που να γραψω για τον ολυμπιακο? εδω ή στην ημερησια ενημερωση για μπουρδελα?

που να γραψω για τον ολυμπιακο? εδω ή στην ημερησια ενημερωση για μπουρδελα?

Ριγκο παμε για διαμαρτυρια![]()
![]()
![]()
,δεν παιζει ρε φιλε δευτερη πικρα μεσα σε μια μερα ...Στρατηγέ στο είπα?για το τελικο αποτελεσμα βρε ! για τι αλλο ?
απο που και ως που ρε leonike απορεει τοση αισιοδοξια?
ξερεις οτι και απο αυτα που λετε εγω αντλω ακομη περισσοτερη αισιοδοξια!
οποιος παει με την μυτη ως πανω,πολυ ευκολα ερχεται και η κατραπακια...
ναι εχουμε φαει πολλες φορες φετος πολλα ε? για να τα φαμε και σημερα... ρε δεν αφηνεται την απαισιοδοξια λεω εγω?
οκ ειναι καλυτεροι απο εμας, αλλα σε μια κλωστη κρεμονται φετος ολα τα ματσακια... τα 3 απο τα 5 ειναι στο καλαθι!
και εξαλλου ολυμπιακος ειμαστε δεν ειμαστε κανα καφενειο,που θα παει να παραδωθει αμαχητι... εγω παντως ειμαι αισιοδοξος!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ftp://ftp.esake.gr/Statistics0809/ba109200.htm

Και στην έδρα μας;;;o ΠΑΟ εκτέλεσε 15 βολές κι ο ΟΣΦΠ 30; περιμένω να δω τι εξήγηση θα δώσουν οι ''ειδήμονες''![]()
![]()
καλα αυτο με τις βολες εχει πολυ γελιο τυπε μουo ΠΑΟ εκτέλεσε 15 βολές κι ο ΟΣΦΠ 30; περιμένω να δω τι εξήγηση θα δώσουν οι ''ειδήμονες''![]()
![]()

Όποιος Ολυμπιακός έχει συνέιδηση και αξιοπρέπεια δεν πάει στο ΣΕΦ και αρνείται να ασχοληθεί άλλο με αυτό το ΤΣΙΡΚΟ.ΤΕΛΟΣ.

κυριοι αγγελοπουλοι διοικηση δεν ειναι μονο τα λεφτα σας αλλα πρεπει να παιρνετε και πολυ σοβαρες αποφασεις και μια απο αυτες θα ητα σημερα να παρεις την ομαδα και να φυγεις απο το γηπεδο αλλα και εκει κοτα.... . τι φοβαστε επιτελους τον μηδενισμο?
φίλε συμφωνώ με αυτό που λες για την ομάδα σου και μπράβο σου.κανεις μεγαλο λαθος φιλαρακι , ο ολυμπιακος ειναι για να τον στηριζουμε στα δυσκολα στις χαρες και στις λυπες.. οποτε εσυ οποτε εχει λυπη εισαι αλλη ομαδα ε??? ολοι στο γηπεδο την παρασκευη , δεν εχει σημασια εχουμε χασει αλλα τουλαχιστον πρεπει να προσπαθησουμε να φυγει ο γιαννακης γιατι βλεπω τους αγγελοπουλους να τον κρατανε και του χρονου!!!!!!!
παρενθεση δεν εχουν κοτσια οι παικτες , δεν εχει το τεχνικο τιμ αλλα δεν εχει πολλα περισσοτερα Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ!!!! κυριοι αγγελοπουλοι διοικηση δεν ειναι μονο τα λεφτα σας αλλα πρεπει να παιρνετε και πολυ σοβαρες αποφασεις και μια απο αυτες θα ητα σημερα να παρεις την ομαδα και να φυγεις απο το γηπεδο αλλα και εκει κοτα.... . τι φοβαστε επιτελους τον μηδενισμο? ε και? σαπως ο παναθηναικος δεν θα παρει παλι το πρωταθλημα , αμα δεν σπασεις αυγο δεν κανεις ομελετα.
ΥΣ κατι μου λεει οτι την παρασκευη δεν τελειωνει το παιχνιδι.....
καλα αυτο με τις βολες εχει πολυ γελιο τυπε μου
![]()
![]()
φίλε συμφωνώ με αυτό που λες για την ομάδα σου και μπράβο σου.
Γιατί όμως να φύγει από το παιχνίδι???
Το καπνογόνο το έριξε ένας αρχιμαλάκας στη γωνία του πάγκου εκεί που είναι η στατιστική υπηρεσία.
Μέσα στο γήπεδο δεν έπεσε καπνογόνο ή κροτίδα.
Άλλωστε όταν έγινε αυτο όλος ο Ολυμπιακος ήρθε στην άλλη πλευρά και καθόντουσαν και συζητούσαν με τον κόσμο. Εκεί κανείς δεν τους πείραξε. (Μιλάμε για όλο το γήπεδο εκτός από μια κερκίδα)
Μην λε ότι θέλεις για αποχώρηση
φιλαρακι αυτο που συμβαινει στο οακα γινετε γιατι ο παυλος ελεγχει τα παντα , εκει εχουν γινει τα χειροτερα μεχρι και οπλα-πυροβολισμοι και καψιμο παικτων και δεν εχει γινει τιποτα ,....(ο υπεροχος κοσμος του παο και παπαρια μεντολες)
θυμασε ο παυλος που δεν κατεβηκε με μας???? απο τοτε εχει κερδισει σεβασμο ......
κάποτε έγιναν αυτά ναι είναι αλήθεια.[φιλαρακι αυτο που συμβαινει στο οακα γινετε γιατι ο παυλος ελεγχει τα παντα , εκει εχουν γινει τα χειροτερα μεχρι και οπλα-πυροβολισμοι και καψιμο παικτων και δεν εχει γινει τιποτα ,....(ο υπεροχος κοσμος του παο και παπαρια μεντολες)
θυμασε ο παυλος που δεν κατεβηκε με μας???? απο τοτε εχει κερδισει σεβασμο ......
κανεις μεγαλο λαθος φιλαρακι , ο ολυμπιακος ειναι για να τον στηριζουμε στα δυσκολα στις χαρες και στις λυπες.. οποτε εσυ οποτε εχει λυπη εισαι αλλη ομαδα ε??? ολοι στο γηπεδο την παρασκευη , δεν εχει σημασια εχουμε χασει αλλα τουλαχιστον [size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt]πρεπει να προσπαθησουμε να φυγει ο γιαννακης[/size][/size][/size][/size][/size][/size] γιατι βλεπω τους αγγελοπουλους να τον κρατανε και του χρονου!!!!!!!
παρενθεση δεν εχουν κοτσια οι παικτες , δεν εχει το τεχνικο τιμ αλλα δεν εχει πολλα περισσοτερα Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ!!!! κυριοι αγγελοπουλοι διοικηση δεν ειναι μονο τα λεφτα σας αλλα πρεπει να παιρνετε και πολυ σοβαρες αποφασεις και μια απο αυτες θα ητα σημερα να παρεις την ομαδα και να φυγεις απο το γηπεδο αλλα και εκει κοτα.... . τι φοβαστε επιτελους τον μηδενισμο? ε και? σαπως ο παναθηναικος δεν θα παρει παλι το πρωταθλημα , αμα δεν σπασεις αυγο δεν κανεις ομελετα.
ΥΣ κατι μου λεει οτι την παρασκευη δεν τελειωνει το παιχνιδι.....
Φίλε μου,διαφωνώ μ'αυτό.Διάβασε το παρακάτω κομμάτι από άρθρο του Νίκου Ζέρβα από τον sportfm και θα καταλάβεις τι εννοώ
...Ο εύκολος στόχος είναι φυσικά πάντα ο προπονητής. Ο Παναγιώτης Γιαννάκης παρά την μεγάλη του προσπάθεια, φαίνεται πως θα αποτύχει και σε αυτό τον στόχο. Συμφωνώ ότι έχει κάνει λάθη. Ίσως περισσότερο επικοινωνιακά, αφού η λέξη «υπομονή» που αναφέρει συνεχώς, όσο και αν με βρίσκει σύμφωνο, έχει κουράσει τον κόσμο που «διψάει» για τίτλους. Ένας κόσμος που βλέπει φέτος όλα τα τμήματα του συλλόγου να έχουν κάνει νταμπλ (πρωτάθλημα-κύπελλο) και το μπάσκετ να μένει στη σκιά του μεγάλου Παναθηναϊκού. Όμως για μια στιγμή. Δεν γίνεται πάντα να φταίει μόνο ένας. Στους δυο πιο κρίσιμους αγώνες της χρονιάς, ο «δράκος» έχει προδωθεί αγωνιστικά από μεγάλα ατού της ομάδας, τα οποία μάλιστα έχουν περισσότερα…μηδενικά στο συμβόλαιό τους από ότι εκείνος.
Βούισιτς, Γκριρ, Χαλπερίν βρίσκονται σε άλλη…χώρα, ενώ αν εξαιρέσει κανείς τον Μπουρούση που δείχνει ότι το θέλει, οι υπόλοιποι λες και έχουν κλείσει τον διακόπτη. Σίγουρα το θέλουν, αλλά δείχνουν να μην μπορούν. Οι αποφάσεις θα παρθούν από τους ιδιοκτήτες της ΚΑΕ, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν είναι άμοιρη ευθυνών. Θα πρέπει να στηρίξουν ακόμη περισσότερο την επένδυσή τους, όχι μόνο αγωνιστικά (εκεί τι άλλο να κάνουν;), αλλά και εξωγηπεδικά. Το να παραπονιέσαι συνέχεια ότι αδικείσαι διαιτητικά, χωρίς να προβαίνεις σε κάποιες επίσημες ενέργειες διασφάλισης των συμφερόντων σου, λειτουργεί περισσότρεο ως ηττοπάθεια...
διαφωνω 100%.απο την αρχη της χρονιας στηριξα τον γιαννακη , του πηρανε ροστερ 16 ατομα!!! για να κανει δυνατες προπονησεις..... και ελεγε παντα οτι εχει 12 ασαξιους .
εσυ ειδες πουθενα να παιζουν ολοι?
ειδες πουθενα να κερδιζει απο τον καθε παικτη το 100%? απο αυτο που μπορει?
ειδες πουθενα με τον παο , να ειμαστε μπροστα ? ολο πισω κυνηγαμε...
στο 1 παιχνιδι ψαχναμε ενα σουτ 3 ποντων και αυτος εκει στον γκριρ-και χαλπεριν, σημερα ο τεοτοσιτς τον εξεθεσε.......
ο σερβος το εχει το τριποντο....