stratigosss
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 6.275
- Κριτικές
- 44
- Like
- 22
- Πόντοι
- 1.290
ναι εχουμε φαει πολλες φορες φετος πολλα ε? για να τα φαμε και σημερα... ρε δεν αφηνεται την απαισιοδοξια λεω εγω?Απόψε παίδες θα χουμε κηδεία.....μακάρι να βγω ψεύτης αλλά........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
να μην φάμε πολλά
οκ ειναι καλυτεροι απο εμας, αλλα σε μια κλωστη κρεμονται φετος ολα τα ματσακια... τα 3 απο τα 5 ειναι στο καλαθι!
και εξαλλου ολυμπιακος ειμαστε δεν ειμαστε κανα καφενειο,που θα παει να παραδωθει αμαχητι... εγω παντως ειμαι αισιοδοξος!!


(ξέρεις ποιανού) και δεν το έχεις καταλάβει...
