ομάδα της Ευρώπης που κάθε χρόνο γιόρταζε(ι?) την 2η θέση της στο ΓΟΥΕΜΠΛΕΪ
παίζοντας με την ομάδα που είχε αποκλείσει τότε,τον ερυθρό αστέρα,και χωρίς να έχει κατακρήσει καν το κύπελλο!!
EvilPlasma
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 7.933
- Κριτικές
- 108
- Like
- 20.593
- Πόντοι
- 26.435
Ναι, φιέστα στην κρεβατοκάμαρα της μάνας σου. Θα την ξεκωλιάσουμε με triple-double figure.![]()
![]()
![]()
Σκυλί και πουτάνας γιε, άνανδρε μούλε με ξεραμένα αρχίδια άσε τις μανάδες έξω από αυτό. αλλιώς έλα μέχρι εδώ να κάνω φιέστα στο κουφάρι σου πάνω και να κάνω μπάνιο με το αίμα σου, θρασύδειλε πούστη...δείξε πόσο σε τσούζει...Πόσα κλωνάρια έχεις?
apolyto_arseniko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 77.467
- Like
- 220
- Πόντοι
- 866
τα εξηγω ομορφα?Tι να λεμε τωρα
Τα λες καλα
Τα λες ωραια απολυτε![]()
τα εξηγω ωραια?
τετοια αναλυση ουτε ο αλεφας

Πήρα και το βόλλεϊ γυναικών.Θέλουμε αλλαγή προπονητή.Χρήματα υπάρχουν.Βάση υπάρχει.Αν ο Ομπράντοβιτς ήταν στον οσφπ με τους ίδιους παίχτες θα είχε σηκώσει κούπες φέτος.Οσο για τους βάζελους που χαίρονται ας καταλάβουν επιτέλους οτι στο ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝΕ ΦΕΤΟΣ ΤΙΤΛΟ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ!Σε αυτό το άθλημα έχουν ομάδα!Σε όλα τα υπόλοιπα πήραν τα @@ μου!Ποδόσφαιρο πήρα νταμπλ,πόλο πήρα ντάμπλ,βόλλευ πήρα ντάμπλ.Εσείς παλεύατε για την δεύτερη θέση και θεωρείται και επιτυχία που την κατακτήσατε!!Αυτό σας αξίζει!Η 2η θέση...
Και μην ξεχνιέσαι,όπου σε πέτυχα στο μπάσκετ σε

Το ίδιο και στο βόλλεϊ γυναικών.
Εσύ στο μόνο που με πήρες τετ α τετ ήταν το βόλλεϋ αντρών
Πήρα και το βόλλεϊ γυναικών.
Και μην ξεχνιέσαι,όπου σε πέτυχα στο μπάσκετ σε
Το ίδιο και στο βόλλεϊ γυναικών.
Εσύ στο μόνο που με πήρες τετ α τετ ήταν το βόλλεϋ αντρών
Σωστά γιατι τα πρωταθλήματα κρίνονται απο τα μεταξύ μας παιχνίδια μόνο.Εσυ που έφαγες 2 καρπαζιες απο τον εργοτέλη φέτος μέσα έξω μήπως να δώσεις σε εκείνον την 2η θέση??Σκεφτείτε πριν γράψετε το οτιδήποτε...
Σωστά γιατι τα πρωταθλήματα κρίνονται απο τα μεταξύ μας παιχνίδια μόνο.Εσυ που έφαγες 2 καρπαζιες απο τον εργοτέλη φέτος μέσα έξω μήπως να δώσεις σε εκείνον την 2η θέση??Σκεφτείτε πριν γράψετε το οτιδήποτε...
Εκεί που έχει play off και τα πάντα κρίνονται στα τετ α τετ,με πήρες μόνο στο βόλλεϋ και εκεί οριακά.Σωστά γιατι τα πρωταθλήματα κρίνονται απο τα μεταξύ μας παιχνίδια μόνο.Εσυ που έφαγες 2 καρπαζιες απο τον εργοτέλη φέτος μέσα έξω μήπως να δώσεις σε εκείνον την 2η θέση??Σκεφτείτε πριν γράψετε το οτιδήποτε...
Στο ποδόσφαιρο δεν έχω τις αβάντες σου,στο μπάσκετ έπαιξα με μειονέκτημα,το πόλο και τα λοιπά δεν τα υπολογίζω καν,γιατί άμα αρχίσουμε έτσι θα σκάσουν τίποτα...Δούκες και Αρχέλαοι και θα μας πιπώσουν στο χάντμπολ!
Και για αυτούς που λένε για το...μπασκετάκι τους ξαναθυμίζω τι έλεγαν όταν το...μπασκετάκι τους κρατούσε
Ο Ολυμπιακός στο μπάσκετ εχει μεγάλη ομάδα και είναι στους 4 καλύτερους της Ευρώπης.
Έχει πέσει στην ελλάδα σε μια ομάδα μοναδική, μια ομάδα μοντέλο και έναν προπονητή-ιδιοφυία.
Μακάρι να γίνει ακόμα καλύτερος αλλά παραμένει τεράστια ομάδα.
Έχει πέσει στην ελλάδα σε μια ομάδα μοναδική, μια ομάδα μοντέλο και έναν προπονητή-ιδιοφυία.
Μακάρι να γίνει ακόμα καλύτερος αλλά παραμένει τεράστια ομάδα.
EvilPlasma
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 21 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 7.933
- Κριτικές
- 108
- Like
- 20.593
- Πόντοι
- 26.435
Είμαι απο τους λιγους που εβριζαν το Γιαννάκη από την πρώτη μέρα που πάτησε στο λιμάνι, από αυτούς(υπηρχαν και αλλοι?) που γούσταραν Γκερσον με χίλια!
Για το Βερολίνο μπορούμε να του καταλογίσουμε πολλά.. Ημουν εκεί, πικράθηκα, αλλά στην τελική στο σουτ χασαμε από μια ισοδύναμη ομάδα. Συμβαίνουν αυτά, το είδαμε και 2 μέρες μετά.
Τώρα όμως δεν έχω να πω τίποτα εναντίον του.. Καζλάουσκας, Γκέρσον, Γιαννάκης, Γιατζόγλου, Φιλ Τζάκσον, δεν έχει σημασία.. Το αποτέλεσμα ήταν προδιαγεγραμμένο. Για μένα αποκλειστικοί υπεύθυνοι είναι οι Αγγελόπουλοι! Οποιος δεν μπορει να προστατεύσει τον Ολυμπιακό, έστω τα ίδια του τα λεφτά, τον Γιαννάκη και τον κάθε Γιαννάκη, ας πάει σπίτι του!!! Ας πάνε τώρα να δώσουν 10 εκατομμύρια του χρόνου να φέρουν κι αλλους 2 ΝΒΑers.. Ε, και? Η ομάδα χρειάζεται προστασία κύριοι!
Ο Γιαννάκης, ότι λάθη και αν έκανε, μέχρι σήμερα δικαιούταν το σκορ στο 2-1 υπέρ του. Για σήμερα, τι να πει κανείς? Αηδία είπε ο Τσιλντρες που δεν ξέρει, για γέλια θα πω εγώ που το έχω ξαναδεί! Ναι, ο Γιαννάκης έκανε και πολλά λάθη.. Ο Γκέρσον όταν δεν είχε κάνει λαθη τι κατάλαβε(non call, χα χα)?
Ή μήπως ο μέγας Ομπράντοβιτς δεν έκανε? Αλλά φυσικά οταν στα διορθώνουν άλλοι εισαι καλυτερος και απο τον Πάπα! Αφήνει το Διαμαντίδη χωρις βοήθεια με τον Τζος να τον κάνει πάλι πουτάνα! Ε, και? Και να τον περασει τον μεγα αμυντικο, τι εγινε? Λιγο γονατο, λιγο τραβηγμα, ε, αντε κι αν μπορεσει και φτάσει στη ρακέτα μαγκιά του, εκεί υπάρχουν άλλα.. Αφήνει τον Πέκοβιτς να χρεωθεί με 4 φάουλ από το ημίχρονο! Ε, και? Μήπως πρόκειται να πάρει φάουλ και ο Μπατιστ? Πού, μήπως σε κάνα σκρην? Σιγά, ο Μπουρούσης είναι? Και αν χρειαστεί, αμυνα στο Σοφο παίζει και ο Διαμαντίδης (με 4 φάουλ σε 3 σερί φάσεις, αλλά και?)! Γενικά, η αναφορά στη διαιτησία και σε φάσεις μετά από τέτοιο παιχνίδι είναι μόνο για γέλια..
Εγώ μαζί σας βαζέλια.. Κι εγώ θα χαιρόμουν, κι εγώ θα είχα καβλώσει κι οτι και να μου λεγανε θα το έγραφα στα παπαρια μου! Και μαγκια του βάζελου!!!
Αλλά, κύριοι Αγγελόπουλοι, για μας, ελεος!!! Η ομαδα δε φταιει σε τιποτα.. Εσεις κι εμεις φταιμε! Εσεις που δεν μπορειτε να προστατεψετε τον Ολυμπιακο κι εμεις που δε δωσαμε ενα τέλος στην παρωδία από το πρώτο ματς! Εκεί, να σπάσει το ΣΕΦ, να καεί το σύμπαν και να τελειωσει το πανηγυρι μια και καλή! Ισως και τα λεφτα σας να επιαναν τόπο έτσι..
Α, ρε Σωκράτη, τους έκοψες τη μπάλα και βγάζουν τα απωθημένα τους σε άλλους.. Μεχρι και ειδικοι στο αν κερδισαν καθαρα στο βολευ γυναικών έγιναν
Τσο και Λο και στο βολευ γυναικών βαζελάκια, και δικαιοτατα τα κοριτσια 
Ε, ρε Κόκκαλης που σας (ξανα)χρειάζεται!!!
Για το Βερολίνο μπορούμε να του καταλογίσουμε πολλά.. Ημουν εκεί, πικράθηκα, αλλά στην τελική στο σουτ χασαμε από μια ισοδύναμη ομάδα. Συμβαίνουν αυτά, το είδαμε και 2 μέρες μετά.
Τώρα όμως δεν έχω να πω τίποτα εναντίον του.. Καζλάουσκας, Γκέρσον, Γιαννάκης, Γιατζόγλου, Φιλ Τζάκσον, δεν έχει σημασία.. Το αποτέλεσμα ήταν προδιαγεγραμμένο. Για μένα αποκλειστικοί υπεύθυνοι είναι οι Αγγελόπουλοι! Οποιος δεν μπορει να προστατεύσει τον Ολυμπιακό, έστω τα ίδια του τα λεφτά, τον Γιαννάκη και τον κάθε Γιαννάκη, ας πάει σπίτι του!!! Ας πάνε τώρα να δώσουν 10 εκατομμύρια του χρόνου να φέρουν κι αλλους 2 ΝΒΑers.. Ε, και? Η ομάδα χρειάζεται προστασία κύριοι!
Ο Γιαννάκης, ότι λάθη και αν έκανε, μέχρι σήμερα δικαιούταν το σκορ στο 2-1 υπέρ του. Για σήμερα, τι να πει κανείς? Αηδία είπε ο Τσιλντρες που δεν ξέρει, για γέλια θα πω εγώ που το έχω ξαναδεί! Ναι, ο Γιαννάκης έκανε και πολλά λάθη.. Ο Γκέρσον όταν δεν είχε κάνει λαθη τι κατάλαβε(non call, χα χα)?
Ή μήπως ο μέγας Ομπράντοβιτς δεν έκανε? Αλλά φυσικά οταν στα διορθώνουν άλλοι εισαι καλυτερος και απο τον Πάπα! Αφήνει το Διαμαντίδη χωρις βοήθεια με τον Τζος να τον κάνει πάλι πουτάνα! Ε, και? Και να τον περασει τον μεγα αμυντικο, τι εγινε? Λιγο γονατο, λιγο τραβηγμα, ε, αντε κι αν μπορεσει και φτάσει στη ρακέτα μαγκιά του, εκεί υπάρχουν άλλα.. Αφήνει τον Πέκοβιτς να χρεωθεί με 4 φάουλ από το ημίχρονο! Ε, και? Μήπως πρόκειται να πάρει φάουλ και ο Μπατιστ? Πού, μήπως σε κάνα σκρην? Σιγά, ο Μπουρούσης είναι? Και αν χρειαστεί, αμυνα στο Σοφο παίζει και ο Διαμαντίδης (με 4 φάουλ σε 3 σερί φάσεις, αλλά και?)! Γενικά, η αναφορά στη διαιτησία και σε φάσεις μετά από τέτοιο παιχνίδι είναι μόνο για γέλια..
Εγώ μαζί σας βαζέλια.. Κι εγώ θα χαιρόμουν, κι εγώ θα είχα καβλώσει κι οτι και να μου λεγανε θα το έγραφα στα παπαρια μου! Και μαγκια του βάζελου!!!
Αλλά, κύριοι Αγγελόπουλοι, για μας, ελεος!!! Η ομαδα δε φταιει σε τιποτα.. Εσεις κι εμεις φταιμε! Εσεις που δεν μπορειτε να προστατεψετε τον Ολυμπιακο κι εμεις που δε δωσαμε ενα τέλος στην παρωδία από το πρώτο ματς! Εκεί, να σπάσει το ΣΕΦ, να καεί το σύμπαν και να τελειωσει το πανηγυρι μια και καλή! Ισως και τα λεφτα σας να επιαναν τόπο έτσι..
Α, ρε Σωκράτη, τους έκοψες τη μπάλα και βγάζουν τα απωθημένα τους σε άλλους.. Μεχρι και ειδικοι στο αν κερδισαν καθαρα στο βολευ γυναικών έγιναν
Τσο και Λο και στο βολευ γυναικών βαζελάκια, και δικαιοτατα τα κοριτσια 
Ε, ρε Κόκκαλης που σας (ξανα)χρειάζεται!!!
Η επιτυχημένη θητεία του Ετόρε Μεσίνα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας είναι αρκετά πιθανό να λάβει... τέλος, αφού οι φήμες περί αποχώρησής του από την «ομάδα του στρατού», ολοένα και πληθαίνουν. Ο Ιταλός τεχνικός φρόντισε μέσω σχετικών δηλώσεών του να τις ενισχύσει, υποστηρίζοντας ότι η απαιτούμενη... ανανέωση της ομάδας, αλλά και η οικογένεια του, θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην τελική του απόφαση.
είναι φανερό για μένα ότι οι αγγελόπουλοι διαβάζουν το thread αυτό.
Επικοινωνείστε άμα θέλετε έχω κι άλλα να πω που δεν λέγονται...
είναι φανερό για μένα ότι οι αγγελόπουλοι διαβάζουν το thread αυτό.
Επικοινωνείστε άμα θέλετε έχω κι άλλα να πω που δεν λέγονται...
Πουτανγαμών
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 25 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 3.848
- Κριτικές
- 198
- Like
- 469
- Πόντοι
- 2.950
Σιγά μην έρθει στον Ολυμπιακό. Στην Μπαρτσελόνα θα πάει ή στη Ρεάλ
Πουτανγαμών
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 25 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 3.848
- Κριτικές
- 198
- Like
- 469
- Πόντοι
- 2.950
Θα του δώσουν πιο πολλά άλλου... Άσε που πιστεύω ότι θα τον έχουν προλάβει...