και να κόψει και την κόκα... ;)και κάνει και καμμιά προπόνηση της προκοπής
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
και να κόψει και την κόκα... ;)και κάνει και καμμιά προπόνηση της προκοπής
[size=40pt]ΚΛΑΨΤΕ ΓΑΒΡΟΙ[/size]....
...πήρα τη κούπα στο Βερολίνο και σας ρίξαμε και 84![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
για οσους ΒΛΕΠΟΥΝ μπασκετ 25 χρονια......ελεος πια ομαδα που παει για ευρωλιγκα με βασικο σεντερ τον μπουρουση?????????'
αστο δεν το εχεις....εισαι πανω απο 20?Είσαι ΑΜΠΑΛΟΣ , ΑΣΧΕΤΟΣ και για να μην σε βρίσω ο Μπουρούσης είναι σταθερά καλός , ανεβαίνει συνεχώς και για πάρτη του έχουν έρθει σκάουτερς από την Ευρώπη . Ρώτα και τους ομοϊδεάτες σου .
ο μπουρουσης ειναι ενας συγχρονος αξιοπιστος σεντερ με διαρκη εξελιξη...για οσους ΒΛΕΠΟΥΝ μπασκετ 25 χρονια......ελεος πια ομαδα που παει για ευρωλιγκα με βασικο σεντερ τον μπουρουση?????????'
αστο δεν το εχεις....εισαι πανω απο 20?
ΕΞΕΛΙΞΗ???? εξελιξη εχει ενας παιχτης μεχρι τα 20 αντε 22....μετα ο σωστος ορος ειναι εκλαμψη....ο μπουρουσης ειναι ενας συγχρονος αξιοπιστος σεντερ με διαρκη εξελιξη...
αν και το υφος σου δεν το αξιζει.....απλη ερωτηση....αν ο μπουρουσης επαιζε σε αλλη ομαδα θα ελεγες τα ιδια? οσον αφορα αυτο για τους ομοιδεατες....οταν στο παπαστρατειο εβλεπα τους Γιελβερτον,Τζενικς,Καστρινακη,Διακουλα,Μελινι,Γιατζογλου (παροτι ολυμπιακος δεν ειμαι) μαλλον ησουν αγεννητοςΜα καλά με δουλεύεις ... ?? Μήπως ξέχασες τα double double έκανε ο Γιάνναρος ?? ναι είμαι πάνω από είκοσι
ποιός είπε κάτι τέτοιο.Ο Μπουρούσης είναι 1ος ριμπάουντερ της Ευρωλίγκα, 4ος στο σύστημα αξιολόγησης (full season) και 1ος σκόρερ ομάδας που πήγε στο Final 4.
Για ποιό λόγο ακριβώς είναι κακός παίχτης?![]()
η διαφορα μεταξυ πολυ καλου και σουπερ παιχτη οπως τον εμφανιζουν μερικοι ειναι ΧΑΩΔΗΣ.....ποιός είπε κάτι τέτοιο.
Πολύ καλός παίκτης.